چکیده
مقدمه
بیان مساله و اهمیت موضوع
هدف ها و فرضیه های تحقیق
مبانی نظری
اهمیت علم تا ریخ و آموزش آن
هدفهای کلی درس تاریخ در دوره متوسطه
جایگاه درس تاریخ در دوره متوسطه
تدوین کتب تاریخ
نقدی بر کتاب تاریخ معاصر ایران سوم دبیرستان
تاریخ و دانش آموز
روشهای ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای مطالعه تاریخ
آموزش تاریخ در ایران و نظام های آموزشی دیگر کشورها
آسیب شناسی کتابهای تاریخ در نظام آموزشی ابتدایی
یک تجربه در تدریس درس تاریخ
سابقه تحقیق
روش تحقیق
آزمودنی ها و نحوه گزینش آنها
یافته های تحقیق
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع
تجربیات مدون فرهنگیان با موضوع: بررسی رغبت و انگیزه دانش آموزان مقطع دبیرستان به درس تاریخ 103 صفحه کامل