فرمت فایل : power point (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید : 47 اسلاید
اهداف و سرفصل ها :
اهداف کلاس:
n آشنایی شرکت کنندگان با مدیریت کیفیت زندگی کاری و بهبود دانش و مهارت های مورد نیاز جهت استفاده کاربردی درمحیط کار
nسر فصل ها:
nشناخت نقش سازمان در بهبود شرایط جسمی روانی کارکنان
nشناخت متغیر های موثر کیفیت کارکنان
nتوانایی ومهارت در ایجاد تعادل بین کار و خانواده
nماهیت و مفاهیم اساسی کیفیت زندگی کاری
nانگیزش و روحیه عمومی کارکنان در محیط کاری
nمتغیرهای خانوادگی موثر برکار
n معنویت، ارزش ها و نقش آن در کیفیت زندگی کاری
nجمع بندی و نتیجه گیری
کیفیت زندگی کاری به دو روش تعریف میشود:
n کیفیت زندگی کاری عبارت است از مجموعهای از شرایط و عملیات عینی سازمان مانند (غنیسازی شغل، اعتدال سرپرستی، تعهد کاری و ایمنی شرایط کاری)،
n کیفیت زندگی کاری یعنی ادراکات کارکنان از میزانی که آنها از ایمنی برخوردارند، نیازهای آنها ارضاء میشود و از امکانات رشد و توسعه برخوردارند. به علت اینکه نگرش دوم کاملاً ذهنی است، کیفیت زندگی کاری را به عنوان ادراکات کارکنان از شرایط جسمی و روحی در محیط کار در نظر میگیرند.
پاورپوینت جامع و کامل درباره کیفیت زندگی کاری در دنیای امروز