فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه:بررسی تاثیر ظرفیت داخلی لجستیک شرکت و برون سپاری لجستیک بر عملکرد شرکت در محیط تجاری الکترونیکی در ایران خودرو

اختصاصی از فی فوو پایان نامه:بررسی تاثیر ظرفیت داخلی لجستیک شرکت و برون سپاری لجستیک بر عملکرد شرکت در محیط تجاری الکترونیکی در ایران خودرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه:بررسی تاثیر ظرفیت داخلی لجستیک شرکت و برون سپاری لجستیک بر عملکرد شرکت در محیط تجاری الکترونیکی در ایران

سطح پایان نامه : کارشناسی ارشد

فرمت: Word

تعداد صفحات:190

چکیده

در عصر حاضر که محیط کسب و کار جهانی سریعاً در حال دگرگونی و تحول است، شرکت ها به دنبال شیوه هایی هستند که خود را نسبت به سایر رقبا در سطح ملی و بین المللی متمایز سازند در این راستا شرکت ها استراتژی های گوناگونی را اتخاذ می کنند. می توان اذعان داشت یکی از این استراتژی ها کوچک سازی بدنه سازمان ها می باشد. با عنایت به این موضوع، شرکت ها و سازمان های ایرانی نیز ناگزیر هستند برای کسب مزیت رقابتی، باقی ماندن در بازارهای ملی و یا حرکت به سمت بازارهای جهانی به کوچک کردن بدنه خود بپردازند که در این راستا یکی از ابزارهایی که توسط کشورهای پیشرفته به کار برده شده "برون سپاری " می باشد.

در پژوهش حاضر تلاش شد تاثیر ظرفیت داخلی لجستیک شرکت و برون سپاری لجستیک بر عملکرد شرکت در محیط تجاری الکترونیکی در ایران خودرو بررسی شود. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت روش علی انجام شد . جامعه مورد مطالعه در این پ‍ژوهش را مدیران شرکت ایران خودرو در بر می­گرفت .برای جمع­آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شد که به صورت تصادفی بین 170 نفر ازمدیران پخش شد و تعداد 147 پرسش نامه جمع اوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. پایایی و روایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرانباخ و نظر اساتید و محققان رشته مدیریت مورد تایید قرار گرفت . برای تجزیه و تحلیل داده­ها از تکنیک معادلات ساختاری استفاده شد.

ظرفیت لجستیک داخلی شرکت تاثیر مثبتی بر عملکرد آن در بازار تجارت الکترونیک و استفاده از برون سپاری فعالیت های لجستیکی دارد .برون سپاری فعالیت های لجستیک تاثیر مثبتی بر عملکرد شرکت دارد

Abstract

Purpose – Effective and efficient supply chain management is critical to the success of firms engaging in e-commerce. The purpose of this paper is to examine the impact of logistics capability and logistics outsourcing on firm performance in an e-commerce market environment.

Design/methodology/approach – This research examines the relationship between firm’s logistics capability, logistics outsourcing and its performance. Multiple-item constructs are used to measure the strength of logistics capability and firm performance. The use of logistics outsourcing is represented by a dichotomous variable. Data obtained via a survey were analyzed to investigate relationships among constructs and various hypotheses were tested. Fi nd ing s – Study results revealed logistics capability to be positively related to firm performance in the e-commerce market. However, counter-intuitively, logistics outsourcing and firm performance were not found to be positively linked. Further, the association between logistics capability and outsourcing was not supported. Finally, the interactive effect of logistics outsourcing on the relationship between logistics capability and firm performance was not sustained. Research limitations/implications – Research findings are constrained, as the study was limited to the computer and consumer electronics retailing industry. However, the importance of logistics capability was confirmed in the e-commerce supply chain for this segment. And the benefit of using third-party logistics (3PL) to enhance firm performance was not fully established.

Practical implications – Logistics capability is critical for superior firm performance in e-commerce. However, study findings lead to the presumption that firms should avoid logistics outsourcing if performance is predicated on competitive advantage due to internally strong logistics capability and competencies. Originality/value – This research contributes to the study of logistics capability and 3PL in e-commerce. The development of a logistics capability measurement construct in e-commerce originated with this research. Also the impact of logistics outsourcing on firm performance is tested for the first time in an e-commerce market environment.

Keywords:Outsourcing, Electronic commerce, Distribution management, Company performance

فهرست مطالب

چکیده     1

فصل اول:کلیات تحقیق

1-1 مقدمه              3

1-2 بیان مسئله         4

1-3 اهمیت تحقیق   5

1-4 چارچوب نظری تحقیق     6

1-5 اهداف تحقیق  8

1-6 فرضیه های تحقیق            8

1-7 حدود مطالعاتی                8

1-8 تعریف واژه گان و اصطلاحات کلیدی تحقیق  9

فصل دوم:مروری بر ادبیات تحقیق

2-1 مقدمه              12

2-2- بخش اول : لجستیک     13

2-2-1- تاریخچه لجستیک    13

2-2-2- مفهوم لجستیک        15

2-2-3- عوامل و اجزای لجستیک          19

2-2-4- رابطه بین اجزای لجستیک         21

2-2-5- ضرورت مدیریت یکپارچه لجستیک        22

2-2-6- اهمیت اقتصادی لجستیک        24

2-2-7- امور لجستیک           26

2-2-7-1- اطلاعات              26

2-2-7-2- پیش بینی              27

2-2-7-3- موجودی              28

2-2-7-4- حمل و نقل           29

2-2-7-5- جابجایی مواد       31

2-2-7-6- انبارداری و مدیریت انبار      31

2-2-7-7- بسته بندی             33

2-2-8- شناسایی تصمیمات مورد توجه در لجستیک             35

2-2-9- طراحی ساختار لجستیک           36

2-2-10- ضرورت مدیریت یکپارچه لجستیک     37

2-2-11- چرخه های عملکرد لجستیک 39

2-2-12- لجستیک و مدیریت زنجیره عرضه          40

2-2-13- لجستیک به عنوان یک عامل ایجاد مزیت رقابتی در زنجیره تأمین           47

2-3- بخش دوم: برون سپاری  48

2-3-1- تعریف برون سپاری   48

2-3-2- تاریخچه برون سپاری                52

2-3-3- دلایل برون سپاری     54

2-3-3-1- دلایل سازمانی      54

2-3-3-2- دلایل مرتبط با امور مالی و هزینه ها     56

2-3-3-3- دلایل مرتبط با نیروی انسانی  57

2-3-4- مزایای برون سپاری   57

2-3-5- معایب برون سپاری    61

2-3-6- مراحل برون سپاری   64

2-3-7- برای برون سپاری چه اقداماتی لازم است ؟               64

2-3-8- سطوح برون سپاری    66

2-3-9- فرآیند اجرایی برون سپاری        67

2-3-9-1- اقدامات اولیه و پیش نیازی   68

2-3-9-2- تحلیل ساخت /خرید و استراتژی های برون سپاری                69

2-3-10- مسئولیت برون سپاری با کدام بخش است؟             69

2-4- بخش سوم:عملکردمالی شرکت    71

2-4-1- عملکرد    71

2-4-2-عملکردملموس و ناملموس (مشهود ونا مشهود)        71

2-4-3- عملکرد مالی            72

2-4-4- معیارهای عملکرد     78

2-4-5- شاخص های عملکرد مالی       80

2-4-6- روش های تجزیه و تحلیل مالی 84

2-5-بخش چهارم:تجارت الکترونیک    85

2-5-1- تعریف تجارت الکترونیکی       85

2-5-1-1- تعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه اتحادیه اروپا             86

2-5-1-2- تعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه ارتباطات    86

2-5-1-3- تعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه فناوری اطلاعات       86

2-5-1-4- تعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه تجاری       87

2-5-2- تاریخچه تجارت الکترونیکی    87

2-5-3- اجزای تجارت الکترونیکی        90

2-5-3-1- سیستم ارتباطی      91

2-5-3-2- سخت افزار          91

2-5-3-3- نرم افزار               91

2-5-4- مدلهای تجارت الکترونیک      92

2-5-4-1- مدل شرکت با شرکت          92

2-5-4-2- مدل شرکت با مصرف کننده                93

2-5-4-3- مدل مصرف کننده با مصرف کننده      94

2-5-4-4- مدل مصرف کننده با شرکت                94

2-5-5- مزایای تجارت الکترونیک        94

2-5-6- موانع و محدودیتهای تجارت الکترونیکی  96

2-5-7- عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک          98

2-5-7-1- عامل نیروی انسانی                99

2-5-7-2- زیر ساخت های فنی             99

2-5-7-3- تعامل با مشتریان   99

2-5-7-4-زیرساخت های تجاری          99

2-6- بخش پنجم:پیشینه تحقیق                100

2-6-1- مطالعات داخلی        100

2-6-2- مطالعات خارجی       102

فصل سوم:روش تحقیق

1-3 مقدمه             112

2-3 روش تحقیق    113

3-3 روش های گردآوری اطلاعات       113

4-3 ابزار گردآوری داده ها   114

5-3 روایی و پایایی ابزار اندازه گیری داده ها          115

1-5-3 روایی         115

2-5-3 پایایی         116

6-3 جامعه آماری  117

7-3 تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری             117

8-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها           118

1-8-3 مدل اندازه گیری       120

2-8-3 مدل ساختاری            120

9-3 آزمون های برازندگی مدل کلی     121

1-9-3 شاخص مجذور کای دو             122

3-9-3 شاخص بنتلر- بونت یا شاخص نرم شده برازندگی      123

4-9-3 شاخص تاکر- لویز یا شاخص نرم نشده برازندگی      123

5-9-3 شاخص نکویی برازش                123

6-9-3 شاخص نکویی برازش                123

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها

1-4 مقدمه             125

2-4 بررسی آمار توصیفی تحقیق            125

1-2-4 بررسی وضعیت سنی در نمونه آماری مورد بررسی     126

2-2-4 بررسی وضعیت جنسی در نمونه آماری مورد بررسی   127

3-2-4 بررسی سطح تحصیلات در نمونه آماری مورد بررسی 128

4-2 بررسی وضعیت تاهل در نمونه آماری مورد بررسی          129

3-4 برازندگی مدل تحقیق     130

4-4 تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه‌ها         132

1-6-4 آزمون فرضیه اول      136

2-6-4 آزمون فرضیه دوم      137

3-6-4 آزمون فرضیه سوم     138

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات

1-5 مقدمه             140

2-5 بررسی خلاصه نتایج آزمون فرضیه های تحقیق                140

1-2-5 نتیجه فرضیه اول         141

2-2-5 نتیجه فرضیه دوم         142

3-2-5 نتیجه فرضیه سوم        142

3-5 پیشنهادات تحقیق             142

4-5 پیشنهادات برای تحقیقات آینده        144

5-5 محدودیت های تحقیق     144

6-5 موانع انجام تحقیق            144

پیوست     146

منابع ماخذ               

 

 

 آراستی، ز، و همکاران، 1383،" نقش لجستیک در توسعه کارآفرینی کشور"، اولین کنفرانس ملی لجستیک و زنجیره تأمین.

  1. آرمون، آ.، 1383، " انعطاف پذیری در لجستیک و زنجیره تأمین"، اولین کنفرانس ملی لجستیک و زنجیره تأمین.
  2. ابراهیمی، ع ، امید مهدیه ، 1385، "تجارت الکترونیک: اصول، مفاهیم، کاربرد". چاپ اول، تهران: انتشارات همای دانش.
  3. احمد پور،ا ، واحمد رسائیان، و حمید احمد زاده ، 1385، "ارزیابی متوازن پایداری ومعیارهای غیر مالی عملکرد"، ماهنامه بورس ، شماره 59 .
  4. اشنایدر ج، مارک جی، اشلی اشنایدر جانز و دارا جی اشنایدر جانز، ترجمه مینا جمشیدی و صامع یوسفی، 1388، "برون سپاری و درون سپاری در عرصه بین المللی"، ، انتشارات دانشگاه آزاد، چاپ اول.
  5. اکبری ، ف. ا ، 1387، "تجزیه و تحلیل صورت های مالی"، تهران، سازمان حسابرسی، چاپ دوازدهم.    
  6. انصاری ، ع ، و محسن کریمی، 1387، " بررسی معیارهای مالی ارزیابی عملکرد مدیریت ارزش آفرینی برای سهامداران با تاکید بر معیار های اقتصادی"، مجله حسابداری ، شماره 200.
  7. انواری رستمی ، ع .ا ، و محسن ختن لو، 1385، " بررسی مقایسه ای رتبه بندی شرکت های برتر بر اساس نسبت های سودآوری و شاخص های بورس اوراق بهادار تهران" ، بررسیهای حسابداری و حسابرسی، شماره 43، ص. 25- 43.
  8. تورانی، س، محمد رضا ملکی، سارا قدوسی مقدم، محمود رضا گوهری، 1388، "مقایسه ی کارایی و اثربخشی داروخانه ی مرکز آموزشی درمانی فیروزگر پیش و پس از برون سپاری"، مدیریت سلامتی، سال دوازدهم، شماره 38، 70- 59.
  9. جوانمرد، ح.، 1383، " مدیریت لجستیک "، نشر ویرایش، چاپ اول.
  10. جوانمرد، ح، 1383، "مدیریت لجستیک"، نشر ویرایش، چاپ اول.
  11. چشم براه، م،و محسن مرتضوی، 1389، "مدیریت برون سپری اثربخش"، موسسه کتاب مهربان نشر، چاپ دوم.
  12. حنفی زاده، پ،1385، "تجارت الکترونیکی، تعاریف، موانع و راهکارها" ،چاپ اول، انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی شریف.
  13. خداداد حسینی، ح و همکاران، 1385،" کسب و تجارت الکترونیکی، رویکردی مدیریتی"، تهران: انتشارات سمت.
  14. خداداد حسینی، سید حمید، سعید فتحی و شعبان الهی (1385)، طراحی الگوی تاثیر فناوری اطلاعات بر سنجه های عملکرد مالی با رویکرد فرا تحلیل، مجله بررسی های حسابداری و حسابرسی ، شماره 38، 46-61.
  15. خداوردی، ر، وزهره بجنوردی، 1389،" راهبرد برون سپاری، فواید، مشکلات و چالش ها، فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد"، شماره 25، 71- 65.
  16. خداوردی، ر، وزهره بجنوردی، 1389،" راهبرد برون سپاری، فواید، مشکلات و چالش ها، فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد"، شماره 25، 71- 65.
  17. خلج ،م ،1383، " بهبود بهره وری نگهداری وتعمیرات بر اساس بکارگیری PM در شرکت شاسی سازی ایران " ، پایان نامه ارشد ، اراک
  18. خلج، م، 1383، "بررسی سیستم های اندازه گیری عملکرد لجستیک اثربخش و کارآمد"، اولین کنفرانس ملی لجستیک و زنجیره تأمین.
  19. خمسه، ع.، رضا رادفر، 1386، بررسی جایگاه برون سپاری در مدیریت زنجیره تامین، نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت زنجیره ی تامین و سیستم های اطلاعات
  20. داور پناه ،ر،1385، "مفهوم برون سپاری و ضرورتهای لازم برای برون سپاری موثر"،تهران، انتشارات رشد، چاپ دوم
  21. دستگیر م، 1387، "مبانی مدیریت مالی"، جلد اول ، چاپ سوم، نوپردازان.
  22. راعی، ر،سعیدی ع،1385، "مبانی مهندسی مالی و مدیریت ریسک"، جلد اول ،چاپ دوم، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی، 362 صفحه
  23. رجب زاده ، آ ،1386 ، " تصمیم گیری کاربردی "، انتشارات نگاه دانش،چاپ اول،سال 1386.
  24. رجب زاده، ع، و همکاران، 1386، "بررسی تأثیر الگوی زنجیره تأمین بر بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان و تدوین مؤلفه های اصلی"، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 43، 187.
  25. رهنورد، ف.ا و جلیل خاوندکار، 1387،" تأثیر اشتراک دانش بر توفیق در برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات"، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، دوره شماره1، 63- 49.
  26. زنگویی نژاد، ا، 1385، "مدیریت زنجیره تأمین، نوآوری در فعالیت های منبع یابی، ساخت و تحویل"، ماهنامه تدبیر، شماره 171.
  27. سجادیه،م، و محمدرضا اکبری جوکار،1386،"اصول و مبانی مدیریت زنجیره تأمین"،تهران،نشر آدینه،چاپ اول.
  28. شجاعی زاده ، م، ودیگران ،1384، "تجارت الکترونیک"،چاپ اول، انتشارات تفتان.
  29. شفیع زاده،ر،1383،" چالشها و راهکارهای فرا روی مدیریت زنجیره تأمین"، اولین کنفرانس ملی لجستیک
  30. شیری، ص،1388، "تجارت الکترونیک"، ماهنامه دیده­بان ارتباطات، شماره 2،
    ص 27-20.
  31. صمدی لرگانی ، م ، 1387،"بررسی مقایسه ای شاخص های سنتی ونوین سنجش عملکرد". مجله حسابداری ، شماره صدو نودوچهار، ص 67-80.
  32. ظریف فرد، ا ، امین ناظمی، 1383،"بررسی نقش سود حسابداری وجریان های نقدی در سنجش عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران". بررسی های حسابداری وحسابرسی، شماره 37، ص. 93-119.
  33. غضنفری، ح، و محمد سید حسینی، 1387،" توسعه مدل بهینه هزینه کل توزیع لجستیک در شرایط یک تولید کننده و چند انبار توزیع در مدیریت زنجیره تأمین (SCM)نشریه بین المللی علوم مهندسی دانشگاه علم و صنعت ایران، شماره 1، جلد 19.
  34. غضنفری، م. و مهدی فتح اله،.،1385، "نگرشی جامع بر مدیریت زنجیره تأمین"، انتشارات دانشگاه علم و صنعت،چاپ اول.
  35. الفت، ل،و مسعود براتی، 1386، "تامین پیمانه ای: چرا و چگونه؟ مطالعه موردی: تعیین اولویت بندی برون سپاری پیمانه های بدنه خودرو سمند"، فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال دوم، شماره 6، 23- 1.
  36. فرجی، م، و یاسر علیدادی تلخستانی، 1390، "جاذبه ایران در اکتساب منابع جهانی حاصل از برون سپاری"، فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، شماره 14، 110- 88.
  37. قاسمی ،م،1384 "اولین همایش برون سپاری"،تهران
  38. کفا ش پور، آ، و مهدی نجفی سیاهرودی.، 1388، "تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس های مسافرتی شهرستان مشهد"، پژوهش نامه مدیریت تحول، سال اول، شماره 2، صفحات 131-111.
  39. محمودی م، محمد، زین العابدین رحمانی و مهدی بصیرت نیا، 1389،" بررسی اثر استفاده از استراتژی برون سپاری بر بهره وری صنعت بانکداری، مطالعه موردی شعب بانک اقتصاد نوین استان مازندران"، فصلنامه مدیریت صنعتی، سال پنجم، شماره 13، 88- 71.
  40. محمودی م، محمد، زین العابدین رحمانی و مهدی بصیرت نیا، 1389،" بررسی اثر استفاده از استراتژی برون سپاری بر بهره وری صنعت بانکداری، مطالعه موردی شعب بانک اقتصاد نوین استان مازندران"، فصلنامه مدیریت صنعتی، سال پنجم، شماره 13، 88- 71.
  41. مدهوشی، م ، میثم صفاری نژاد ،1383، "وب سایت های تجارت الکترونیکی در ایران: استراتژی ها و مدل ها"، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره30، ص 184-159.
  42. مشبکی، ا، 1387،" مدیریت لجستیک"، بایدها و نبایدها، کنترولر، سال دوم، شماره 5 و 6.
  43. منتقمی،ف،1385،"مسئولیت سازندگان و فروشندگان کالا در حقوق ایران"،تهران: مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، 1385. 148ص.
  44. موسوی خانی، م، امین نایبی و جواد بخشی، 1386، ارایه یک متدولوژی فازی جهت ارزیابی عملکرد تامین کنندگان در فرآیند برون سپاری، نشریه دانش مدیریت، سال بیستم، شماره 77، 138- 123.
  45. میرانی ،حمید رضا،1383، "تجارت الکترونیک"، تهران،انتشارات پرسمان،چاپ دوم.
  46. نوربخش، س. و میثم زمانی، 1384، " اهمیت برون سپاری در استراتژی های مدیریت"، ماهنامه مدیریت، شماره 103 -104، 5-7.
  47. نیون،پ، مترجم آناهیتا خزایی و شیما مشایخی 1386،"ارزیابی متوازن"، ،جلداول ،چاپ اول،سازمان مدیریت صنعتی.
  48. واترز، م، ترجمه اسماعیل مردانی گیوی و سیاوش مریدی، 1379،" جهانی شدن"، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، چاپ اول.
  49. الوانی ، سید مهدی،1384،" برون سپاری در شرکت ملی نفت ایران". تهران: وزارت نفت.
  50. الوانی، سید مهدی و فرزاد شرف زاده، 1383،" برون سپاری، راهنمایی برای تصمیم گیری مدیران در برون سپاری خدمت". تهران: نشر قصیده سرا.

 

                                                                          

 

 

 

  1. Al-Hawari,Mohammed & Ward,Tony(2006),”The effect of automated service quality on Australian banks’ financial performance and the mediating role of customer satisfaction"Marketing Intelligence & Planning Vol. 24 No. 2, pp. 127-147
  2. Amber Gul Rashid, (2012),"Offshore outsourcing of IT services as new service development: The role of change and its management", Journal of Organizational Change Management, Vol. 25 Iss: 3 pp. 445 – 461
  3. Ambika Zutshi, Andrew Creed, Amrik S. Sohal, Greg Wood, (2012),"Consideration of selflessness and self-interest in outsourcing decisions", European Business Review, Vol. 24 Iss: 3 pp. 287 – 303
  4. Athanassopoulos , A, D. (1997). Service Quality and operating Efficiency synergies for management control in the provision of financial . services: Evidence from Greek Bank Branches, European Journal of Operational research, 98 , pp. 301-314.
  5. Barney,J.B.(1991),”Firm resources and sustained competitive advantage “ , Journal of Management , Vol. 17 No. 1, pp. 99-120.
  6. Berg , A (1991),Technical Efficiency in Norwegian Banks : a Non parametric Approach to Efficiency measurement , Journal of production Analysis , 2, pp 127-142.
  7. Berger , A, N., Humphrey , D. B, (1992. Measurement and Efficiency Issus in commercial Banking second Edition, Chicago: University of Chicago press.
  8. Bertolini, M. et al .(2004),” An analytical method for maintenance outsourcing service selection, International Journal of Quality & Reliability Management”, 21, No. 7, pp. 772-788.
  9. K.M. Lee, Yu Ching Yeung, Zhen Hong, (2012),"An integrated framework for outsourcing risk management",Industrial Management & Data Systems, Vol. 112 Iss: 4 pp. 541 – 558
  10. Chandra , p. (2001). Financial management accounting Fourth Edition , New York : Mcgraw Hill.
  11. Cho Jay Joong-Kun, Ozment John and Sink Harry, 2008, "Logistics capability, logistics outsourcing and firm performance in an e-commerce market", International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, Vol. 38m, No. 5, pp. 336-359.
  12. Cho Jay Joong-Kun, Ozment John and Sink Harry, 2008, "Logistics capability, logistics outsourcing and firm performance in an e-commerce market", International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, Vol. 38m, No. 5, pp. 336-359.
  13. Chou, Y.H.(2005), "Critical factors of the buyer decision process model in business-to-customer(B2C) e-commerce in Taiwan" Dissertation submitted to the Faculty of College of Business and Management in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Doctor of Philisophy. Lynn University.
  14. Crespo, A. H. and Del Bosque, I. R.(2008), "The effect of innovativeness on the adoption of B2C e-commerce" A model based on the Theory of Planned Behaviour. Computers in Human Behavior. Vol. 24, pp. 2830-2847.
  15. Das, T.K & Teng, B.S,(2003), “The dynamics of alliance conditions in the alliance development process”, Journal of Management Studies, Vol. 39 No. 5, pp. 725-46.
  16. Aktas, F. Ulengin, (2005) "Outsourcing logistics activities in Turkey", Journal of Enterprise Information Management, Vol. 18 Iss: 3, pp.316 - 329
  17. Evi Hartmann, Alexander de Grahl, (2012),"Logistics outsourcing interfaces: the role of customer partnering behavior", International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, Vol. 42 Iss: 6 pp. 526 – 543
  18. Graziadio, Thaise and Mauro Zilbovicius .(2002). knowledge transfer through the supply system: does modularity make it easier? , Tenth GERPISA International Colloquium, paris.
  19. Healy P. M., (2002 ),” Evidence On The Effect Of Bonus Schemes On Accouting Procedure And Accrual Decisions”. Journal Of Accounting And Economics 7, Pp 85-107.
  20. Heiko Gewald, (2010),"The perceived benefits of business process outsourcing: An empirical study of the German banking industry", Strategic Outsourcing: An International Journal, Vol. 3 Iss: 2 pp. 89 – 105
  21. Helfert , E. A (2001) Financial statement Analysis Tool and Technigues : A Guid for managers . Tenth Edition New York: McGraw Hill.
  22. Henari, T.F. and Mahboob, R.(2008), "E-commerce in Bahrain: the
    non-technical limitations".
    Education, Business and Society: Contemporary Middle Eastern Issues. Vol. 1, pp. 213-220.
  23. Irina M. Azu,(2005)OUTSOURCING IN THE UNITED STATES MARKET”
  24. Jay Joong-Kun Cho, John Ozment, Harry Sink, (2008) "Logistics capability, logistics outsourcing and firm performance in an e-commerce market", International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, Vol. 38 Iss: 5, pp.336 - 359
  25. Jouni Tapani Juntunen, Mari Juntunen, Vesa Autere, (2012),"Outsourcing Strategies of the Security Sector Through Acquisition Procedures", International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, Vol. 42 Iss: 10 (Date online 27/6/2012)
  26. W. Platts, N. Song, (2010),"Overseas sourcing decisions - the total cost of sourcing from China", Supply Chain Management: An International Journal, Vol. 15 Iss: 4 pp. 320 - 331
  27. Kate Vitasek, Karl Manrodt, (2012),"Vested outsourcing: a flexible framework for collaborative outsourcing", Strategic Outsourcing: An International Journal, Vol. 5 Iss: 1 pp. 4 - 14
  28. Lev , B(1974). financial Statement Analysis : A new Approach Englewood Cliffs , New Jersey: prentice Hall . Inc.
  29. Lin, C.H, Peng, C.H, and T. Kao, D., (2008). "The innovativeness effect of market orientation and learning orientation on business performance", International Journal of Manpower, Vol. 29, No. 8, 752-772.
  30. McAlinden, Sean P. and et al .(1999),” The Future of Modular Automotive Systems: Where are the Economic Efficiencies in the Modular Assembly Concept? , University of Michigan Transportation Research Institute”, Research Memorandum No.1,pp:1- 15
  31. Moeller, Klaus, (2009 ),” performance: causes and effects Intangible and financial”, Journal of Intellectual Capital ,Vol. 10, No. 2,pp. 224-245
  32. Pease, W. and Rowe, M.(2003), "Factors affecting take-up of electronic commerce by small and medium enterprises(SMEs) in the regional community of Hervey Bay, Australia". International Telecommunication Societys Asia-Australia Regional Conference, Perth, Australia.
  33. Per Hilletofth, Olli-Pekka Hilmola, (2010) "Role of logistics outsourcing on supply chain strategy and management: Survey findings from Northern Europe", Strategic Outsourcing: An International Journal, Vol. 3 Iss: 1, pp.46 – 61
  34. Per Hilletofth, Olli-Pekka Hilmola, (2010) "Role of logistics outsourcing on supply chain strategy and management: Survey findings from Northern Europe", Strategic Outsourcing: An International Journal, Vol. 3 Iss: 1, pp.46 - 61
  35. D. and Meinert, D. and Criswell, J. and Crossland, M.(2007), "Consumer trust: privacy policies and third-party seals". Journal of Small Business and Enterprise Development, Vol. 14, pp. 654-669.
  36. Pont, M. and Shaw, R. (2003), “Measuring marketing performance: a critique of empirical literature”, paper presented at the ANZMAC, Adelaide.
  37. Ravi Kumar Jain, Ramachandran Natarajan, (2011),"Factors influencing the outsourcing decisions: a study of the banking sector in India", Strategic Outsourcing: An International Journal, Vol. 4 Iss: 3 pp. 294 – 322
  38. Rothery , Brarin , and Ian Robertson (1995) “The Truth About Out sourcing Hampshire”, England: Gower publishing Company.

دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه:بررسی تاثیر ظرفیت داخلی لجستیک شرکت و برون سپاری لجستیک بر عملکرد شرکت در محیط تجاری الکترونیکی در ایران خودرو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.