فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارافرینی کیفیت

اختصاصی از فی فوو کارافرینی کیفیت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرینی کیفیت


مقاله کیفیت

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:16

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

کیفیت:

واژه کیفیت دارای چند معنای متفاوت است:

در فلسفه و در نظریه شناخت منظور از کیفیت، چگونگی یک چیز است. مثال: خواص کمّی و یا خواص کیفی یا چونی.

در زمینه‌های اقتصادی: مرغوبیت و مطلوبیت: مجموعه ویژگی‌های یک کالا و عرضه کننده آن (نه تنها از لحاظ کیفی بلکه از دیدگاه کمی، بها و غیره) که باعث می‌شوند آن کالا مورد تقاضا قرار گیرد و فروش رود.

در زمینه‌های اجتماعی و فردی: شایستگی، صلاحیت، لیاقت شایستگی و لیاقت یک شرکت و فراورده‌هایش برای ورود و دوام و پیشرفت در بازار.

صفت نسبی این واژه «کیفی» و جمع آن «کیفیت‌ها» و گهگاه «کیفیات» است. به اصطلاح «کیفیت و کمیت» در فارسی «چندوچون» نیز گفته می‌شود.

 

 

کیفیت یعنی ویژگی،اما در درجات متفاوت،به عبارت دیگر کیفیت یعنی مطابقت داشتن با الزامات مشتریان ،امروزه کیفیت به معانی مختلفی به کار رفته است و دانشمندان مختلفی ‌ازابعادمتفاوت به بحث و بررسی در آن باره می‌‌پردازند.ولی آن چه امروز اهمیت دارد خدمات و محصولات با کیفیت است. در دنیای رقابت ،کیفیت حرف اول را می‌‌زند وخود زاییده‌ی‌آن است .انحصار،دشمن قسم خورده ی کیفیت به شمار می‌‌رود،کیفیت نیز مانند سایر منابع و امکانات باید مدیریت شود زیرا بر اساس تحقیقات انجام شده ارتباط معنی داری بین مدیریت بهینه وبهبود کیفیت وجود دارد.کیفیت حاصل شانس واقبال نیست بلکه به مدیریت عالمانه نیازمند است.طی دو دهه گذشته مفهوم کیفیت از دنیای صنعتی و تولید به دنیای خدمات وسازمانهای دولتی گسترش یافته است.جملات طلایی از اربابان اندیشه در زمینه کیفیت: کیفیت خوب،نوعی ارزانی است. کیفیت ،یک پدیده ی بی نقص وکمال مطلق است. تنها کیفیت برترباعث افزایش بهره وری ست. کیفیت،از مشتری به مشتری‌ست. کیفیت زمانی حاصل می‌‌شودکه مشتریان شما باز گردند،ولی محصولات نه. کیفیت هدیه نیست ولی مجانی‌ست. کیفیت گران نیست ولی گران بهاست. کیفیت یعنی مناسب بودن. کیفیت ،کار نخست ماست. تمامی بهبود و کیفیت،پروژه به پروژه حاصل می‌‌شود ونه به طریق دیگری. برای اینکه درصدر رقابت قرار گیریم باید در جستجوی شیوه های بهتر باشیم؛کاری‌که امروز انجام می‌دهیم ،فردا باید بهتر انجام دهیم. رمز موفقیت سازمان‌ها در قرن ۲۱،آینده نگری،خلاقیت وکیفیت بهتر است. کیفیت،فقط وفقط توسط مشتری تعیین می‌‌شود. کارباکیفیت همیشه رضایت بخش است. کیفیت باید در درون فرایندها طراحی گردد. خوب بودن آفت بهتر شدن است. کیفیت،نتیجه ی بازرسی های گسترده نیست بلکه از اصلاح فرآیندها حاصل می‌‌شود. تا زمانی که به


دانلود با لینک مستقیم


کارافرینی کیفیت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.