تاکنون در هزاران مقاله-کتاب و سخنرانی در سراسر جهان به تبیین، اهمیت، نقش، هدف و کارکردهای روابط عمومی در جامعه پرداخته شده است و ابعاد گوناگون آن تشریح و تبیین شده است با این وجود بازهم شاهدیم که نویسندگان و اندیشمندان بسیاری علاقه مندند به تفحص در این عرصه بپردازند و در این تلاش امیدوار هستند که شاید اطلاع دیگری به اطلاعات موجود بیفزایند و گامی دیگر در راستای شفاف سازی موضوع بردارند. تقریبا 102 سال از تاسیس روابط عمومی (به مفهوم نوین) در ایالات متحده امریکا و 49 سال در ایران گذشته است. روابط عمومی در غرب محصول نیاز ذاتی جامعه و در ایران مهمانی ناخوانده بوده و هست. چرا این مهمن هنوز....
هدف روابط عمومی میانجی گری منصفانه میان مؤسسه و مخاطبان است. وساطت میان کسانی که میخواهند کالا و خدماتی را بفروشند و آنانی که مایلند آنها را خریداری کنند. روابط عمومی آن دسته از اعمال مدیریت است که مدیر بوسیله آنها برخورد و رفتار عامه را میسنجد و درنتیجه خط مشی ها و طرز عمل فرد یا مؤسسه را به صورتی که متضمن منافع همگان و فرد یا مؤسسه مزبور باشد تعیین و برنامه عمل و فعالیت خود را به منظور حصول حسن تفاهم و قبول جامعه طرح میکند. اندیشمندان و کارشناسان....
- تعریف روابط عمومی
- هدف
- اهداف انجمن های روابط عمومی
- اهداف انجمن های روابط عمومی
- انواع روابط عمومی
- عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی
- انجمن های روابط عمومی در جهان
- انجمن های بین المللی روابط عمومی
- تاریخ روابط عمومی در ایران
- جمع بندی
- انجمن های جهانی روابط عمومی
- انجمن جهانی ارتباط گران بازرگانی
- انجمن های افکار عمومی
- تاریخچه AAPOR
- انجمن جهانی افکار عمومی AAPOR
- قسمت پنجم
- اکثریت لازم برای مذاکره
- قسمت ششم
- قسمت هفتم
- انجمن اجرایی
- اعضا
- انجمن اجرایی و کمیته ها
- قسمت اول
- قسمت دوم
- رای دادن و هدایت تجارت
- خزانه و سرمایه
- زبان
- نمادهای روابط عمومی در ایالات متحده امریکا
- انجمن روابط عمومی آمریکا
- روابط عمومی در قاره آسیا
- روابط عمومی در قاره اروپا
- روابط عمومی در قاره افریقا
- روابط عمومی در عصر حاضر
- جهانی شدن روابط عمومی
- آینده روابط عمومی
- جایگاه روابط عمومی در ایران
- روابط عمومی در هزاره سوم
- جمع بندی
- مقدمه
- ویژگی های یک مدیر روابط عمومی اندیشمند
- کاستی های مدیریت روابط عمومی
- جمع بندی
- پست الکترونیکی
- مجله الکترونیک
- برد الکترونیکی
- تلفن گویا
- مجله ویدئویی
- ماهواره
- نتیجه گیری
دانلود پایان نامه با موضوع روابط عمومی در ایران و جهان