پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی با عنوان سیستم و مدیریت توزیع
توزیع- توزیع یعنی رساندن محصول موردنظر مشتری در زمان مطلوب به مکان موردنظر
•واسطه ها، دلال ها یا فروشندگان مجدد
تعریف: سازمان هایی که بصورت جمعی و شبکه ای در زمینه های مختلف توزیع مانند حمل و نقل، خدمات، جور کردن، جدا کردن و بسته بندی مجدد فعالیت می کنند.
اهمیت واسطه ها:
شاید بتوان واسطه ها را حذف کرد، اما وظائف واسطه گری
حذف شدنی نیست
و ...
در 10 اسلاید
قابل ویرایش
پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی با عنوان سیستم و مدیریت توزیع