![فایل حل مشکل سفید شدن صفحه هوآوی y600 بعد از فلش Y600-U20 White Screen After Flash](../prod-images/326927.jpg)
تعدادی از گوشی های مدل y600 بعد از فلش یا فارسی سازی دچار مشکل صفحه سفید میشوند که با این فایل به راحتی حل میشوند.
این فایل رو باید با sp flash tool فلش بزنید.
فایل حل مشکل سفید شدن صفحه هوآوی y600 بعد از فلش Y600-U20 White Screen After Flash
تعدادی از گوشی های مدل y600 بعد از فلش یا فارسی سازی دچار مشکل صفحه سفید میشوند که با این فایل به راحتی حل میشوند.
این فایل رو باید با sp flash tool فلش بزنید.
گزارش کارآموزی
خاک برداری ، اجرای فنداسیون ، نصب صفحات زیر ستون ، ساخت تیر و ستون از ورق ، برپایی اسکلت فلزی ، اجرای سقف ساختمان با تیرچه و بلوک ( ساخت تیرچه ها در محل کارگاه )
فـهـرسـت مـطـالـب
دستورالعمل های حفاظتی و ایمنی کارگاه ها
آشنایی کلی با مکان کارآموزی
پاک سازی خرابه
گودبرداری
پیاده کردن نقشه
بتون مگر
قالب بندی فونداسیون و شمع بندی
آرماتوربندی
علت استفاده و فولاد و میل گرد در ساختمان ها و پی
نحوه آرماتوربندی
خم کردن آرماتور
بتون ریزی فونداسیون
مخلوط کردن بتون
نحوه درست کردن ستون های فلزی با ورق
اتصال ستون ها به فونداسیون
تراز کردن ستون های عمودی با ستون های افقی
عایق کاری تیر ورق ها
ساخت تیرچه طبقات
سقف
کشیدن دیوار بیست و دو سانتی متری
کشیدن تیغه های ده سانتی متری
چکیده:
با توجه به اهمیت رقابت در هزاره سوم در سازمان ها و نقش آن در رشد سازمانی، پرداختن به مبحث بهره وری یکی از مهمترین دغدغه های مدیران
امروزی است و در این بین دانشگاه ها به عنوان مرکز پرورش نیروی انسانی توانمند و متخصص از اهمیت بیشتری برخور دارند. تاکنون مطالب زیادی
درخصوص بهره وری، اهمیت و تعاریف آن، انواع و اهداف بهره وری نگاشته شده است. آنچه این گفتار درپی آن است، گذر از این مفاهیم و پرداختن به
ابعاد تازه بهره وری است. اگر بهره وری را استفاده مطلوب، موثر و بهینه از مجموعه امکانات، ظرفیتها، پتانسیل ها، نیروها، منابع و فرصتها تعریف کنیم و یا هر تعریف معتبر دیگری برای آن ارائه دهیم، همیشه سوء برداشت هایی در مورد بهره وری وجود دارد. در این مقاله از روش کتابخانه ای استفاده
کردیم و با تعریف بهره وری و بررسی برخی سوءبرداشتها در مورد بهره وری آغاز می کنیم و سپس استراتژی های جدید برای بهبود آن و مرحله بهره
وری را شرح می دهیم.
چکیده:
مطالعه حاضر با استفاده از مطالعات توصیفی و روش همبستگی در یک نمونه آماری 2165 نفری از کارمندان رسمی شاغل مجتمع مس سرچشمه انجامشد. تعیین تعداد نمونه با استفاده از فرمول کوکران 323 نفر تعیین گردید و پاسخگویان از روش نمونه گیری طبقه ای متناسب با حجم طبقه انتخابشده اند. جمع آوری اطلاعات با استفاده از دو پرسشنامه صورت گرفته که روایی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی با ضریب 93 صدم و پرسشنامهکیفیت خدمات با ضریب 95 صدم مورد تایید قرار گرفته اند. پایایی پرسشنامه ها نیز از روش آلفای کرونباخ به ترتیب 87 و 91 صدم بدست آمده است.جهت توصیف داده های جمع آوری شده از آزمون های آماری اسپیرمن و پیرسون استفاده شد. اطلاعات جم عآوری شده با استفاده از نرم افزار SPSSتجزیه و تحلیل گردید. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که بین رفتار شهروندی سازمانی و تعهد شغلی رابطه وجود دارد. لذا پیشنهاد میگردد که زمینه بروز رفتار شهروندی در بین کارکنان ایجاد گردد و همچنین با ارائه خدمات بیشتر و بهتر به آنها زمینه تعهد شغلی کارکنان فراهم آورده شود.
ترمزهای چندکاناله و ضدبلوکه ABS
مقاله ای مفید و کامل
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:8
چکیده :
بدون شک پیشرفت و بهینه سازی سیستم ترمز اتومبیل ها با سرعتی نه چندان سریع صورت گرفته است و خوشبختانه امروزه ترمزهای سه وچهار کاناله ضد بلوکه ABS در بیشتر اتومبیل ها بصورت استاندارد وجود دارد . طرز کار ترمزهای ABS نیز به بیان ساده بدین صورت است که یک دستگاه الکترونیکی در هنگام ترمز گیری با کنترل فشار ( قطع و وصل کردن فشار ) هیدرولیک در جذری از ثانیه ارتباط لنت را با دیسک و یا کاسه برقرار و قطع میکند و تکرار سریع و مداوم این عمل باعث از میان رفتن حالت بلوکه کردن یا قفل کردن ترمزها میشود .
اهمیت اینگونه ترمزها نیز بیشتر در سطوح خیس و لغزنده و یا ترمز گیری در سرعتهای بالا بیشتر نمایان میشود و در اینگونه موارد نیز راننده از کنترل کامل بر روی وسایل نقلیه خود برخوردار است و شاید تنها نکته منفی در مورد ترمزهای ABS صدای نسبتاً شدید آنها در هنگام ترمز گیری بر روی سطوح بسیار لغزنده باشد . این صدای لرزان که به درون کابین نفوذ میکند و دقیقاًدر زیر پدال ترمز حس و شنیده می شود رانندگانی را که تجربه ترمز گیری در این شرایط را ندارند به این اشتباه میاندازد که احتمالاً قسمتی از سیستم ترمز أنها در حال خرد شدن است وبه همین دلیل این رانندگان به اشتباه از فشار پای خود بر روی پدال ترمز می کاهند , در صورتی که رانندگان با تجربه تر می دانند که شنیدن و حس کردن این لرزش دلیل بر سلامت سیستم ترمز ABS اتومبیل است و در این شرایط باید بر فشار پا بر روی پدال ترمز افزود .
به تازگی استفاده از سیستم های کمکی و تقویت کننده الکترونیکی و مکانیکی نیز برای هر چه بهتر کردن فعالیت ترمزها بر روی انواع اتومبیل های جدید بصورت استاندارد وجود دارد . این سیستم ها با وارد آوردن اندک فشاری به پدال ترمز فعال شده و بهترین نتیجه را در اختیار راننده قرار می دهند.
سیستم الکترونیکی ترمز ABS
در رابطه سیستم الکترونیکی ترمز ABS ) ABS = سیستم ترمز ضد قفل شدن)
اول در رابطه با اصل کار توضیح می دهم ( با توجه به این که مطالب دوستمان بسیار کامل و جامع بود)
در هنگام ترمز گرفتن دو نوع اصطکاک وجود دارد
اصطکاک جنبشی
اصطکاک لغزشی
زمانی که نیروی اصطکاک جنبشی در اثر سر خوردن به اصطکاک لغزشی تبدیل می شود نیروی نگه دارنده هم کاهش می یابد (اصطکاک جنبشی > اصطکاک لغزشی ) در نتیجه مدت زمان بیشتری برای ایستادن ماشین نیاز است . این اولین موضوع . موضوع بعد این است که اگر اتومبیلی به ترمز ABS مجهز باشد در هنگام ترمز کردن نیروی گشتاوری که باعث منحرف شدن ماشین می شود به وجود نمی آید فکرش را بکنید که برای یک تریلی 18 چرخ چقدر می تواند ضروری باشد .( مثل کامیون Volvo vh12 )
و...