فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه ارزشیابی مهارت شغلی - word

اختصاصی از فی فوو دانلود پروژه ارزشیابی مهارت شغلی - word دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه ارزشیابی مهارت شغلی - word


دانلود پروژه ارزشیابی مهارت شغلی - word

 

با فرمت قابل ویرایش word

تعداد صفحات: 88 صفحه

تکه های از عناوین متن :

 

فصل اول:

1-تشخیص مفاهیم  

- مدیریت، مدیریت آموزشی ، اصول وکاربرد آنها                                                        1      

- انواع سبکهای مدیریتی                                                                                         5

- آموزش و انواع آن                                                                                                  8                                                             

- سیستم ، انواع و کارکرد های آن ( نگرش سیستمی در مدیریت آموزشی)                 9       

- سازمان، انواع و کارکردها ی آن ( نظریه های سازمان و مدیریت)                1 1              

فصل دوم:                                                                                                 

2-برنامه ریزی ،نظارت بر اجرای برنامه ها

- برنامه ریزی آموزشی و نظارت بر اجرای آن برنامه ها                                            13     

- فرایند برنامه ریزی آموزشی                                                                              15

- اصول تدوین اهداف کلی و جزئی دوره آموزشی                                                 16    

- اصول تحلیل محتوای دوره آموزشی                                                                  17

- ویژ گی های اساسی آموزش پودمانی                                                                 19

 

فصل سوم:

3-ارزشیابی از دو ره های آموزشی                            

- مفهوم ارزشیابی آموزشی و روشهای آن                                                                   20                                     

- اصول ارزشیا بی جامع و فراگیر                                                                                 22                                                          

- اصول ارزشیابی از اثر بخشی آموزشی                                                                 24

فصل چهارم:

4-نحوه تهیه گزارش های مورد نیاز یک آموزشگاه                

- پایه های اساسی و مقررات مکاتبات اداری                                                      26                  

- اصول تهیه گزارش های مورد نیاز آموزشگاه                                                     29

فصل پنجم:

5-برقراری روابط انسانی و اصول ارتباطات                    

- اصول برقراری روابط انسانی                                                                           31

- مفهوم ارتباط و عوامل تشکیل دهنده آن                                                            33

- عوامل مؤثر ارتباطی                                                                                         34

- سدها و موانع ارتباط                                                                                          36

- اصول روانشناسی عمومی                                                                                    37

- اصول جامعه شناسی عمومی                                                                           38

فصل ششم:

6-نظارت بر امور مالی آموزشگاه

- هدف اصلی حسابداری و مفهوم معادله اصلی آن                                                40                            

- مفاهیم و اصطلا حات حسابداری (دارایی ها و بدهی ها )                                     43

- ثبت معاملات در حسابها (شناخت دفاتر مالی قانونی و                                              

دفاتر کمکی حسابداری)

- اصول عمومی حسابداری                                                                                   55

- انواع گزارش های حسابداری(تراز آزمایشی ،تراز نامه ،                                     57

صورت سود و زیان وصورت حساب)

- روشهای درج اطلاعات حسابداری                                                                            

فصل هفتم:

7 تهیه محتوای مربوط به خلاقیت و نوآوریهای مدیر

     - خلاقیت، نوآوری و فنون آنها                                                                        64

- ارتباط خلاقیت و برنامه ریزی                                                                                  

- شیوه های تفکر خلاق

- موانع خلاقیت و نو آوری در سازمان

فصل هشتم:

8-نحوه پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و بهداشت محیط کار

- حوادث شغلی و علل بروز آنها و بهداشت محط کار                                                   69

- وسایل ایمنی و بهداشت کار و کاربرد آنها                                                                 72

- اصول پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و حفاظتیو بهداشت کار                   74

- عوارض جانبی و اصول انجام کمک های اولیه                                                         75

آتش سوزی و اصول انجام آتش نشانی                                                                     77

منابع:

مقدمه:

ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است . وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی وویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هرروز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود . بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافـی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدن مکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهای اقتصادی و تولید است .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا انجا درست قلمداد میکند. که برای فرد یا افرادی بیشترین خوشی و آسایش را به بوجود آورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عمل نتایج آن است نه شیوه انجام آن عمل.

مدیریت:

در باره مفاهیم مدیریت و وظایف مدیران، در ادبیات مدیریت بسیار بحث شده است .در سالهای اخیر تحولات بسیاری در فنون مدیریت رخ داده و رویکردهای نوین در مدیریت سازمانها مطرح شده ونقش مدیر از نقشهای فرماندهی و کنترل به نقش مربیگری تغییر یافته و دو مقوله کارایی و اثر بخشی محور توجه مدیران قرار گرفته است.

اگر چه موضوع مدیریت همزاد زندگی انسان است و از اولین روزهای پیدایش با او بوده است ،اما در یک قرن اخیر ،به علت پیدایش سازمان های جدید،پیچیده و متراکم از تکنولوژی و برخورداری از انسان های پر نیاز ،مورد توجه خاص قرار گرفته است. روند تحولات در اقتصاد دانش محور موجب رشد فزاینده پدیده های جهانی شدن و جامعه اطلاعاتی شده است و در راستای این تحولات ، الگوی مدیریت تغییر یاقته و توجه به رویکرد مشتری مداری ، توان افزائی کارکنان و تغییر در سبکهای رهبری ، الزام آور شده است .

مدیریت:بوجود آوردن و حفظ کردن محیطی که در آن افراد بتوانند در جهت بر آوردن هدف های معینی بطور موثر و کار آمد فعالیت کنند .

مدیریت آموزشی :در فرهنگ لغات تعلیم و تربیت ،مدیریت آموزشی را راهنمایی ،کنترل و اداره امور مربوط به جریان تعلیم و تربیت در سازمان های تربیتی می داند.

 

بنا به آنچه گفته شد:

مدیریت آموزشی فرآیندی است اجتماعی که با بکارگیری مهارت های علمی ،فنی،هنری کلیه نیروهای انسانی ،مادی را سازماندهی و هماهنگ کرده و با فراهم آوردن زمینه های انگیزش و رشد با تامین نیازهای منطقی و گروهی معلمان ،دانش آموزان و کارکنان بطور صرفه جویانه به هدف های تعلیم و تربیت برسد.

علم مدیریت آموزشی از یک جهت به عنوان یک موضوع اجتماعی که با جمع انسان ها و کار کردن آنها مربوط است و از جهت دیگر به عنوان یک رشته تربیتی و تعلیمی که با بکارگیری و رشد انسان ها سرو کار دارد شناخته می شود.

مدیریت آموزشی از جنبه آموزش به عنوان یک علم مورد توجه است .یک مدیر آموزشی باید علوم تربیتی مثل فلسفه تعلیم و تربیت ،اصول آموزش و پرورش ،روانشناسی تربیتی و یادگیری را بتواند بر پایه آن ها آموزش مطلوب را پیاده کند.مدیر آموزشگاه باید یک مشکل شناس باشد تا با شناخت مسائل و تنگناهای جسمی ،روانی،اجتماعی دانش آموزان و رفع آنها ،آنان را در جهت مطلوب هدایت کند.

علم مدیریت یعنی مجموعه اصول،نظریه ها و علومی است که دانش کلی مدیریت را به ما یاد می دهد و معمولا برای مدیریت های مختلف یکسان است.

توضیح اینکه چرا مطالعه و آموزش مدیریت ضروری و سودمند است چندان مشکل نیست

اولا احتمال زیادی دارد که هر کس در مسیر زندگی یا شغل خود در مقام مدیر گیرد.از بالاترین سطوح سازمانهای دولتی تا پایین ترین رده های کادر موسسات آموزشی ،صنعتی،فنی و تجاری نیاز به مدیران موثر و کار امد به شدت محسوس است.

آموزش مدیریت بطور کلی دانش و معلوماتی را فراهم می سازد که به درجات متفاوتی در همه سازمانها کاربردی است.

در این راستا در سازمانهای امروز سود تعریف جدیدی دارد سود عبارت است ازمورد تقدیر و تمجید قرار گرفتن مدیر از سوی مشتریانی که خدمت خوبی از سوی کارکنان توانمند و مسئولیت پذیر دریافت می کنند. در این سازمانها مدیران در نقش مربی یا مرشد به توان افزایی کارکنان خود می پردازند این کارکنان توانمند هستند که با دلسوزی ها و ارائه خدمات بیش از انتظار به مشتریان، آنان را به طرفداران پروپا قرص سازمان تبدیل می کنند.

از این روست که تعریف کیفیت نیز در قالبی جدید ارائه می شود. کیفیت یعنی رضایت مشتری. سازمانی با کیفیت تر است که مشتریان راضی تری داشته باشد. کارکنان هر سازمان مشتریان داخلی آن تلقی می شوند . رضایت مشتریان خارجی در گرو مشتریان داخلی است . بنابرابن بر خلاف قرن گذشته که ارزشمند ترین دارائیهایی یک سازمان ابزار تولید بود، اموزه کارکنان درآمد و دانشگران، سرمایه های سازمان تلقی می شوند. الیته این سرمایه ها شمشیر دولبه هستند .چنانچه بدرستی مدیریت نشوند ، به قول مایکل دل، می توانند به بزرگترین تهدید برای سازمان بدل شوند............     


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه ارزشیابی مهارت شغلی - word
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.