فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

علوم سیاسی

اختصاصی از فی فوو علوم سیاسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

علوم سیاسی


علوم سیاسی

5 صفحه

مقدمه

برای شما دانش آموزان واضح است که سیاست آنقدر وسعت و کارائی پیدا کرده که گاهی از حد و مرز نیز می گذرد و نخود هر آشی می شود رشته علوم سیاسی این وظیفه را به عهده دارد که هر آنچه به علم سیاست در جهان امروز مرتبط می شود را در حد دوره های تعیین شده بیان کند.
این رشته‌ نیز از رشته‌های مورد توجه و ویژه در بین رشته‌های علوم انسانی است.
انسان در برخورد با اسم این رشته نگاهش با سرعت به سوی وزارت خارجه و ... می‌رود .
موضوع این رشته مطالعه و تحقیق درباره پدیده‌های سیاسی مثل اشکال مختلف حکومت و دولت است. کشف علل و پدیده‌های سیاسی، نحوه اداری سیاسی جامعه و ایجاد ارتباط محترمانه با کشورهای دنیا در عرصه روابط بین‌المللی می‌باشد.
دانش‌آموزان ایران در سطح جهان اطلاعات سیاسی بالائی را دارند که متأثر از انقلاب اسلامی است. آشنائی به زبان انگلیسی و یا به عبارتی زبان‌های خارجی و همچنین داشتن اطلاعات خوب در زمینه ‌تاریخ و جغرافی از عوامل توفیق در این رشته است.در کنکور سراسری ، ضریب درس تاریخ و جغرافی برای این رشته 3 است.

13 صفحه

علوم سیاسی

اهمیت و ضرورت:

علوم سیاسی به شما کمک می کند که از اتفاقاتی که درون جامعه رخ می دهد آگاه شوید و آن ها را به بحث بگذارید و در نهایت به آن ها جامه ی عمل پوشاند و حرفه آن را به                     بنشانید یعنی علوم سیاسی به فرد کمک می کند تا در مسائل سیاسی مشارکت داشته و او نیز نظر خود را اعلام بدارد و حرف هایش را اثبات برساند در این رشته ما می توانیم در هر کاری دخالت کنیم اما به طوری که باعث به ناراحتی اشخاص نشود. در واقع علوم سیاسی به بررسی اندیشه ها و نظریه های سیاسی و کارکرد آن ها در عرصه جامعه می پردازد و رشته علوم سیاسی و ارائه یکسری نظریه ها یا این که آنچه را در عرصه اجتماع به دست آورده است، بهره می برد. این رشته از سه شاخه عمده تشکیل می شود.


دانلود با لینک مستقیم


علوم سیاسی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.