فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه رشته مدیریت با موضوع مدیریت و ارتباطات سازمانی. doc

اختصاصی از فی فوو پروژه رشته مدیریت با موضوع مدیریت و ارتباطات سازمانی. doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه رشته مدیریت با موضوع مدیریت و ارتباطات سازمانی. doc


پروژه رشته مدیریت با موضوع مدیریت و ارتباطات سازمانی. doc

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 22 صفحه

 

چکیده:

وجود سازمان وابسته به ارتباطات است و هر مدیری معمولا بیشتر وقت خود را صرف برقرار کردن ارتباط می‌کند. برای ایجاد هماهنگی بین عناصر مادی و انسانی سازمان به صورت یک شبکه کارامد و موثر، برقراری ارتباطات مطلوب ضروری است، زیرا وقتی ارتباطات برقرار نشود، فعالیت سازمان متوقف می‌شود و در واقع می‌توان گفت که مدیریت کارساز به برقراری ارتباطات موثر بستگی دارد .

اکثر (اگر نگوییم همه) مواردی که مدیران و سازمان ها برای حفظ یکپارچگی سازمان، مدیریت، ایجاد خلاقیت، برآورده کردن انتظارات و انجام تعهدات نیاز دارند وابسته به ایجاد یک ارتباط موثر و مناسب در سازمان است.

 

مقدمه:

جهان کنونی جهانی است پر از تغییرات شتابان. دگرگونیهای بسیاری در ارکان جامعه صورت گرفته و پیشرفتهای سریع علوم و تکنولوژی انسان را با وضعیتی روبرو ساخته که کمتر شباهتی با گذشته دارد. یکی از علومی که تحولات بسیاری داشته علم مدیریت است که پا به عرصه نوینی از حیات خود گذاشته و در پاسخ به چالشهای محیطی به جستجوی روشهای تازه پرداخته است. یکی از تحولات اساسی که در مدیریت ایجاد شده است تحول در نحوه نگرش به سازمان است. تا چند دهه گذشته سازمانها به عنوان ابزارهایی برای ایجاد هماهنگی بین افراد و کنترل افراد در راستای دستیابی به اهداف بودند ولی امروزه سازمانها با نگرش وسیع‌تر درنظرگرفته می‌شوند و به مفاهیمی چون فرهنگ و ارتباطات سازمانی توجه ویژه ای می‌شود. تقریبا در دو دهه گذشته بسیاری از دانشمندان و محققان مدیریت به بررسی نقش فرهنگ و ارتباطات در عملکرد سازمانها پرداخته و تحقیقات و مطالعات فراوانی نیز در این زمینه انجام گرفته است. ارتباطات سازمانی یک موضوع پیچیده و نقش آن در عملکرد سازمان بسیار حائز اهمیت است. توجه به فرهنگ و ارتباطات سازمانی منحصر به مراکز علمی نیست، بلکه سازمانهای تجاری و تولیدی نیز از آن بعنوان کلید موفقیت یاد نموده‌ان .

ارتباط برای هماهنگی فعالیتهای گروهی، اجرای وظایف رهبری و انجام وظایف مدیریتی لازم است، بنابراین مدیرانی که مدیریت خود را با توجه به مفاهیم ارتباطات سازمانی اعمال نمایند به وضوح از موفقیت بیشتری برخوردار خواهند گردید. در مدیریت اموری چون ارتباطات انسانی، عوامل موثر بر ارتباطات، گروههای رسمی و غیررسمی، روشهای بهبود ارتباطات و رفع موانع ارتباطی در سازمان حائز اهمیت است.

 

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

سازمان

ارتباط

ارکان اصلی فرایند ارتباطات

ارتباطات سازمانی

انواع ارتباطات

معایب ارتباطات شفاهی

جریان ارتباطات در سیستم:

انتخاب مسیر یا کانال ارتباط

قوانین راهبردی در ارتباطات سازمانی

بعضی مشکلات در ارتباطات سازمانی

راه کارهایی برای حمایت از ارتباطات سازمانی

ضرورت برقراری ارتباط در مدیریت

بهبود ارتباطات سازمان

موانع ارتباطات

نتیجه گیری

منابع

 

منابع و مأخذ:

1-         Carter Mcnamara ,Mba, Phd, Basics In Internal Organizational Communications.

2-         Rev. Don Burgess , Six "Laws" Of Organizational Communication And Some Of Their Implications For Christian Workers.

3-         Gary L. Kreps , Northern Illinois University , Organizational Communication Research And Organizational Development .

4-         Dennis Tourish , Owen Hargie , The Crisis Of Management And The Role Of Organizational Communication .

5-         Eric Digest , Aiex, Nola Kortner , Organizational Communication: Research And Practice.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه رشته مدیریت با موضوع مدیریت و ارتباطات سازمانی. doc
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.