خلاصه:
1- چشم انداز تجارت درآسیا دریک حالت تغییر است ، شده است ازبحران های آسیائی 1977 تاکنون. تروریسم ، شیوع یافتن بیماری همه گیرها ، جنگ عراق بیشتر تحولات و طرح های اقتصادی گرفته را دارد. تجارتی نمی توانند زیاد به طور طولانی درروشهائی که آنها به کارمی برند یا دوست دارند انجام دهند عمل کند .به عنوان روحیه های صنعتی برای رقابت بیشتر، چرخه های محصول کوتاه تر، مصرف کنندگان تقاضا سود های پایین و ادغام بازارها، عملکرددهای تجاری تشریک سماعی به درستی خودشان را به عنوان راهی برای عملکردهای تجاری قابل حمل و موفق برقرار می کنند.
2- نیازها تجارت های خودکارسازی کننده واقعا تغییر یافته است . یک نشانگر روشن وجود دارد ازیک تغییر سریع در نقش ITکه درکارهای خودسازی بازی کرده است . شرکتها زرنگ تر درمورد اجرای IT شده اند. یک بهره برداری ازیک مقاله تحت عنوان بنیادی از BDM به وسیله دیوید تئورث ،2003.
3- « مارک دوان یک CTO است که یک نظریه ای ازنقشش ما افرادی هستیم در گودال های ما مجبوریم کارهای را انجام دهیم . ما خواستیم ازمدیریت فرایند استفاده کنیم تا فرایند تجارت گسترش یابد ودرآنچه که من فضای سفید می نامم ، پرشود . سیستم های FRP 56-55 درازآنچه شما نیاز دارید را می پوشاند اما شما فرایندهای دستی ویکپارچگی ها را دارد، ما خواستیم تا فرایندهائی را به عهده بگیریم و ساختار درچهارچوب قرارخواهد گرفت تا حفرکنند .
4- ساخت فرایندهای تجارت موثر، همیشه یک زمینه اصلی ازتمرکز برای معماران تجارت شده است اما سرمایه گذای های درحال شرح کردن تجربه ای است ازمحدودیتهای به وجود آمدن مسدوهای تجاری خارج از فرایندهائی است که درحدهای خودشان قراردارند. این سرمایه گذاری ها راهنمائی می کنند تا فرایندها را بیش ازحد خودشان متجاوز کنند تا گاز را با شرکت کنندگان تجاری درگیرکنند .
5- روشن است که این سبب فشاربزرگی شده تا تغییرات را درروشی که تجارتها عمل می کنند شامل شود تجارتی نیاز دارند تا به طور موثرانجام شوند. موقعیتهای تجاری نیازدارند تا ردیابی شوند و تبدیل به سرمایه شود . خودکارسازی IT فراترازپاسخ به نیازهای تجاری می رود. سیستم های تبادلی فقط هرورودی اطلاعات را تهیه می کنند و آنها را پردازش کردن به خروجی اطلاعات جامع. اما تجارتها ساز به مراتب بیش ازداد وستدها فقط نیاز دارد. ساحبان تجارت می خواهند عملیات کار را خودکار کنند. آنها می خواهند تا ورودی وخروجی را بهبود بخشند و هزینه عملیات را کاهش بدهند. صاحبان تجارت به طورمداوم می خواهند راهی وروشی که آنها کارشان را راه اندازی کنند پیشرفت دهند .
6- ازیک دورنمای IT ، این قابلیت برای مهیا چالاکی بزرگ معنی می دهد تا تغییرنیازهای تجارت را اصلاح کند. شرکتها برای راه حل های IT برای داشتن جریان کاری خیلی قوی درحال رشد است .جریان کار تنها تکنولوژی است که به پیکربندی بالا از فرایندهای کاراجازه می دهد واعتلاف یک پارچه برای سیستم های مهیا می کند .
مدیریت فرایند تجارت که برای انتقال یک فرایند سرمایه گذاری هدفمند می شود ، قابلیت مدیریت راه حلی است که سازمان ها پذیرفه اند تا بعضی ازنتایج فوق الذکرفراخوانی کند .
7- تاثیر فن آوری روی درخواست های تجاری :
بسیاری از سازمانها درک جریان کار را ناهمگون کردند و درخواستش را ناهمسان از جریان کارهرکسی می داند که همه فرایندها دریک شرکت چه کوچک چه بزرگ نیازبه جریان سرتاسر همه عملکردها دارد ،به عبارت دیگری عادی است تا بسیاری ازسازمان ها راه اندازی عملکرد شان را روی یک روش خاص راه اندازی کند. جریان های کاریک فرایند ناهماهنگ ونامتصل می شود. برای مثال اگریک شرکت یک مشکل دریک بخش خاص پیدا کند عملکرد عادی پرداختن به عملکرد اداری خاص که آن را ازگروههای عملکردی عملی مستقیم وغیرمستقیم دیگربرنامه ریزی کند بنابراین مرحله بعد برای راه حل محصور کردن مشکلات وپیدا کردن یک علاج سریع برای آن است دراین روش اگرچه مشکل ممکن است حل شود آن عامل تاثیر دیگری را ساخته است .
8- اگرچه شرکت ها بایستی درسیستم های ERP سرمایه گذاری کنند، رویکرد برای عملکردهای عملی آنچه که ضریب ما می تواند انجام دهند را محسور می کند. سیستم ERP ضریب هایی که محصور می شوند را برای آنچه که آنها طراحی شدند برای خودکارسازی گروههای عملی آینده را محسوب می شوند .
حتی اگر چه این ضریب ها با یکدیگر متصل می شوند. درخواست ما مانند اینها نرم افزار تجاری هستند این قابلیت تجای فضا بخشی ازچالش های یک شرکت را پاسخ می دهد .
9- این چالش به راستی درگروههای بزرگ است . آن تنها درباره فراخوانی یک گروه عملی به عنوان گروههای عملی ای که جدا نمی شوند نیست گروههای عمی با یکدیگر به طورمستقیم یا غیرمستقیم متصل می شوند .انجام قابلیت بالا ازیک گروه عملی ممکن نیست همان قابلیت را از دیگران بدست آورد بنابراین این پدیده حمله بیشتری را داخل تاثیرهای جریان کاری مدح می کند که دربسیاری ازسازمان ها حتی با کامپیوتری کردن ماندگار است .
10- چالش : برای بسیاری از شرکت ما داشتن ERP یا ضریب های فرعی ERP هستند این سیستم ها برای مقاصد داد وستد نیاز می شوند که اطلاعات به صورت پردازش شده تحلیل شده وخروجی درطرحهای خاص بازشدند . آن می تواند به سادگی به کارگیری یک سیستم حسابداری باشد که سفارشات وارد ضریب ورودی سفارش می شود ، سفارشات به تحویل زمان بندی می شوند وصورت حساب صادرمی شود. بنابراین گزارشات درفرصت های خاص ایجاد شدند که مناسب ترین برای یک سازمان است اما این اطلاعات پردازش شده که اطلاعاتی می شوند که مبادله شدند واطلاعات فقط اطلاعات خروجی را ارائه کردند آن تاثیر درارزیابی بهره بری نامیده شد. یعنی نتیجه آن چه که اتفاق افتاده است وتمرکز فقط روی خروجی حالا به ما اجازه دهید تا روی تاثیر قابلیت وتاثیر مرورکنیم . یان 2 روی بهره وری تاثیرمی گذارد . قابلیت یک شکل ارزیای بهره وری وتاثیرارزیابی کیفیت است. قابلیت یک بهره وری است که اندازه می گیرد چطور یک کسی می تواند کاری را سریع انجام بدهد بنابراین اگریک شخص آماده می شود تا جذب شود قابلیت می تواند هیچ چیزی نباشد. ازجذب هایی که در هرساعت یا هرشخصی درروز انجام داد این شرح داده می شود که چطوریک شخص درآماده سازی جذب ها موثراست .
11- گرفتن یک مثال مشابه به صورت بالا تاثیر یک کیفیت است که اندازه می گیرد چطور یک شخص دراجرای یک وظیفه خوب است. بنابراین آماده سازی جذب ها به عنوان یک تاثیرمی تواند چیزی نباشد ازجذب های بوجود آمده به وسیله یک شخص دریک مشخصه ارائه شده درآن مشخصه شناخته شد. این جا اختلاف بین تعداد کلی جذب ها وجذب های با بعضی ازبعضی اشتباهات ایجاد شده به وسیله مشخص یکسانی پوشانده نشده درحالیکه آن شخصی که جذب ها را مهیا کرده قادرنبود تا آنها درطول آماده سازی شناسایی کند .
12- اگراشتباهات به وسیله همان شخص پوشانده نشود وکلا هیچ کس را جذب ها یکسانت نباشد ، معنی می دهد که هیچ اشتباهی به وسیله شخص پوشانده نشده است .
پس او صد درصد موثردرایجاد تماس ها جذب ها است .
13- آن واضح است پس از آن که هردو قابلیت وتاثیر ازاهمیت طراحی برای انجام روی هم رفته برخوردارشوند اما بسیاری از شرکت ها به یک عمل واکنش پذیر پاسخ می دهند .نسبت به اینکه یک رویکرد واکنش را پذیرد .وقتی که یک مشکل شناسایی می شود آن همیشه ازنتایج خروجی ارائه می شود که پس از آن کارها اتفاق افتاده است .
راه حل هابرای این مشکل معمولا برای شکل گیری تشخیص که چطورکسی تاثیر را گسترش می دهد ادامه می یابد که درست است اما توجه کمتری به بخش قابلیت پرداخته می شود .
14- دورنماهای شرکت های آسیایی
تجارت واسطه کوچک { SMB} یک بخش قابل توجه ای را ازتجارت ها درآسیا تشکیل می دهد. برای مثال درسنگاپور { SMB} ها بیش از یک جمعیت 100 هزارنفری را می شمارد آنها 90% درصد پایداری تجارت کلی را تشکیل می دهند وتقریا 50% ازنیروی کار را به کارمی گیرند. مشخصه SMB ها آن است که آنها یک گروه پرداکنده هستند یک آمیزه ای از تجارت های خانوادگی برای شرکت های اداره شده به صورت حرفه ای شرکتهای sMB قابل پذیرش وموفق بخش جامع تجارت آسیایی را گسترش داده اند. این جامعه رقابتی بطورروز افزون روی پیشرفت جهانی متمرکزاست .
15- یکی ازچالش های مهمی که SMB ها با آن مواجه هستند عدم توانای شان برای عدم توانای برای نفوذ آسان درفن آوری اطلاعات است نخست آنها ممکن نیست به اقتصادی ازمقیاس برای سرمایه گذای روی سیستم های سرمایه گذاری داشته باشد. دوم آنها ممکن نیست به صورت درونی یا داخلی مهارت داشته باشند تا راه حل های درست را اجرا ء کنند .
16- اعتقاد مخالف اینکه sMB ها به سادگی نیازبه راه حل های sMB استاندارد دارند تا تجارتشان را خودکار کند وهمین وبس آن نادرست است . حقیقت واقعی این است که هرشرکتی بطورمتناوب عمل می کند وهیچ کسی کرا مشابه را انجام نمی دهد. بسیاری از SMB ها تشخیص داده می شود و آن بریا آنها رقابت شود و به صورت جهانی پیشرفت یابد .
آنها نیاز به یک مرحله فن آوری دارند که می تواند به آسانی سفارش شود . درحقیقت بسیاری از این شرکتها نیاز قریب الوقوع را مشاهده می کنند تا بیشتر پربارترشود و کارها را سریع ترانجام دهد ، مخصوصا اگرآنها قراربود با شرکتهای بسیاربزرگتررقابت کنند بنابراین ، اطلاعات قاطع است وگزارشهای زمان واقعی ازعملکردشان لازم هستند تا موفق شوند.
17- آقای لور ، مدیرکل Bnd وشن کشن ، یک ما براساس SMB که به طور موفقیت فهرست کرده بود درتفسیرگسترده محلی ما دریک نرم افزار ERP پیشرفت یافته به صورت محلی سرمایه گذاری کرده ایم . ضرایب انجام دادند آن چه را که ما خواستیم اما ، ما نیاز بیشتری داشتیم ما خواستیم ارزیابی اجرای زمان واقعی ازهمه عملیاتشان ما می خواهیم فرایندهای بهبود یابد و آنها با بعضی سطح هوش تجاری خودکار کند . ما می خواهیم گذارشاتمام را هماهنگ با اطلاعاتی که قادرهستند دریک گروه عملکرد عملیاتی به دیگری مربوط شود . فرایندهای مسیریابی شده با سطوح سلسله وار چندگانه ازاجزاه ها هشدارهها را دروظایف اصلی قرارمی دهند. که به طورخودکار درمیان فرایندهای مستقیم راه اندازی می شود . ما فکر می کنم که BDM جواب به همه اینها است .
18- فراخوانی چالش BPM
بدون شباهت به بسیاری از فن آوری های IT،BPM به نیازهای کاربران تجارت ودرک حرفه ای های IT پل می زند. احتمالا تنها تکنولوژی که می توان دو شخص متفاوت را قرارداد ویکی از زمینه تجارت ودیگری از IT تا پشت یک میزبا هم جمع شوند که افکارشان را با هم جمع کنند ونتایج یکدیگر را بفهمند . BPM کمک می کند تایک استراتژی یک شده را پیدا کند وقدرت نفوذ IT درانجام آن را پیدا کند.
19- BPM حتی به افراد کمک می کند ازسطوح مختلف دریک سازمان تا تعریف کند هدفها و را ه حل های را دررسیدن به آنها برقرار کند. با BPM ، IT یک نیروی قادر کننده مهم درکمک به آنها دررسیدن به آن می شود، به جای یک گلوگاه تمرکز BPM درمدیریت قابلیت وتاثیر است . این کلمه کلیدی دراین مورد مدیریت است هیچ کس قادرنیست تا یک زمانی را معین کند تا برپیشرفت فرایندهای کاراش دهد . اینکار برای فرایندهای کاری یک تلاش مداوم است . فرایندهای دائما پیشرفت داده می شوند، درباره تعریف می شوند وبهبود می یابند. مدیریت این نیاز به یک طرح زیربنائی دارد که به شرکت کمک می کند تا اطلاعات را جمع آوری کنند ، تطبیق کنند و ضمنا اطلاعات را ارائه بدهد . آن تنها با اطلاعات جمع آوری شده با اطلاعات معنی دار است که شرکتها می توانند هدفهای بهبود فرایندشان را انجام دهند .
20- درفوق یک نمونه از BPM و BT است که با هم کارمی کنند تا اطلاعات زمان واقعی را برعملکردهای تجارت مهیا کند . این کلیدآن است که BPM اطلاعات فرایند ورا به کاربرد.
و BT به استخراج وتلفیق آن اطلاعات برای اهداف تجاری .
21- هدفش تجارت و BPM اکنون به طوروسیع به عنوان ابزارهایی که سودهای آن قابل دسترس درقابلیت عمل مهیا می کند ، سازمان دهی می شوند . راب ویتر مدیرکل پسفیک آسیا هندی است ومدیرکل سابق ها سیک بود می گوید مدیرامروز با تحویل برگشت های قابل اثبات ازهرسرمایه گذاری هائی دراین محیط تقاضا به کارکرده می شوند . BPM به طورمخصوص به مترادف یک مورد کافی ومناسب برای هردو راه حل نقطه تاکتیکی وهمچنین به عنوان یک ابزار کلیدی بریا تاثیر وپشتیبانی کردن ابتکار مدیریت اجرای تجارت سرمایه ای فروشند های BPM با قابلیتهای گسترش وقابلیتهای مدیریت اجابت غنی تر پاسخ داده است که ROI بسیار قوی تر را تحویل می گیرد و طرح های باریسک پایین را هم تحویل می گیرد .
22- BPM بخشهای درخواستها وکاربران ، سراسر صنایع مختلف را میان بر می کند آن کارکنان داخلی ، فروشندها، مشتریان وشرکا را متصل می کند ROi ها می توانند بالافاصله مشاهده شوند که جوابگویی را هم انجام می شوند شرکتها می توانند پیش بینی کنند آن چه که ادامه می یابد ومسیردرست از عملکردهای پیش گستر نه عملکردهای واکنش را به عهده گیرد.
23- چطور BPM به چالش ها پاسخ دهد:
مدیریت فرایند تجارت با BPM تکنیک پیشرفت قابلیت وتاثیر هرسازمان به وسیله خودکار سازی فرایندهای تجارت سازمان است . بسیاری از شرکتها فرایندهای تجارت دارند که به مدل تجارتش شبیه هستند ازآنجاییکه این فرایندها تمایل دارند تا درطول زمان تغییر یابند به عنوان پاسخ های تجارت و برای حالتهای بازار عمل کند ، BPM به یک شرکت کمک می کند تا حالتش ونیازهای جدید را به ترتیب برای شرکت بپذیرید تایک آمادگی کامل را بدست آورد.
24- برای اجاری BPM به طورموثر ، سازمان ها بایستی تمرکز یا تائیکه را منحصرا دوری اطلاعات ومدیریت اطلاعات متوقف کنند و یک رویکرد با جهت گیری فرایند را بپذیریند که ترکیب های بین کار انجام شده به وسیله انسان و یک کامپیوتر را می سازد. آنها مجبورند فراتراز بخش تبادی ازکامپیوتر کردن را ببیند به عبارت دیگر، سازمان ها نباید به سادگی به یک نرم افزار درخواست پاسخ دهند برای تاثیر کامپیوتری کردن قابلیت قصیده BPM قراراست تا همکاری کند یا به طورساده فرایندها ،؛ اطلاعات با هم بیاورد .
25- دربالا یک نمونه از محیط طرح همکاری فرایند جریان کار واستودیو هماهنگی جریان کار است که یک وجه مشترک طرح جریان کاری کشمکش را مهیا می کند همراه با دسترسی به ابزارهای هماهنگی محکم . این محیط همکاری را ترکیب کرد که برای پایگاه های BPM موفق است که آنها همه مراحل اصلی از مدیریت فرایندهای تجارت را فراخوانی می کند .
26- بهترین شنیده ها نه تنها از صنعت به صنعت فرق می کند بلکه همچنین ازکشوربه کشورفرهنگ به فرهنگ فرق می کند. یک سیستم BPM بهترین راه حل برای تطبیق فرایندهای شرکتی بهینه ترین با شیوه تجارت شان است چو می گوید او مدیر اجرای بین المللی است با شرکتی بهترین روشی آن چه که آنها را رقابتشان جدا می کند است .
27- تشخیص فرایند های تجارت به طورنسبی آسان است آن آسان است وروش تا درفرایندها به خاص را بشناسیم . سرهای بنی زمینه های تجارت را بشکنیم و پیدا کنیم صاحبان را برای فرایندهای که سخت است
28- DPM نه تها با مدیریت فرایندهای تجارت درسرمایه گذرای درگیراست اما همچنین با هماهنگی زمان واقعی فرایندهای یک شرکت با آنها از مشتریانش شرکای تجاری و فروشنده ها درگیری می کند . BPM به خودکارسازی افقی به جای عمودی نگاه می کند .
29- اجرای BPM به سازمانها کمک می کند تا ROI ها را سریعا ببیند و درزمان های تقریبا بلافاصله آنها را مشاهده کنند .
30- چطور BPM پاسخ می دهد : مورد مطالعه – پت
پت مدکوای وپی اندزونز یک شرکت تابعه از تربوکاری بین اللملی انرژی پت مدکو فعالیتهای اصلی این گروه استخراج شد وحمایت ازتحت وگاز طبیعی وصنایع انرژی دیگر هستند. که شامل حفاری ساحلی وغیرساحلی می شود. فعالیتهای دیگر شامل تولید متانوی ومشتقاتش می شود وصندوق های را سه وسیله ناامین وام قابل عرضه دربازاررا گسترش می دهد.
تجارتشان ازاستخراج وتولید نفت وگاز روی بخش بالا جریان ،صنایع تولید برق و پتروشیمی درپایین جریان قرارمی گیرد.
31- آنها ازیک سیستم ERD برای کارهای شان حفظ شرکت منابع، مدیریت مواد اولیه استفاده می کنند. درکنار نه پیوسته یک کاربرد درخواست خرید الکتریکی محلی که ارزیابی فروشنده وفرایند را انجام می دهد . چالش شان قراراست اتصال به صورت پویای سیستم های مخلتف ردیابی فرایندها ، بهبودآنها اطمینان به بازبینی ها درمراح تایید است .
پیش از اجراء BPM خرید به طور جداگانه بین دو سیستم انجام شد کاربران مشکلات متعددی داشتند که به قرارذیل است .
ورودهای چندگانه فرصتی را برای اشتباه می کنند
درحالی که کاربران به چندین سیستم به طور بهره وری پایین بود
آنها نمی توانستند درحرکتهای فرایند ردیابی کنند .
فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد
تعداد صفحات این مقاله 30 صفحه
پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید
دانلود مقاله حالت پذیرش BDM درآسیا