لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه17
فهرست مطالب چه چیز از ما یک معلم خوب میسازد؟
معلمان خوب:
معلمان خوب هدف دارند
معلمان خوب منتظر موفقیت همه دانش آموزان هستند
معلمان خوب میتوانند با ابهام کنار بیایند
تغییر میکنند و منطبق میشوند
معلمان خوب برای رسیدن به نیازهای بچهها
معلمان خوب متفکر هستند
معلمان خوب از ندانستن ناراحت نمی شوند
معلمان خوب الگوهای نقشی خوب دارند
میبرند
معلمان خوب از کارشان و دانش آموزانشان لذت
من ده سال است که درس میدهم. در طی این مدت در مدارس دولتی، دانشگاه ها، دبستان های خاص، مدارس سواد آموزی و بازآموزی بزرگسالان کار کرده ام. کوچکترین شاگردم یک دختر 6 ساله و بزرگترین آنها یک مهاجر جامائیکایی، یک مادر بزرگ 63 ساله بود که تازه میخواست سواد یاد بگیرد. من حتی به بچه های معلول هم درس داده ام.
گستردگی تجربیاتم زندگی معلمی ام را غنی کرده است اما مرا از لذت همکارانم محروم کرده است: این احساس که وارد کلاس تازه ای در ترم جدید میشوم و میدانم بچهها چه میخواهند و بهترین راه دادن آن به بچهها چیست. منظورم این نیست که بدون هیچ دیدگاه و ایده ای و کورکورانه به کلاس میروم. در اغلب موارد وقت کافی برای جمع آوری محتوای مناسب و چیزی که بچهها با آن کار کنند را دارم. اما آن چیزی که ندارم حس همانندی ای است که به معلمی دست میدهد که سالها در یک کلاس و یک پایه با همان درسها کار میکنند. من فکر نمی کنم چیزی که در ترم قبل مفید بوده، این ترم هم به درد بخورد.
به خاطر وضعیت دایماً در حال تغییرم، من وقت
تحقیق در مورد چه چیز از ما یک معلم خوب می سازد