فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی تاثیر نوع و محل ژئوسنتتیک بر پاسخ روسازی های آسفالتی با رفتار ویسکوالاستیک با استفاده از روش المان محدود

اختصاصی از فی فوو بررسی تاثیر نوع و محل ژئوسنتتیک بر پاسخ روسازی های آسفالتی با رفتار ویسکوالاستیک با استفاده از روش المان محدود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تاثیر نوع و محل ژئوسنتتیک بر پاسخ روسازی های آسفالتی با رفتار ویسکوالاستیک با استفاده از روش المان محدود


بررسی تاثیر نوع و محل ژئوسنتتیک بر پاسخ روسازی های آسفالتی با رفتار ویسکوالاستیک با استفاده از روش المان محدود

• مقاله با عنوان: بررسی تاثیر نوع و محل ژئوسنتتیک بر پاسخ روسازی های آسفالتی با رفتار ویسکوالاستیک با استفاده از روش المان محدود  

• نویسندگان: حسن طاهر خانی ، امیرجواد مرادلو ، مسعود جلالی جیرندهی  

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94  

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

یکی از روش های تقویت روسازی های آسفالتی در برابر آسیب دیدگی، استفاده از ژئوسنتتیک است. ژئوسنتتیک ها صفحات نازک و انعطاف پذیری هستند که عمدتا از جنس مواد پلیمری بوده و به عنوان المان های مسلح کننده در لایه های روسازی مورد استفاده قرار می گیرند. در این پژوهش ابتدا با استفاده از نرم افزار ABAQUS مدل سه بعدی از روسازی های آسفالتی رایج در ایران ساخته شد و در آن رفتار لایه آسفالتی، ویسکوالاستیک و رفتار سایر لایه ها، الاستیک خطی فرض شد. سپس برای تقویت روسازی از سه نوع ژئوسنتتیک در سه مکان مختلف (زیرلایه آسفالتی، زیرلایه اساس و زیرلایه زیراساس) استفاده شد. در نهایت، تاثیر نوع و محل ژئوسنتتیک بر پاسخ های روسازی مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان می دهد که با افزایش مدول الاستیسیته ژئوسنتتیک، اثرگذاری آن بر پاسخ های روسازی بیشتر خواهد شد. همچنین مشخص گردید که تاثیر تغییر محل ژئوسنتتیک بر پاسخ های روسازی، وابسته به مدول الاستیسیته آن است. به طوری که، در برخی پاسخ ها با تغییر مدول الاستیسیته ژئوسنتتیک، محل بهینه آن نیز تغییر کرد. بر اساس نتایج بدست آمده، ژئوسنتتیک ها بسته به نوع و موقعیت قرارگیری خود توانستند، حداکثر کرنش کششی زیر آسفالت را تا 36 درصد، حداکثر کرنش فشاری روی بستر را تا 27 درصد و تغییر شکل سطحی آسفالت را تا 10 درصد کاهش دهند.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تاثیر نوع و محل ژئوسنتتیک بر پاسخ روسازی های آسفالتی با رفتار ویسکوالاستیک با استفاده از روش المان محدود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.