دانلود مقاله شرح وظایف مدیریت بودجه ، تشکیلات و منابع انسانی
ت ص:13
فرمت:ورد
قابل ویرایش
شرح وظایف مدیریت بودجه ، تشکیلات و منابع انسانی 1
شرح وظایف کارشناسان 3
کارشناس برنامه ریزی بودجه عمرانی 5
کارشناس برنامه ریزی بودجه درآمد اختصاصی 7
پیش بینی و برآورد درآمد اختصاصی دانشگاه 8
کارشناس بهبود روشها 8
کارشناس آمار و اطلاعات 9
کارشناس تشکیلات 10
کارشناس آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی 11
شرح وظایف مدیریت بودجه ، تشکیلات و منابع انسانی
_ تهیه و تنظیم بودجه (جاری ، عمرانی ، تملک دارائیهای سرمایه ای و ... ) دانشگاه با همکاری واحدهای ذیربط .
_ بررسی بودجه پیشنهادی واحدهای مختلف و تلفیق و هماهنگی بودجه پیشنهادی در چارچوب اهداف و ضوابط دانشگاه .
_ تهیه و تنظیم موافقت نامه های لازم پس از تصویب و ابلاغ بودجه براساس برنامه ها و فعالیت ها .
_ ابلاغ بودجه مصوب به واحدهای دانشگاه و نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات در قالب برنامه ها و فعالیت ها با همکاری مدیریت مالی .
_ پیش بینی اعتبارات ارزی دانشگاه به منظور ماموریتهای علمی و ... و تامین تجهیزات ، لوازم ، کتب و نشریات موردنیاز .
_ تهیه و تدوین برنامه نیروی انسانی با توجه به سیاستها و برنامه های میان مدت و بلند مدت دانشگاه و ملحوظ داشتن وضعیت عرضه و تقاضا ( ورود و خروج ) نیروی انسانی و پیشنهاد به مراجع ذیربط جهت تصویب .
_ انجام بررسی های ساختاری در رابطه با وضعیت واحدهای
دانلود مقاله شرح وظایف مدیریت بودجه ، تشکیلات و منابع انسانی