لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:1
فهرست و توضیحات:
تعامل روابط عمومی با معماری اطلاعات
همانطور که می دانیم معماری اطلاعات روش،وسیله یا متدی است برای برنامه ریزی توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانها و به عبارت دیگر چارچوبی است برای یکپارچه سازی منابع سازمان در بستر فناوری اطلاعات. روابط عمومی های الکترونیک به عنوان واحدهای ارتباطی – اطلاعاتی سازمان ها می توانند نقش مهمی را در بهینه سازی تاثیرات معماری اطلاعات در سازمان داشته باشند چرا که در سازمان هایی که جایگاه و نقش روابط عمومی به طرز مناسبی شناخته و تعیین شده است روابط عمومی به عنوان سلولی تراوا در بدنه سازمان کار ورود اطلاعات به سازمان و همچنین خروج اطلاعات از سازمان را انجام می دهد این نقش با بحث توزیع اطلاعات جلوه کامل تری به فعالیت روابط عمومی ها می دهد. در تعریفی کلی معماری را ترکیبی از علم، هنر و تجربه که در رشتههایی نظیر ساختمان دارای قدمتی چند هزار ساله است معرفی می کنند. معماری اطلاعات در روابط عمومی الکترونیک یعنی ارائه توصیفی فنی از یک سیستم همه جانبه نگر و آینده نگر روابط عمومی (با توجه به تعریف سیستم) که نشان دهندة ساختار اجزاء آن، ارتباط بین اجزا (که شامل سخت افزارها، نرم افزارها و نیروی انسانی باشد) و اصول و قواعد حاکم بر طراحی و تکامل آنها در گذر زمان است.
اساس معماری اطلاعات در روابط عمومی الکترونیک این است که رویکرد معماری را در برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات در واحد روابط عمومی سازمان های دولتی و خصوصی بکار می گیرد نگرش معماری اطلاعات در روابط عمومی الکترونیک در ابتدا بر توسعه زیرساختی، آموزش و فرهنگ سازی، راهیردهای کوتاه مدت و راهبردهای طولانی مدت تاکید می ورزد. اساس معماری اطلاعات این است که رویکرد معماری را (که سالها در سایر رشته های مهندسی بکار رفته است) در برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات در یک سازمان یا دولت بکار گیرد . برنامه ریزی معماری اطلاعات در یک سازمان یا
تحقیق درباره تعامل روابط عمومی با معماری اطلاعات