فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

جزوه عربی سال دهم تمام رشته ها به جز انسانی(درس دوم: عدد من واحد الی مئة)

اختصاصی از فی فوو جزوه عربی سال دهم تمام رشته ها به جز انسانی(درس دوم: عدد من واحد الی مئة) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جزوه عربی سال دهم تمام رشته ها به جز انسانی(درس دوم: عدد من واحد الی مئة)


جزوه عربی سال دهم تمام رشته ها به جز انسانی(درس دوم: عدد من واحد الی مئة)

جزوه عربی سال دهم تمام رشته ها به جز انسانی(درس دوم: عدد من واحد الی مئة)

قواعد اعداد مفرد، مرکب، معطوف و عقود

مهمترین نکات قواعد عدد و راهکارهای یادگیری

ویژگی های این جزوه:

بیان ساده و روان

ذکر مهمترین قواعد

ذکر میانبرهای یادگیری

داشتن متد جدید که حاصل سوابق تدریس نویسنده در دوره های مختلف است

همه این ویژگی ها به این دلیل است که معتقدیم:

عربی آسان است


دانلود با لینک مستقیم


جزوه عربی سال دهم تمام رشته ها به جز انسانی(درس دوم: عدد من واحد الی مئة)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.