فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طرح کارآفرینی فروشگاه لوازم الکتریکی و خدمات فنی برق با قابلیت ویرایش و دریافت فایل Wordوورد تعداد صفحات : 30

اختصاصی از فی فوو طرح کارآفرینی فروشگاه لوازم الکتریکی و خدمات فنی برق با قابلیت ویرایش و دریافت فایل Wordوورد تعداد صفحات : 30 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح کارآفرینی فروشگاه لوازم الکتریکی و خدمات فنی برق با قابلیت ویرایش و دریافت فایل Wordوورد تعداد صفحات : 30


طرح کارآفرینی فروشگاه لوازم الکتریکی و خدمات فنی برق با قابلیت ویرایش و دریافت فایل Wordوورد  تعداد صفحات : 30

کارآفرینی لوازم برقی

این فعالیت منجر به اشتغال زایی چهارنفر می گردد و دلایل شروع این کار به شرح زیر می باشد

  • مستقل بودن
  • سود اقتصادی
  • قابلیت شراکت و توسعه
  • اشتغال زایی
  • دارا بودن تجربه کاری
  • مرتبط بودن با رشته تحصیلی
  • واقع شدن در محل زندگی

    8) واقع شدن در شهری که هر روز در حال گسترش و توسعه است 


دانلود با لینک مستقیم


طرح کارآفرینی فروشگاه لوازم الکتریکی و خدمات فنی برق با قابلیت ویرایش و دریافت فایل Wordوورد تعداد صفحات : 30

دانلود مقالهISI رای دادن در انتخابات متناسب از مدل های مبتنی بر عامل

اختصاصی از فی فوو دانلود مقالهISI رای دادن در انتخابات متناسب از مدل های مبتنی بر عامل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی : رای دادن در انتخابات متناسب از مدل های مبتنی بر عامل

موضوع انگلیسی : Voting behavior in proportional elections from agent–based models
 
تعداد صفحه : 6

فرمت فایل :pdf

سال انتشار : 2013

زبان مقاله : انگلیسی

چکیده

N بحث ما جنبه جهانشمول رفتار رأی دادن در انتخابات متناسب و الگوهای شکستن جهانی بررسی، به عنوان در ادبیات موجود است. تمرکز بر انتخابات برزیل، که توسط رای گیری اجباری مشخص شده است.
ما نشان داد که چگونه مدل مبتنی بر عامل کیفی می تواند و / r کمی تکثیر توزیع تجربی مشاهده شده است. به عنوان یک
به عنوان مثال، ما مدل رای دهندگان چند دولت بر روی یک شبکه مورد بحث بر اساس تعامل دار و دسته و نامزدهای متعصب

کلمات کلیدی: فیزیک اجتماعی؛ مدل رای دهندگان؛ شبکه های پیچیده است


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقالهISI رای دادن در انتخابات متناسب از مدل های مبتنی بر عامل

ترجمه مقاله نقش تنظیمی OSHA در ایمنی

اختصاصی از فی فوو ترجمه مقاله نقش تنظیمی OSHA در ایمنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ترجمه مقاله نقش تنظیمی OSHA در ایمنی


ترجمه مقاله نقش تنظیمی OSHA در ایمنی

 

 

 

 

 

 

 

 

ترجمه مقاله نقش تنظیمی OSHA در ایمنی

 

فهرست مطالب

 

تعریف موضوع ............................................................................................................................................

1

پیش زمینه ...................................................................................................................................................

3

تاریخچه عملکرد تنظیمی OSHA روی ارگونومی ..............................................................................

3

گزارشات نمایندگی های فدرال ..................................................................................................................

3

عملکرد قانونی ................................................................................................................................................

4

پیچیدگی های کار ........................................................................................................................................

4

موقعیت های صنعتی ....................................................................................................................................

5

دیگر سازمان ها .............................................................................................................................................

5

نگرانی ها و ناسازگاری های کلیدی ...................................................................................................

6

گسترش مشکل ............................................................................................................................................

6

علم آنسوی قوانین ارگونومی .......................................................................................................................

6

حوزه قوانین ....................................................................................................................................................

7

هزینه برای صنعت ........................................................................................................................................

8

فواید مورد انتظار ...........................................................................................................................................

8

سیاست های هواداران ..................................................................................................................................

8

پیشنهادهای خط مشی ...........................................................................................................................

9

پیشنهاد 1: تمرکز روی مشاوره، راهنمایی و پذیرش داوطلبانه ..........................................................

9

پیشنهاد 2: فازهای برنامه با توجه نوع کارفرما .......................................................................................

10

پیشنهاد 3: تغییر قوانین در حد قابل قبول برای مخالفان ...................................................................

11

توصیه ها .......................................................................................................................................................

12

ضمیمه ...........................................................................................................................................................

13


تعریف موضوع

این مقاله خط مشی سلامت و ایمنی شغلی برای ایجاد و تقویت قوانین مربوط به استانداردهای ارگونومی را ، مورد بحث قرار خواهد داد. دو موضوع عمده مورد بحث این است که اولاً آیا استانداردها مورد نیازند؟ و ثانیاً اگر جواب مثبت است چقدر استانداردهای پیشنهادی برای نیل به اهداف OSHA کفایت می کند؟ چالش پیش روی مهندسی، طراحی محیط کاری برای بهبود ایمنی و افزایش محصول است. این مقاله توضیح خواهد داد که OSHA چطور استانداردها را توسعه داده، مخالفت با استانداردها را مورد بحث قرار داده و چاره اندیشی خط مشی را تحلیل می کند و پیشنهاداتی را ارائه خواهد داد.

ماموریت OSHA این است که : زندگی کارگران را نجات دهد، از جراحات جلوگیری کند و سلامت کارگران آمریکایی را مورد محافظت قرار دهد. با این استانداردهای جدید OSHA آسیب های استخوانی را مشخصاً هدف قرار می دهد. برطبق موسسه ملی ایمنی و سلامتی کار (OSHA) آسیب های استخوانی عبارتند از ناهنجاری ماهیچه ای، اعصاب، تاندون ها، رباط ها، مفاصل، غضروف یا دیسک های فقرات که نوعاً نتیجه حادثه آنی یا فوری نیستند. (مثل سر خوردن، پشت پا خوردن یا افتادن) بلکه بیشتر توسعه مزمن یا تدریجی را منعکس می کند. بعضی مثال ها شامل سندرم سوراخ مچی و ضربه روانی سطح پایین است. « لیندا رزنستوک » مدیر OSHA می گوید   " آسیب های استخوانی (MSDS) میان مسایل پزشکی رایج در آمریکا می باشند و 7 درصد جمعیت را تحت تاثیر قرار می دهند.

آسیب های استخوانی وابسته به کار (WMSDS) وقتی توسعه پیدا می کنند که شرایط کاری تاثیر آسیب های استخوانی را ادامه می دهند یا به آن کمک می کنند. بر طبق اداره آمار کار (BLS) 276600 آسیب در سال 1997 مربوط به تکرار ضربه های روحی بوده که دلیل آن ترکیب 64 درصد بیماری های کاری و 4 درصد از 6.1 میلیون بیماری و جراحت محیط کار بوده. OSHA هزینه های غرامت کارگران برای آسیب های استخوانی وابسته به کار را بین 15 تا 20 بیلیون دلار در سال تخمین می زند. به علت این نگرانی گران قیمت، OSHA در حال شکل دهی قانونی است که نیاز دارد شرکت های معینی برنامه های ارگونومیکی را آغاز کنند.

 

OSHA ارگونومی را این چنین تعریف می کند :

علم اختصاص شغل به افراد، به نسبت توانایی ها به طور ویژه و اختصاصی تراست. ارگونومی در پی ماکزیمم کردن ایمنی، کارآیی و راحتی است بوسیله همشکل کردن محیط کاری برای اپراتورها (لیاقت افراد) همانطور که یک ارگونومیست آن را تعریف می کند.

این علم چگونگی انجام کارها توسط افراد مطالعه می کند. نوع تجهیزات بکار رفته و چهار چوب زمانی و جنبه های فیزیکی و روانی محیط کاری را تحلیل می کند. مطالعه با کمیت هایی مثل فاصله، نیرو و بسامد بیان می شود. تحلیلگر، معمولاً مهندس یا متخصص ایمنی، این فاکتورها را در مقابل محدودیت های انسان وزن دهی می کند و فرآیند بهینه برای تکمیل کار را تعیین می کند. این تثبیت های ارگونومیکی در حد بالایی فردی هستند و پاسخ ها از موقعیتی به موقعیت دیگر فرق دارد.

بهر حال نیاز به چنین تحلیل جزئی، درباره هر شغلی در کشور برای تعیین اینکه آیا عامل آسیب خواهد بود یا نه معقول نیست. میزان پیشنهادی OSHA از قوانین نیاز دارد که شرکت ها تکمیل کنترل یک برنامه ارگونومیکی برای ساخت یا شغل های ترفیعی دستی یا مشاغل که (WMSDS) گزارش شده است. این میزان ساخت و ساز و کشاورزی و صنایع نظامی را شامل نمی شود. OSHA شامل 6 جزء برنامه در این فرآیند است :

  1. رهبری مدیریتی و مشارکت عضو
  2. شناسایی و اطلاعات ریسک
  3. تحلیل و کنترل ریسک شغل
  4. آموزش
  5. مدیریت پزشکی
  6. ارزیابی برنامه

در زیر خلاصه ای از این اجزا همانطور که استاندارد میزان تعریف کرده است، آورده می شود.

رهبری مدیریتی و مشارکت عضو شامل تعریف انتظارات کارمند و کارفرمای تحت برنامه
می باشد. این جزء یک خط ارتباطی بنا می کند که کارمندان (اعضا) را تشویق به گزارش آسیب ها و ارائه پیشنهادات می کند در حالیکه مدیریت پاسخی به ورودی کارفرما می دهد. شرکت منابع و حق را برای پاسخگویی به چنین برنامه ای اختصاص می دهد.

شناسایی و اطلاعات ریسک این جزء نیاز دارد که مدیریت، مشاغل داخل شرکت را شناسایی کند تا استاندارد آن ها را تحت پوشش قرار دهد و اطلاعاتی را برای کارمندان درگیر با آن مشاغل ارائه کند. این اطلاعات شامل هر دوی شناسایی یک (WMSD) و روند گزارشی یک مشکل ارائه پیشنهاد به مدیریت است.

تحلیل و کنترل ریسک شغل نیاز دارد که شرکت ها تعیین کنند که آیا یک شغل معین علت یک آسیب است و تغییرات مناسب لازم را انجام دهند و این نیاز به تحلیل تقاضاهای فیزیکی شغل دارد. همچنین نیازمند چیدمان ایستگاه های کاری، اداره تجهیزات و اشیا، شرایط محیطی و سازمان کاری می باشد. تغییرات ممکن است شامل کنترل های اجرایی مثل کارهای متناوب، زمان های استراحت یا تجهیزات ایمنی شخصی که بعنوان یک کنترل موقتی در مقابل WMSDS طراحی می شوند.

آموزش چهارمین جزء است. هم اشخاص مسئول برای ایجاد و نگهداری برنامه و کارمندان مجری آن باید درکی از نقش و مسئولیت پذیری خودشان داشته باشند. کارمندان مسئول شناسایی WMSDS هستند، آنها را زودتر گزارش کنند و پیشنهادات را ارائه دهند. آنها همچنین باید کنترل های ارگونومیکی را یاد بگیرند و بفهمند. رهبران برنامه باید قادر به شناسایی خطرات باشند و راه حل هایی برای آنها ارائه کنند و راه حل ها را ارزیابی کنند. به محض اینکه کارمند هر یک از وظایف را به عهده می گیرد آموزش باید شروع شود و متناوباً تکرار شود.

مدیریت پزشکی وقتی در یک کارمند یک WMSD رشد کرده است، زمینه مدیریت پزشکی به روند جزئیات می پردازد. یک متخصص سلامتی گسترش آسیب را ارزیابی می کند و فعالیت هایی که باعث آن شده اند را تعیین می کند. همچنین آسیب ها را درمان می کند و یک نسخه ارائه می دهد مثل محدودیت های کاری. این زمینه دستوراتی برای لحاظ محدودیت های کاری ارائه می دهد و به شکایات کارگران در زمینه غرامت می پردازد.

ارزیابی برنامه عنصر پایانی است، که نیاز دارد تا برنامه بطور متناوب بازبینی و بروز شود. کارفرما باید پیشرفت و تاثیر برنامه را ارزیابی کند و تصحیحات لازم را انجام دهد. بجز اجزای برنامه، مقررات پیشنهادی، نیازمندی های دائم الثبت را بطور جزئی مورد بررسی قرار می دهد همچنین جدول زمانی انجام کار را در نظر دارد و راهنمایی برای یافتن اطلاعات بیشتر ارائه می دهد و اصلاحات کلیدی استاندارد را تعریف می کند.

استانداردهای پیشنهادی حاصل سال های زیادی کار روی OSHA است. برای ایجاد قوانینی که بدون دور نمایی زیاد حاوی جنبه های کلیدی برنامه های ارگونومیکی موفق باشد. این موضوع در اینجا یکی از تفاوت های علمی درباره قوانین دولتی، بخوبی رابطه بین کارگران و کارمندان آنها است. بعلاوه قوانین تمایل به حمایت کارگران در مقابل بیماری دارد که علتش در طبیعت خودش است و قابل بیان نیست. ایجاب چنین استانداردهایی بیشتر برای رسیدن به ایمنی کارگرانی است که اتومبیل مونتاژ می کنند و یا گوشت می برند برای زنده بودن. این قانون برای تاثیر روی باروری یک شرکت و سود آوری آن است. کارشناسان ایمنی و بهداشت، مهندسان، صاحبان مشاغل تجاری و کارگران میدان دید قوانین و بالاخره امکان موفقیت پذیری سیاسی آن را شکل خواهند داد.

 

 

پیش زمینه

تاریخچه ارگونومی برمی گردد به بخش آغازین این قرن، وقتی افرادی شروع به مطالعه رابطه بین مردم و محیط کاریشان کردند. این نام از کلمات یونانی ergo به معنی کار و nomics به معنی قوانین می آید. تا اواسط این قرن میدان کاری این رشته کارشناسانی از پزشکی، روانشناسی و مهندسی بود. ارگونومیست ها راه های جدیدی برای انجام کارهای افراد ارائه دادند که کارها راحتتر و با باروری بیشتری انجام شوند و تکرار روی جسم انسان صورت می گیرد. برنامه های انفرادی منجر به باروری زیادی شده اند و شکایات غرامت خواهی کارگران را کم کرده اند و خشنودی کاری را باعث شده اند. علاوه بر این دستیابی ها، هر ساله افراد زیادی آسیب هایی را بررسی کرده اند که OSHA اعتقاد دارد با کاربرد قوانین اساسی ارگونومی قابل پیشگیری هستند.


دانلود با لینک مستقیم


ترجمه مقاله نقش تنظیمی OSHA در ایمنی

دانلود مقالهISI نسل بعدی helioscope axion: برنامه نظارت Axion بین المللی (IAXO)

اختصاصی از فی فوو دانلود مقالهISI نسل بعدی helioscope axion: برنامه نظارت Axion بین المللی (IAXO) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی : نسل بعدی helioscope axion: برنامه نظارت Axion بین المللی (IAXO)

موضوع انگلیسی : he next generation of axion helioscopes: The International Axion
Observatory (IAXO)

تعداد صفحه : 8

فرمت فایل :pdf

سال انتشار : 2015

زبان مقاله : انگلیسی

چکیده

رصدخانه بین المللی Axion (IAXO) یک 4 ارائه شده است
نسل helioscope axion با هدف تحقیقات فیزیک اولیه
به جستجو برای اکسیون خورشیدی از طریق تبدیل Primako FF خود را به فوتون های 1 - 10 انرژی کو در یک میدان مغناطیسی قوی. IAXO
یک حساسیت به جفت axion فوتون رسیدن به gaγ به چند × 10-12
گیگا الکترون ولت-1
برای طیف گسترده ای از توده axion تا
~ 0.25 ولت. این بهبود در حال حاضر بهترین (3 است
نسل) helioscope axion، در Axion تلسکوپ خورشیدی CERN
(CAST)، در حدود 5 سفارشات از قدر در قدرت سیگنال، مربوط به یک عامل ~ 20 در جفت فوتون axion. در یاگو
حساسیت متکی بر ساخت یک ابررسانا بزرگ 8-کویل مغناطیسی حلقوی 20 متر طول بهینه سازی شده برای تحقیقات axion.
هر یک از هشت سانتی متر و تمرینات آهنربا 60 قطر با لنز اشعه ایکس تمرکز فوتون سیگنال به ~ 0.2cm2 مجهز
نقاط است که
توسط پس زمینه بسیار کم آشکارساز پرتو ایکس تصویربرداری. آهنربا خواهد شد را به یک ساختار با ارتفاع و زاویه درایوهای ساخته شده است
که ردیابی خورشیدی به مدت 12 ساعت در هر روز استفاده می شود. این سهم خلاصه ای از مقالات ما است [1، 2، 3] و ما به این برای مراجعه
اطلاعات بیشتر.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقالهISI نسل بعدی helioscope axion: برنامه نظارت Axion بین المللی (IAXO)

پروژه طراحی صنعت

اختصاصی از فی فوو پروژه طراحی صنعت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه طراحی صنعت


پروژه طراحی صنعت

 

 

 

پروژه طراحی صنعت

مقدمه

تعیین استراتژی و اهداف کلان و خرد پروژه:

  • طراحی داشبورد که تولید آن به تعداد محدود 1000 عدد می‌باشد
    (Low Volume) .
  • با مشخصه‌های زیبایی شناسی متناسب با لندرور کلاسیک باشد.
  • امکان استفاده از فرمان چپ و راست با کمترین تغییر ممکن باشد.
  • مباحث عملکردی در طراحی جدید مد نظر قرار گیرد.
  • اولویت‌های فرمی برای نشان دادن ارتقای کیفی و تکنولوژیکی محصول در نظر قرار گیرد.

4-1- تعیین روش‌های پژوهش و تفسیر مشکل:

روشهایی که برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد این پروژه مدنظر قرار داده شده عبارتند از:

  • اطلاعات کتابخانه‌ای
  • عکس
  • پرسشنامه
  • استفاده از اینترنت

آنچنان که در قسمت 2-1 و 3-1 پروژه بعضی از انتظارات کارفرما و اولیت‌های طراحی آمده است مشخص می‌نماید که در طراحی داشبورد باید چندین فاکتور را در نظر گرفت تا بتوان طرحی را ارائه داد که هم سبب افزایش تقاضا و هم تشویق تولید کننده برای ارتقاء محصولات خود شود.

طراحی متناسب با خطوط کلی LANDROVER کلاسیک و در عین حال ساده و امروزی می‌تواند سبب جذب مشتری بخصوص قشر جوان به سمت این ماشینها که عمدتاً کاربرد آنها در مسائلی جون شکار، تفریحات کوهستانی، و اداره‌جات می‌باشد را فراهم کند.

طراحی که سبب افرایش کلاس ظاهری خودرو شود صاحب خود را راضی کرده و در عین حال سبب تبلیغ محصول می‌شود.

شاید بتوان با افزایش امکانات جانبی و ظاهری در محصول نیز گامی در جهت افزایش کلاس خودرو برداشت.

آنچه در این راستا برای کارفرما اهمیت پیدا می‌کند تا انگیزه برای Redesigh خودرو (Interior) به وجود آورد. قطعاً بالا بردن کلاس خودرو و جذب مشتریان بیشتر می‌باشد.

و مشکلاتی که در این بین گربیان‌گیر طراحی می‌باشد. محدود بودن کارفرما به لحاظ تولید کم این محصول و صرف هزینه‌های کمتر می‌‌باشد که خود این مشکلات نیز رقیبین آن مشکلاتی دیگر را ناشی می‌شود. مشکلاتی چون ثابت بودن نشانگرهای اطلاعاتی و کنترلها، همچنین Hpoint سرنشین قطعاً در روند طراحی مشکلاتی را بروز خواهد داد. محدود بودن طراح در طراحی این داشبورد کاملاً مشخص و محرز می‌باشد. ولی آنچه کارفرما و بازار را راضی می‌کند. در نهایت طراحی خواهد بود که بتواند درهای بیشتری را به سوی طراحی‌های آینده و جذب مشتری بیشتر هم برای کارخانجات و هم برای طراحان را فراهم کند.


تاریخچة لندرور:

شروع تولید و گسترش دامنه تولیدات در کشورهای مختلف:

سریI : از سال 1948 الی 1957 میلادی

سری II: از سال 158 الی سال 1971 شروع خرید ایران از شرکت رور انگلستان

سری III: از سال 1971 الی 1983

ادامه سری III توسط شرکت سانتانا و شروع خرید ایران از سال 1981 از سانتانا

برای خرید خوردو وانت 109، 4 سیلندر بنزینی 2250

شروع مدنیزه I در سال 1371 الی 1373

شروع مدرنیزه II از سال 1373 الی 1374

حجم و خودکفایی قطعات لندرور در طی سال‌های گذشته:

  • تعداد قطعات که تا پایان سال 70 ساخت داخل کشور شده از CKD حذف شده است بالغ بر 166 قلم می‌باشد.
  • تعداد قطعاتی که در سال 71 و 72 از CDK حذف شده است 127 قلم.
  • تعداد قطعاتی که در سال 73 از CDK حذف شده است بالغ بر 214 قلم + قطعات شناسی 120 قلم.

اتومبیل لندرور اولین اتومبیل دو دیفرانسیلی است که در ایران ساخته شده و به خط تولید برده است. این اتومبیل با ویژگی‌های بخصوص به خود برای مناطق خشن جغرافیایی بسیار مناسب است. خصوصاً مناطقی که نیاز به سرعت کم و قدرت زیاد می‌باشد. از ویژگی‌های این خودرو است که دارای جعبه دنده کمکی شامل یک دنده سبک و یک دنده سنگین است.

در قسمت انتهایی گیربکس این اتومبیل یک دریچه وجود دارد که با برداشتن این دریچه و وارد کردن یک شانت هزار خاری می‌توان نیور را از گیربکس این خودرو خارج و توسط یک گاردان به پشت خودرو انتقال داد و از آنجا این نیرو را برای هر کاری که احتیاج به یک محور گردنده باشد استفاده نمود (سیم بکسل و …)

بعد از مدتی شرکت سانتانا (Santana) از کشور اسپانیا امتیاز تولید و فروش خودرو لندرور و قطعات یدکی آن را از کشور انگلستان و شرکت Rover خریداری نموده است و هم اکنون کلیه کشورهای تولید کنده لندرو قطعات خود را از شرکت سانتانا دریافت می‌کنند. هم اکنون شرکت Rover تولید دیگری به نام discovery به بازارهای جهانی عرضه نموده و با بالاترین قیمت در مورد این نوع خودروها یعنی حدود 40000 دلار برای هر خودرو در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد که این نشان دهنده میزان کارایی این خودرو است.

جریان تولید

جریان تولید و عملیاتی که جهت ساخت اتومبیل لندرور در این شرکت انجام می‌شود به قرار زیر است:

  • قیچی‌کاری
  • پرسکاری
  • قالب‌سازی و تراشکاری
  • جوشکاری
  • نقطه جوشکاری
  • نقاشی
  • خیاطی
  • مونتاژ

هر یک از عملیات فوق پیرو تکنولوژی خاصی است و از برنامه‌ریزی مخصوصی پیروی می‌کند که در زیر اشاره شده.

1- قیچی‌کاری:

اکثر قطعات بدنه لندرور در خود کارخانه تولید می‌گردد و نحوه تولید این قطعات

خط مونتاژ

ایستگاه‌های کلی خط مونتاژ به صورت زیر می‌باشد:

  • ابتدا صندوق اکسل‌های جلو و عقب باز شده و کمک فنرها و کردپیلها روی اکسل‌های جلو و عقب نصب می‌گردد.
  • در ایستگاه شماره 2 موتور و گیربکس صندوق‌های آنها توسط جرثقیل پنوماتیک سقفی بر روی فیکسچر (Fixture) قرار گرفته و به یکدیگر متصل می‌گردند.
  • پس از تولید شاسی در داخل کارخانه بر روی گاری، اکسل‌های جلو و عقب بر روی شاسی سوار شده و لاستیک‌های ضربه‌گیر شاسی نصب می‌گردند.
  • در ایستگاه شماره 4 باک و تنظیم شناور ابتدا نصب شده و سپس منبع اگزوز نصب می‌گردد و سپس لوله‌کشی سیستم ترمز انجام می‌گیرد. از دیگر کارهایی که در این ایستگاه صورت می‌گیرد نصب ترمز دستی و نصب کمک فرمان و جلوبندی است و در نهایت توپی فرمان روی شاسی نصب می‌گردد.
  • در ایستگاه شماره 5 ابتدا پایه موتور و پایه گیربکس نصب گردیده و سپس کاردان‌‌‌های جلو و عقب (به دلیل دو دیفرانسیلی بودن خودرو) نصب می‌گردد. در مرحله بعدی در همین ایستگاه و اسکازین گیربکس، دیفرانسیل و سگدست‌ها ریخته می‌گردد و پس از آنجا که باطری و اتصالات نصب می‌گردد و در مرحله آخر در همین ایستگاه بوق و اتوماتیک استارت نصب می‌گردد.
  • در ایستگاه شماره 6 ابتدا داشبورد نصب گردید و سپس فرمان و میل فرمان‌ها نصب و سپس میزان می‌گردنند و سیستم‌های ترمز و کلاچ هواگیری شده و چهار چرخ ماشین رگلاژ می‌گردند و در آخر رادیاتور نصب می‌گردد.
  • در ایستگاه شماره 7 نصب کفی اتاق و نصب رکاب آهنی درب‌ها و نصب دیاق‌ها و خیرآبندی درها و همچنین سینی رویگیربکس نصب می‌گردد.
  • در این ایستگاه زیر صندلی‌ها و رکاب‌های زیر پا نصب می‌گردد.
  • در این ایستگاه بغل اطاق‌‌ها و سقف نصب می‌گردد.
  • در این ایستگاه ابتدا چرخ‌ها نصب شده و اتومبیل از این پس بر روی چرخ‌های خود حرکت می‌کند و در مرحله بعدی شمع زیر داشبورد و زه‌ها بغل داشبورد نصب می‌گردند و پس از آن خودرو کمی به جلو رانده می‌شود و در آنجا می‌شود و در آنجا چراغ‌های بزرگ و کوچک داخلی قاب شیشه بغل نصب می‌گردد و هم زمان گروهی در داخل کاپوت باطری و سیم‌های اتصال را نصب کرده و سیم کیلومتر را به داشبورد اتصال می‌دهند.

82صفحه با قابلیت ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


پروژه طراحی صنعت