فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کارآموزی خدمات کامپیوتری

اختصاصی از فی فوو دانلود گزارش کارآموزی خدمات کامپیوتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی خدمات کامپیوتری


دانلود گزارش کارآموزی خدمات کامپیوتری

چکیده :
معرفی قطعات سخت افزاری کامپیوتر سخت افزار شامل کلیه قطعات کامپیوتر می باشد از قبیل:
1. مادر بورد
2. CPU
3. کیس و پاور
4. فلاپی دیسک
5. هارد دیسک
6. سی دی رام
7. کارت صدا
8.کارت فکس مودم
9. کارت گرافیک
10. کی بورد
11.مانیتور
12. ماوس
13. پلاتر
14. پرینتر
15. کارت شبکه
16. کارت TV
17. کارت I/O
18. قلم نوری
19. RAM
20. رسیور کارت
21. اسکنر
مادر بورد یا برد اصلی کامپیوتر( Main Board , Mother Board): بردی است که کلیه بردهای کامپیوتر روی این نصب می شوند. بر روی آن محلهایی برای اتصال یا قرار گرفتن کارتهای مختلف‘ کابلهای مختلف و سی پی یو قرار دارد. ابعادی حدود 25*30 سانتی متر دارد. چند مدل رایج آن عبارتند از: GIGA، ATC 7010، Asus. جزء اصلی ترین بردها محسوب می گردد. نوع سی پی یو و ایرادهایش مستقیما روی نحوه کاردکرد سیستم تاثیر می گذارد و کوچکترین ایراد آن باعث عدم کارکرد کامپیوتر می گردد.
اگر شما یک اتومبیل مثلاً از کمپانی فورد بخرید انتظار دارید که شاسی بدنه موتور گیربکس ساخت کمپانی فورد باشد یا لااقل اختصاصاً برای کمپانی فورد ساخته شده و مونتاژ شوند شرکتهای کامپیوتری کامپیوترهایی را تحویل شما می دهند که این کامپیوترها از قطعاتی تشکیل شده اند که هر یک ساخت یک کمپانی است و آنها فقط کامپیوتر شما را اسمبل (مونتاژ) کرده اند.
بیشتر قطعات کامپیوتری در آمریکا اختراع می شوند ولی تولید آنها در سراسر جهان صورت می گیرد و این گستردگی از هیچ قاعده ای پیروی نمی کند. کشورهای مختلف هر کدام یکسری قطعات خاص را تولید می کنند کمپانی های آمریکایی cpu را می سازند ( Intel, AMD ) مادربردها از تایوان می آیند. هارد دیسکها در سنگاپور یا هندوستان ساخته می شوند. حافطه های RAM معمولاً در کره ساخته می شوند و یک دو جین کارخانه چینی به تولید کیس مشغول هستند.
قطعات محتلف با پیچها و کابلهای مورد نیاز ارائه می شوند که برای اسمبل کردن لازم هستند شما می توانید این قطعات را بخرید و کامپیوتر خود را اسمبل کنید. تنها وسیله لازم برای اسمبل کردن کامپیوتر پیچ گوشتی است و شما با چند ساعت مطالعه دفترچه راهنما می توانید آن را اسمبل کنید البته سرعت شما در برابر کسی که این عمل را به صورت حرفه ای انجام می دهد بسیار کمتر خواهد بود.
ساخت یک کارگاه ساخت چیپ ست برای اینتل یک میلیارد دلار خرج بر می دارد و از پیشرفته ترین تکنولوژیها استفاده می شود سپس این چیپ ست ( که ممکن است CPU پنتیوم 4 باشد ) داخل سلفون بسته بندی می شود و به فروشگاه ها ارسال می شود. برای نصب یک CPU روی مادربرد اهرم کنار سوکت CPU را روی مادربرد بلند کنید و CPU را جا بزنید قسمت مارک شده روی CPU را با قسمت مشابه روی سوکت مطابقت دهید و اهرم سوکت را ببندید.

فهرست مطالب
فصل اول:معرفی محل کارآموزی1
فصل دوم: کارهای انجام شده در دوره کارآموزی
اسمبل قطعات کامپیوتر    3
مراحل اسمبل کردن    5
فصل سوم:آشنایی کلی 17
مقدمه
معرفی قطعات سخت افزاری کامپیوتر    18
منابع    28

شامل 28 صفحه Word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی خدمات کامپیوتری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.