فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مجرمین اشتراکی صمیمی: تولید یک بانک اطلاعاتی دسته بندی از افراد مخرب و استخراج یک راه حل

اختصاصی از فی فوو مجرمین اشتراکی صمیمی: تولید یک بانک اطلاعاتی دسته بندی از افراد مخرب و استخراج یک راه حل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی: مجرمین اشتراکی صمیمی: تولید یک بانک اطلاعاتی دسته بندی از افراد مخرب و استخراج یک راه حل

موضوع انگلیسی: Intimate partner violence offenders: Generating a data-based typology of batterers and implications for treatment

تعداد صفحه: 9

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2013

زبان مقاله:‌ انگلیسی

 

 

چکیده: مطالعات مختلف پیشنهاد کرده اند که batterers را می توان به گروه مجزا با توجه به آسیب شناسی روانی، شدت خشونت و فرکانس است. هدف از مطالعه حاضر، تعریف نوع شناسی batterer مبتنی بر داده ها و پیامدهای آن برای توانبخشی بود. داده ها از 187 مرد برای خشونت صمیمی شریک -111 از آنها به زندان و 76 به خدمات اجتماعی محکوم جمع آوری شد. تجزیه و تحلیل خوشه ای حمایت یک راه حل سه خوشه: غیر پاتولوژیک (NP، 40٪)، ضد اجتماعی / خشونت (AV، 27٪) و batterers (DB، 33٪) دچار اختلال. تجزیه و تحلیل بعدی نشان داد که batterers AV از طریق ارتکاب خشونت جسمی و روانی، رفتار ضد اجتماعی، شیوه زندگی منحرف، سوابق جنایی، خشونت والدین اینتر و سوء مصرف مواد مخدر برفلد شد. batterers DB، از طریق رفتار خشونت روانی، پرخاشگری فیزیکی و خصومت، علائم بالینی عمومی شد (به عنوان مثال، جسمانی، افسردگی، اضطراب، افکار پارانوئید)، سوابق جنایی، رفتار ضد اجتماعی، و یک سبک زندگی منحرف؛ و batterers NP طریق هر یک از متغیرهای مربوط به جرم و جنایت و تکرار جرم عمومی نشده است. رگرسیون لجستیک مدل های مختلف لجستیک برای انواع batterer در شرایط متغیر خشونت نوع آسیب شناسی روانی، ضد اجتماعی و ارتکاب پشتیبانی می شود. پیامدهای شناسی batterer در درمان بحث شده است.


دانلود با لینک مستقیم


مجرمین اشتراکی صمیمی: تولید یک بانک اطلاعاتی دسته بندی از افراد مخرب و استخراج یک راه حل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.