چکیده
چارچوب داده کاوی CRM ارتباط نزدیکی با مشتری ایجاد می کند و ارتباط بین سازمان ها و مشتریان را در دنیای کسب و کار پیشرفته امروز، مدیریت می کند. در سال های اخیر داده کاوی در برنامه های کاربردی مختلف CRM به محبوبیت دست یافته است و مدل های طبقه بندی یک روش داده کاوی مهم در این زمینه می باشند. این مدل به منظور ارتقای فرآیندهای تصمیم گیری برای پیش بینی رفتار مصرف کننده برای حفظ مشتریان با ارزش استفاده می شود. در این مقاله برای نشان دادن اینکه دقت شبکه های عصبی نسبتا بهتر است یک چارچوب موثر داده کاوی CRM ارائه شده است و همچنین از مدل های طبقه بندی Naive Bayes و شبکه های عصبی استفاده شده است.
کلمات کلیدی: چارچوب داده کاوی، مدیریت ارتباط با مشتری، پیش بینی، طبقه بندی
مقاله ی ISI
منتشر شده در سال 2015
تعداد صفحات مقاله ی اصلی 7 صفحه می باشد
برای دریافت فایل انگلیسی با قالب PDF کلیک کنید
ترجمه مقاله ISI: یک چارچوب موثر داده کاوی CRM برای پیش بینی رفتار مشتریان