لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات: 13
فهرست مطالب :
*فعالیت های اصلی:
1- لجستیک درون داد:
2- تولید عملیات
3- لجستیک برون داد
4- بهینه سازی یا خدمات بیشتر یا بازاریابی فروش
5- رضایت مشتریان یا خدمات پس از فروش
* فعالیت های پشتیبانی:
مدیریت منابع انسانی
مدیریت مالی
3- زیر ساخت مدیریتی
توسعه تکنولوژی
مدیریت تعمیر و تدارکات:
هدف بانک: گردش پول در جامعه و خدمت به مردم و محافظت از پول های مردم و کسب سود چه برای مردم چه برای بانک
بازخور: در طول جریان درون داد و میان داد و برون داد همواره یک مدار ارتباطی در سیستم وجود دارد که وضع سیستم را از هر نظر مشخص می کند. وظیفه بازخور تعیین انحرافات است که با توجه به آنها در صدد رفع و اصلاح آن بر می آیند.
مثلاً در حسابداری اگر اشتباهی روی بدهد بر اساس سند و مدرک و به وسیله حسابرسان ماهر به آن سند و مدارک و صورتحساب ها رسیدگی و برگشت می شود و در رفع و اصلاح اشتباه بر می آیند.
در عملیات بانکی هم به این صورت است. در صورت اشتباه سعی در توجیه و جبران آن اشتباه نموده و با بررسی و رفع آن سعی می کنند اشتباه رخ ندهد.
مرزسیستم: حد فاصل بین سیستم با محیط آن است.
مرز یک سیستم رامی توان عملیات درون بانک و حد فاصل بین عملیات کارمندان در یک بانک بخصوص یا عملیات بانک ها و موسسه های دیگر دانست.
«کنترل»: در یک بانک کنترل کنندگان بر اساس وظیفه و مسئولیت عمل می کنند.
تحقیق در مورد سیستم بانکی