فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آشنایی با برنامه AETUP

اختصاصی از فی فوو آشنایی با برنامه AETUP دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آشنایی با برنامه AETUP


آشنایی با برنامه AETUP

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

 

تعداد صفحه:37

فهرست:

 

آشنایی با روش ارتقاء برنامه Setup

پردازنده ها

مشخصات فنی پردازنده ها

نام شرکت سازنده پردازنده

نسل پردازنده

مدل پروازنده

سرعت پردازنده

ولتاژ پردازنده

خنک سازی پردازنده

عیب یابی و تنظیم پردازنده ها

کارت گرافیک

انواع کارتهای گرافیک

مراحل نصب کارت گرافیکی

آشنایی با کارتهای صدا و مودم

اتصالات صدا

استاندارهای موجود در کارتهای صوتی

آشنایی با وسایل جانبی کارتهای صوتی

مراحل نصب کارت صدا

کارتهای مودم   (Modem Carts)

انواع مودم

آشنایی با سخت افزار شبکه

اهداف ایجاد یک شبکه کامپیوتری

شناسایی اصول نحوه ایجاد شبکه کامپیوتری

 

مقدمه و توضیحات:

بعد از اجرای برنامه Post توسط BIOS ،‌ برنامه مخصوص پیکر بندی سخت افزار سیستم به نام Setup اجرا می شود ، در واقع برنامه Setup داخل حافظه ROM است . ولی مقادیر مربوط به پیکر بندی سیستم در Setup داخل حافظه ای به نام (Complementery Metal Oxide Semiconductor ) CMOS RAM وجود دارد . برخلاف حافظه ROM که نمی توان اطلاعاتش را تغییر داد ، می توانید از طریق اجراء برنامه Setup اطلاعات موجود در حافظه CMOS را تغییر داد . هر وقت کامپیوتر راه اندازی می شود ، برنامه BIOS با استفاده از مقادیر موجود در حافظه CMOS کامپیوتر را پیکر بندی می کند . حافظه CMOSبه محض قطع برق اطلاعاتش پاک می شود . لذا برای حفظ اطلاعات فوق از باطری کوچکی به نام Backup Battery استفاده می شود . از خصوصیات دیگر این حافظه ها این است که این نوع حافظه به دلیل عدم استفاده خازن در ساختار داخلی آن ، نیاز به تازه سازی (Refresh) مشابه حافظه های اصلی دینامیکی (DRAM) ندارد .

برنامه های Setup معمولاً به دو صورت ویندوزی و متنی ارائه شده اند . در Setup ویندوزی ،‌قسمتهای مختلف برنامه های Setup به صورت صفحات ویندوز طراحی شده و در صورت اتصال ماوس به سیستم
می توانید این قسمتها را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید


دانلود با لینک مستقیم


آشنایی با برنامه AETUP

اموزش Visual Basic

اختصاصی از فی فوو اموزش Visual Basic دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اموزش Visual Basic


اموزش Visual Basic

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

 

تعداد صفحه:9

فهرست:

رهیافت ما

چه چیزی در این زبان خواهید بافت ؟

چه چیزهایی لازم دارید .

 

مقدمه و توضیحات:

VB ، بدون شک ، یکی از بهترین ابزار های برنامه نویسی است که تاکنون برای PC ساخته شده است . این زبان روئیای برنامه نویسان ، بخصوص برنامه نویسان WINDOWS را جامه عمل پوشاندهاست . اگر تا به حال با زبان C برای WINDOWS برنامه نوشته باشید ، می دانید که چقدر مشکل و وقت گیرد است و دیباگ کردن آن چقدر سخت خواهد بود . فقط خواند ن کتابچه راهنمای کیت توسعه نرم افزار Microsoft windiws software Development Kit آن ساعتها به زمان نیاز دارد و نوشتن برنامه های واقعی حتی از این هم بیشتر وقت می گیرد . واسطه گرافیکی کار بر -شاید موج آینده باشد ، ولی کار را برای برنامه نویسان بسیار مشکل کرده است

این زبان برای آنهائیست که می خواهند برنامه نویس windows شوند ، پس باید وقت زیادی را صرف کار با VB کنند . به عبارت دیگر ،خواهید دید که این زبان چه توانایی هایی دارد برای این منظور ، مثال های زیادی در این کتاب آورده شده است ، و این بهترین راه یادگیری یک نرم افزار جدید است . این مثال ها ، از پنجره ای می سازید و با آن کار می کنید ، شروع می شوند . در طول این زبان مثال های متعددی آورده خواهند شد : برنامه ساعت شماته دار ، یک ادیتور متن ، برنامه پایگاه داده برنامه نقاشی ، ماشین حساب ،‌و بسیاری برنامه های دیگر .

 


دانلود با لینک مستقیم


اموزش Visual Basic

تحقیق در موردآموزش الکترونیکی

اختصاصی از فی فوو تحقیق در موردآموزش الکترونیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در موردآموزش الکترونیکی


تحقیق در موردآموزش الکترونیکی

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

 

تعداد صفحه:23

فهرست:

 

مقدمه و توضیحات:

امروزه اینترنت به خاطر صرفه جویی در هزینه ، زمان ، رفت و آمدها و ... در اکثر کاربردها نظیر تجارت ، ارتباطات ، آموزش و غیره جایگاه ویژه ای پیدا کرده است ، بطویکه استفاده از اینترنت در اکثر کاربردها امری اجتناب ناپذیر مینماید .
در حال حاضر انقلاب تکنولوژی عمیقاً نحوه تفکر عمل و بسیاری از فرآیندهای کاری را در زندگی ما تغییر داده و تحولات بزرگ جامعه بشری ، ما را به سویی می کشاند که آموزش از راه دور امری اجتناب ناپذیر خواهد شد و گاهاً میتوان در این عرصه فرصتهایی را یافت که نتیجه فرآیند آموزش را غنی تر نموده و چه بسا با در اختیار گرفتن امکانات کمک آموزشی دیداری و شنیداری پیشرفته در این نوع آموزش ، دروس و ارائه مطالب را بسیار جذاب تر کرد . آموزش الکترونیکی (E-Learning) عبارت است از ارائه محتوای آموزشی و تجربیات اساتید مجرب هر رشته از طریق تکنولوژی الکترونیک به دانشجویان علاقه مند ، که این دانشجویان میتوانند در هر نقطه جهان از این آموزشها بهره مند گردند .
از نگاهی دیگر یک سیستم آموزش از راه دور کاری جدید و هنرمندانه و راه حلی جامع میباشد که به موسساتی که خواهان حرکت در مسیر تکنولوژی روز و تغییر روشها و محیط های آموزشی خود هستند ، امکان دستیابی به شیوه های نوین آموزشی را فراهم مینماید.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در موردآموزش الکترونیکی

تحقیق در مورداصول ارزشیابی توانمند ساز

اختصاصی از فی فوو تحقیق در مورداصول ارزشیابی توانمند ساز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورداصول ارزشیابی توانمند ساز


تحقیق در مورداصول ارزشیابی توانمند ساز

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

 

تعداد صفحه:8

فهرست:

مختصات طرح ارزشیابی توصیفی

تاکید بر اهداف آموزش و پرورش به جای تاکید بر محتوای کتابها

محور اول : تغییر تاکید از ارزشیابی پایانی به ارزشیابی تکوینی

محور دوم : تغییر مقیاس فاصله ای (20 - 0) به مقیاس تربیتی (در حد انتظار ، نزدیک به انتظار ، نیازمند تلاش بیشتر )

محور سوم : تنوع بخشی به ابزارهای جمع آوری اطلاعات

محور چهارم : تغییر در ساختار کارنامه

محور پنجم : تغییر در مرجع تصمیم گیرنده درباره ارتقاء دانش آموزان

 

مقدمه و توضیحات:

طرح ارزشیابی توصیفی مشهور به ارزشیابی کیفی یا طرح حذف نمره ،‌تجربه نو آورانه ی برخاسته از عمل در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران است . این طرح بهصورت پیش آزمایشی در سال تحصیلی 82-81 اجرا و ارزشیابی شد . گزارش ارزشیابی طرح توسط نویسنده این مقاله که مجری این ارزشیابی بوده بلافاصله منتشر گردید (محمد حسن مقنی زاده1381) . اجرای آزمایشی این طرح در چهار سال تحصیلی بعد ادامه داشته است .

در قسمتی از یادداشت سر دبیر نامه ارزشیابی تحصیلی فصلنامه تعلیم و تربیت شماره مسلسل 70-69 بهار و تابستان 1381 آمده است : "... هدف اساسی سنجش و ارزش یابی ، ارتقای یادگیری دانش آموزان است و محتوا و چگونگی ارزش یابی ، ارتقای یاد گیری دانش آموزان را رقم می زند . اگر معلم بر حفظ کردن مطالب بی ارتباط تاکید کند ، دانش آموزان به یادگیری سطحی و طوطی وار روی می آورند . به همین دلیل است که گفته اند : " اگر می خواهید نظام آموزشی را بهبود بخشید ، شیوه های سنجش و ارزشیابی را اصلاح کنید .

" نظام ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان یا ایدهئولوژی عملیاتی شده نظام آموزشی " ، معتقد است : یکی از موثر ترین و کارسازترین مجاری اصلاح نظام آموزش و پرورش تحلیل و نقد نظام ارزش یابی از آموخته های دانش آموزان در سایه اهداف و آرمان های تصریح شده نظام آموزشی (برنامه درسی) است .

مختصات طرح ارزشیابی توصیفی

منظور از روشهای توصیفی در ارزشیابی توجه به رویکردی که در آن معلم تغییرات و تحولات ایجاد شده در دانش آموز را با فنون متفاوت بررسی کرده و به صورت مشروح بر اساس شاخصهای پیشرفت و یا اهداف از پیش تعیین شده به اطلاع دانش آموز و والدین می رساند .

مشخصاً بعد از مصوبات 674 مورخ 5/2/81 مورخ 30/8/81 شورای عالی آموزش و پرورش مبنی بر تهیه طرحی برای تغییر نظام ارزشیابی تحصیلی و تربیتی تهیه و به اجرای آزمایشی گذاشته شد . اهداف اساسی این طرح به شرح زیر است :

بهبود کیفیت فرایند یاددهی – یادگیری

فراهم نمودن زمینه مناسب برای حذف فرهنگ بیست گرایی

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورداصول ارزشیابی توانمند ساز

تحقیق در مورد پروژه ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه

اختصاصی از فی فوو تحقیق در مورد پروژه ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد پروژه ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه


تحقیق در مورد پروژه ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

 

تعداد صفحه:97

فهرست:

تشخیص مفاهیم     21-1

برنامه ریزی ، نظارت بر اجرای برنامه ها         26-21

ارزشیابی از دوره های آموزشی         39-26

نحوه تهیه گزارش های مورد نیاز یک آموزشگاه             42-39

برقراری روابط انسانی و اصول ارتباطات         56-42

نظارت بر امور مالی آموزشگاه          65-56

تهیه محتوای مربوط به خلاقیت و نوآوریهای مدیر           75-65

نحوه پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و بهداشت محیط کار            95-75

منابع      97

 

 

 

 

مقدمه و توضیحات:

 

 

تعریف مدیریت

تعاریف مدیریت غالباً اصالت را یا به فرد و گروه اجتماعی و یا به سازمان می دهند. برای مثال: " فالت " (Follett) مدیریت را " هنر انجام دادن کار به وسیله دیگران " می داند. این تعریف نه تنها با آموزشهای نظریة نئوکلاسیک همخوانی ندارد، بلکه می تواند برای توجیه یک نظام استثماری مورد استفاده قرار گیرد. در واقع این ذهنیت فلسفی و یا دیدگاه خاص گوینده است که تعریف او را با سوگیری مواجه می سازد. اصالت هم با فرد و هم با سازمان است ولی با توجه به نوع و ماهیت سازمان، تنها میزان اهمیت هر یک از‌ آن دو فرق خواهد کرد. با در نظر گرفتن مطلب فوق، تعریفی از مدیریت در زیر ارائه می شود: " مدیریت عبارت از توانایی پرورش و هماهنگ سازی فرآیند های خود رهبری اعضای سازمان در ارتباط و همسو با اهداف سازمان است. " این تعریف بر چند پیش فرض زیر استوار است:

ـ کارکنان قابلیت رشد شخصی و حرفه ای و نیز توانایی اداره کردن خویش را دارند.

ـ کارآیی و اثر بخشی سازمان در گرو رشد و در نتیجه تلاش بیشتر کارکنان است.

ـ سازمان و اهداف آن راهنمای عمل مدیریت و کارکنان است.

ـ نقش مدیر یک نقش حرفه ای است و نه صرفاً تجربه اندوزی در حین عمل.

ـ مدیریت به عنوان یک فرآیند مشارکتی در نظر گرفته شده است. فرآیندی که نقش مدیر در آن کمرنگ است و بیشتر نقش یک پشتیبان، تسهیل گر و هماهنگ کننده را دارد.

در سالهای بین 1910 تا 1930 مدیریت آموزشی را به عنوان هدایت امور و بازرسی آنها می دانستند. در این دوران معلمان بدون گذراندن دوره خاصی وارد این حرفه می شدند و وظیفة مدیر، نظارت بر کارهای معلمان، از نزدیک بود. در سال های بین 1930 تا 1940 به مدیریت و رهبری مبتنی بر آزادمنشی توجه شد و منظور از آن ترغیب معلمان به انجام دادن چیزی بود که مدیر مد نظر داشت. در سالهای بین 1940 تا 1950 مدیریت آموزشی را امر و کوششی تعاونی می دانستند. به نظر آنان تمام افراد شاغل در یک مدرسه در حال رهبری و هدایت یکدیگرند. در نتیجه به جای کلمة « بازرسی » عباراتی از قبیل: « کمک متقابل »،‌ « مشورت کردن با هم »، « طرح ریزی به کمک هم » یا حتی « گفتگو کردن با یکدیگر در باب بهترکردن وضع « تعلیم و تعلم » را به کار می بردند. طبق این مفهوم، وظیفه مدیر یا رهبر آموزشی عبارت از فراهم ساختن تسهیلاتی است که افراد بتوانند با هم به مشورت بپردازند و از تجارب یکدیگر بهره برند.

 

برخی، وظایف مدیران مدارس را در هفت زمینة


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد پروژه ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه