با خرید این کتاب 4 کد قرعه کشی ماهیانه در سیستم خواهید داشت. کد قرعه کشی شما همان شماره فاکتور در زمان خرید می باشد که 4بار در سیستم ذخیره شده و در قرعه کشی قرار دارد. روز بیست و هشتم هر ماه به قید قرعه به ۵ نفر جایزه ۱۰۰۰۰۰۰ریالی هدیه داده می شود. همچنین این کد در قرعه کشی سالیانه با ۳ جایزه ۵۰۰۰۰۰۰ ریالی شرکت داده می شود.برای دریافت جایزه در صورت برنده شدن حتما باید ایمیل یا شماره موبایل خود را در زمان خرید محصول جهت اطلاع از دریافت جایزه اعلام فرمایید.
مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانهای است برای بهدستآوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. بهطور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما بهطور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق میشود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان.
تعریف
بر اساس تعریف فیلیپ کاتلر، مدیریت بازاریابی عبارت است از فرایند برنامهریزی و اجرای پندار توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تأمین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد. برخلاف استنباط سطحی رایج، که مفهوم بازاریابی را ایجاد تقاضا برای محصول میداند، بازاریابی به طیف وسیعی از فعالیتها اطلاق میگردد که از تحقیقات بازاریابی، برنامهریزی، اجرا و کنترل تقاضا تشکیل شده است. مدیر بازاریابی، در چارچوب برنامهٔ بازاریابی، در مورد بازارهای هدف، تولید کالای جدید، قیمتگذاری، کانالهای توزیع کالا، ارتباطات، برندسازی و تبلیغات، فعالیتهای لازم برای رسیدن به اهداف سازمانی را ساماندهی و هدایت میکند.[ همانطور که از تعریف برمی آید، بازاریابی امری ست که در جهت برنامهریزی نحوه حضور در بازارهای هدفگیری شده برای محصولات/خدمات نقشی پررنگتر ایفا میکند. اما باید توجه داشته باشیم، امر برنامهریزی کردن صرفاً نوشتن چند بند از وظایف و مشخص کردن زمان انجام آنها نیست، بلکه وجود یک تیم اجرایی قوی در این زمینه بسیار مهم است. البته میتوان به این نکته نیز اشاره کرد که وجود تیمهایی که میزان فاصله سازمان یا یک واحد خاص را با ارائه گزارشهای دورهای و مدیریتی مورد بررسی قرار میدهند نیز حائز اهمیت است. به روشنی از تعاریف بالا مشخص است، واحد بازاریابی کاری فراتر از فروش و جذب مشتری دارد؛ و این دو بخش کوچکی از کارهای عمده واحد بازاریابی محسوب میشود.
برخی از واژههای مرتبط
نیازها و خواستهها: منشأ و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیازها و خواستههای انسان است. هر محصولی زاییدهٔ نیازها و خواستههای بشر است.
محصول: عبارتند از چیزی که قادر به ارضای یک خواسته باشد.
نیاز: بیان کنندهٔ حالت محرومیت احساس شده در فرد است. نیاز شخص را به حرکت وامیدارد و به او جهت میدهد.
ارزش: میزان برآورده شدن نیاز به وسیلهٔ محصول.
خواسته: شکل برآورده ساختن نیاز است.
تقاضا: توانایی رفع خواسته است.
تعداد صفحات کتاب:56
کتاب مدیریت بازاریابی و فروش