فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره جوانان و زنان در 8 سال دفاع مقدس

اختصاصی از فی فوو تحقیق درباره جوانان و زنان در 8 سال دفاع مقدس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره جوانان و زنان در 8 سال دفاع مقدس


تحقیق درباره جوانان و زنان در 8 سال دفاع مقدس

فرمت فایل :        Word    ( قابل ویرایش)         تعداد صفحات : 26 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در همه  عصرها و در میان همه نسلها و در هر سر زمین و مکان و محیط ،پر انرژی ترین ،بالنده ترین ،توانا و کارامدترین افراد ونیروهای انسانی ،«جوانان »هستند.

جوامع انسانی در بستر تاریخ وگسترده ارض،آمال وآرزوهای بزرگ خود را توسط آماده ترین اعضای خود یعنی  جوانان متحقق می سازندو نقطه امید وتکیه گاه بزرگ خویش را در شرایط سخت و فراز وفرودهای حیات دنیایی،این نیرو های با نشاط و پر تحرک می دانند .

در انگاره و تفکر جوامع و نیز در تجربه های عینی و عملی آنها ، این جوانان هستند که در اوج توانمندی و با احساسات و عواطف پاک و پر تحرک ، بارهای سنگین مشکلات را بر دوش می کشند و با مصائب و سختی و رنج ها مقابله می نمایند و موانع راه رشد و تکامل را مرتفع می سازند .

چرخ های اقتصاد جوامع با دست های پرتوان جوانان به حرکت در می آیند . در کارگاه ها و کارخانه ها ، مراکز اداری و سازمان ها و وزارتخانه ها ، محیط های علمی و صنعتی و هر مرکزی ها اثری از کار وتلاش  و پویایی و بالندگی در آنها مشاهده می شود ، حضور و تحرک و جوشش و خروش نیروها جوان و بانشاط است که همه ناممکن ها را ممکن می سازد و عرصه های پیشرفت و سعادت دولت ها و ملت ها را گشوده می دارد .

همین نقش تعیین کننده را در سازمان های نظامی و نیروهای سه گانه مسلح و تشکلات انتظامی جوامع و کشورهای مختلف به وضوح به نظاره می نشینیم و درمی یابیم که احساسات پر شور ، انرژی های سرشار و بازوان توانای جوانان است که از مرزها محافظت می کند و برای دفع دشمنان تمامیت ارضی ملت ها سینه سپر می سازند و با متجاوزین و سیتره جویان به مقابله بر می خیزند .

سلحشوری و نقش آفرینی جوانان اگر چه واقعیتی است که در تمام جوامع اثر گذار و ملموس می باشد ، لکن در جامعه ما و در طول دوران نهضت شوکوهمند اسلامی ، به زیباترین و کاملترین جلوه و نمود خود متجلی گردید و توجه همه جهانیان را به خود جلب نمود .

جوانان مسلمان و حماسه ساز ما از عوامل و ارکان بنیادین حرکت و انقلاب تاریخی و پرشور اسلامی ما محسوب می شود و همه اینان بودند که با قدرت « ایمان » بنیان های ظلم و ستم را متزلزل ساختند و از منافع نامشروع و ضد انسانی استعمار گران خارجی در ایران جلوگیری نمودند .

این واقعیت بزرگ غیر قابل انکار است که دست های توانمند جوانان قیور و مسلمان به نقطه اوج رسید و با حضور فعال و گسترده آنهان عرصه ها بر رژیم ستم شاهی تنگ گردید و راه پیروزی نهایی هموار گشت .

در اوراق تاریخ نهضت اسلامی ثبت است که تحرک و انقلاب از هر نقطه ای که آغاز می شد ، جوانان مسلمان در صف اول برای مقابله با عوامل رژیم ستم شاهی آماده و مهیا بودند .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره جوانان و زنان در 8 سال دفاع مقدس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.