اهمیت صادرات غیرنفتی در برنامه های اول و دوم و سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنکی
ارزش صادرات مواد غذائی در سال 1390 معادل یک میلیارد و 552 میلیون دلار
رشد صعودی واردات محصولات غذایی و منفی شدن بیش از پیش تراز تجاری این صنعت
سهم ناچیز صادرات محصولات غذایی از کل صادرات (برغم توانایی های طبیعی بالای کشور)
اصل 44 قانون اساسی و حمایت از صادرات غیرنفتی، عوامل حرکت SME ها به بازارهای بین المللی
ازدیاد فشار رقابتی SME ها و حرکت بسوی بازارهای بین المللی جهت بقاء
مطالعات اندک در زمینه ارزیابی میزان آمادگی شرکت ها برای ورود به بازارهای بین المللی
انتخاب و بررسی صادرات SME ها بعنوان یکی از روش های ورود به بازارهای بین المللی در تحقیق
برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود پاورپوینت آمادگی شرکت های کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازارهای بین المللی - 24 اسلاید