فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کارآموزی شرکت تاسیساتی

اختصاصی از فی فوو دانلود گزارش کارآموزی شرکت تاسیساتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی شرکت تاسیساتی


دانلود گزارش کارآموزی شرکت تاسیساتی

 

مشخصات این فایل
عنوان: شرکت تاسیساتی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 21

این گزارش کارآموزی در مورد شرکت تاسیساتی می باشد .

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از گزارش کارآموزی شرکت تاسیساتی

وظیفه من در شرکت :
در این شرکت من در قسمت هایی که شرکت مسئولیت تعمیر و نگهداری داشت ، شیفیت می دادم و شیفتها را بر اساس روزهایی که قرار نبود من دانشگاه بروم، برقرار شده بود. البته ما در همه روزها مشغول کار نبودیم، مثلاً در برخی از شیفتها من اصلاً هیچ کار قابل توجهی انجام ندادم و نهایتاً کار ما تعویض لامپ مهتابی یا مثلاً بستن یک کلید یا پریز بود. اما مزیت کار من این بود که هر جایی شرکت قرار بود کار فنی ......(ادامه دارد)

تاریخچه
به منظور انجام سرمایش و ایجاد برودت در فضاهای مورد نیاز و یا در موارد صنعتی برای خنک کاری آب خنک کنندة دستگاههای صنعتی از دستگاه های برودتی استفاده می شود. دستگاههای برودتی بر سه نوع چیلرههای جذبی، چلیرهای تراکمی و یخچالهای ترموالکتریک می باشد، که در چیلرهای جذبی و تراکمی از یک مبرد استفاده می شود ولی در یخچالهای ترموالکتریک از جریان برق و دو فلز مختلف .......(ادامه دارد)

کندانسور (Condensers)
به طور کلی کندانسور یک واحد انتقال حرارتی است که در آن حرارت بخار داغ مبرد از طریق سطوح لوله های آن به عامل تقطیر داده می شود و در اثر این تبادل حرارت بخار مبرد به مایع تبدیل می شود. عامل تقطیر ممکن است آب یا هوا باشد و کندانسور بر اساس همین عامل تقطیر به سه دستة هوایی، آبی و تبخیری تقسیم بندی ......(ادامه دارد)

برج خنک کن (Cooling tower)
برجهای خنک کن تجهیزاتی هستند که در اثر کارکرد ؟؟ باعث خارج شدن گرمای سیکل تبرید می شوند . پیش تر گفتیم که گرمای داغ به لوله های آب کندانسور ، انتقال می یابد. این امر باعث گرم شدن آب داخل لوله های کندانسور می شود که آبهای گرم شده به برج خنک رفته و در  آنجا به واسطه تبخیری که در مقداری از آبهای برج پیش می ِآید، آب داخل برج خنک شده و به وسیله پمپهای برج ......(ادامه دارد)

دستگاه های تهویه و تبرید در ادارة منابع طبیعی
در این اداره از دو عدد چیلر تراکمی استفاده شده است که هر کدام دارای سه کمپرسور می باشند . این کمپرسورها از نوع رفت و برگشتی است و مدل آنها 30HRO80.B900 می باشد و مشخصات دیگر آنها V = 400(v) و A = 30 (A) و آمپراژ راه اندازی 11.8(A) = و مقدار گاز آنها 82 (Lbs) و از نوع فریون ......(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی شرکت تاسیساتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.