فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارزیابی روشهای پرداخت پاداش در شرکت پارس خودرو

اختصاصی از فی فوو ارزیابی روشهای پرداخت پاداش در شرکت پارس خودرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزیابی روشهای پرداخت پاداش در شرکت پارس خودرو


ارزیابی روشهای پرداخت پاداش در  شرکت پارس خودرو

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی

گرایش استراتژیک

همراه با پرسش نامه

110 صفحه

چکیده:

اهمیت ایجاد انگیزش در کارکنان به عنوان عاملی مهم و موثر در افزایش کارایی، امری روشن است اما هنوز ایجاد انگیزش بخصوص در کشور ما، مشکلی جدی است که علت آن در شیوه‌های بکارگیری و اجرای روش‌های موفق ایجاد انگیزش است. بطوریکه در موارد بسیاری مدیران از روشهایی استفاده می‌کنند که نهایتاً «ضد انگیزه» شده و موجب سردرگمی و کاهش کارآیی می شود.

در این تحقیق تلاش شد شیوه‌های مختلف پاداش‌دهی بر مبنای مدل چارچوب مدیریت پاداش برپایه ملاک (EBRM) در شرکت پارس خودرو بررسی شود.

نتایج تحقیق مشخص کرد که روشهای کنونی پاداش دهی در این شرکت اثربخش نبوده و تدوین سامانه جدید پاداش بر اساس استراتژی پاداش نشأت گرفته از استراتژی کسب و کار، بر پایه ملاکهای روشن و قابل اندازه گیری و با استفاده از نظرات مدیران و کارکنان لازم است. همچنین لزوم به رسمیت شناساندن پاداش های درونی و پاداش های غیر نقدی برای کارکنان، جلوگیری از یکنواخت شدن پاداش ها، توجه به نیازهای کارکنان در پاداش ها، اعطای امکان انتخاب نوع پاداش در سطوحی خاص، شناسایی و تعریف پاداش های معنوی (درونی)، تعریف ابزارهای متناسب تنبیه به عنوان حلقه مکمل سامانه پاداش، قراردادن برخی از تسهیلات و امکانات کنونی شرکت در طیف پاداشهای غیر نقدی و استفاده از ذهنیت مثبت غالب در شرکت درباره مقوله پاداش به عنوان پتانسیلی خوب برای اجرای اصلاحات سازمانی از نتایج این تحقیق است.

واژگان کلیدی:

پاداش ، استراتژی پاداش ، سامانه پاداش ، ارزیابی عملکرد ، انگیزش‌ ، اثربخشی 


دانلود با لینک مستقیم


ارزیابی روشهای پرداخت پاداش در شرکت پارس خودرو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.