فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد مرکز آموزش بازرگانی

اختصاصی از فی فوو تحقیق در مورد مرکز آموزش بازرگانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد مرکز آموزش بازرگانی


تحقیق در مورد مرکز آموزش بازرگانی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه8

واقعیات جوامع امروزی چنان متغیر متعدد و پیچیده شده‌اند که شناخت آنها بدون دسترسی سریع به اطلاعات تازه عملا غیر ممکن   است . بدون شناخت واقعیت تغییر آن تنها مقدور نیست بلکه عملی صحیح و اصولی نیز محسوب نمی شود تداون بسیاری از نابسامانی‌ها عمدتا از عدم شناخت درست این معضلات ریشه می گیرند.

در دوره کنونی نیاز به آموزش و استمرار آن به ضرورت غیر قابل اجتنابی تبدیل شده است. واقعیات پیرامون انسان با چنان سرعتی تغییر می کند که فرد احساس می کند اطلاعات و آموزش قبلی برای وی کافی نبوده و اگر بخواهد بهره مناسبی از زندگی ببرد همواره نیازمند آموزش جدید است . شناخت درست واصولی مسئولان اجرایی جامعه از واقعیات پیرامون نقش بسیار مهم وتعیین کننده ای در تغییر صحیح ومناسب واقعیت دارد ولیاز انجا که مدیران اجرایی عموما با کار برحجم و متننوعی درگیر می باشند . دیگران باید به آنها آموزش دهندکه با واقعایت چگونه برخودر کنند تا نتیجه مناسب بیگرند این دیگران مجموعه کسانی هستند (حقیقی و حقوقی) که به اتکا پژوهش به شناخت رسیده ند و وظیفه دارند که این اطلاعات وآگاهی ها را به سایرین انتقال دهند.

ازاین رو در طراحی برنامه آموزش مسئولان اجرایی شناخت وآشنایی با نیازهای اطلاعاتی و مسایل حوزه فعالیت مسئولان برای برنامه ریزی اهمیت خاصی دارد سمینارها گردهمایی ها و هر نوع اقدامی که موجب جذب مدیران اجرایی به مراکز آموزش گردد از جمله لوازم مطلوب این ارتباط و تماس است .با توجه به مطالب فوق وضرورت اشاعه آموزش های بازرگانی کاربرد . موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی به اتکا سوابق پژوهشی خود د رزمینه موضوعات اقتصادی  بازرگانی مرکز آموزش بازرگانی را به عنوان ابزاری جهت انتقال یافته های پژوهشی به تمام مخاطبان بخش بازرگانی درخرداد ماه سال1374 تاسیس نموده است.

این مرکزبه عنوان یک نهاد آموزشی کاربردی همچون حلقه واسطی میان محیط های آکادمیک دانشگاهی و دستگاههای اجرایی است که با تغییر واقعیت و پدیده هاسروکار دارند و معتقدند که قبل از تغییر باید واقعیت را درست شناخت.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد مرکز آموزش بازرگانی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.