فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله تولید پنیر

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله تولید پنیر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تولید پنیر


دانلود مقاله تولید پنیر

رئولوژی پنیر ابزاری مهم برای بررسی و شناسایی ویژگی های بافتی و ساختمانی آن و با تغییر شکل نمونه بواسطة بکارگیری انواع متفاوتی از ابزارآلات سر و کار دارد. نتایج آزمون های تغییر شکل کوچک و بزرگ به منظور فهمیدن اثر ترکیبات ، فرآیند تبدیل و انبارداری و غیره تفسیر می گردد.

به وسیلة ابداع تجهیزات پیشرفته تحلیل بافت سطح مقطع ، آزمون برشی نوسانی با میدان نوسان کوچک رئولوژی تنش پویا و آزمون های رهایی تنش به طور روتین برای بررسی پنیر بکار گرفته می شود . پارک و همکاران [1] ارتباط اثر نمک های امولسیفیون کننده بر روی پارامترهای مختلف بافتی نظیر ، سختی ، خاصیت صمغی ، به هم پیوستگی ، تردی و چسبندگی پنیر پروسس ساخته شده از بیس پنیر فراپالایش (UF) مورد بررسی قرار دادند.

جک و همکارانش [2] گونه های متفاوت پنیر چدار با دامنة وسیعی از ویژگی های افتی را به وسیلة بکارگیری الکترومیوگرافی ، نیمرخ سازی توصیفی کمی و اندازه گیری تغییر شکل اینستران از هم متمایز ساختند. آنها پیشگویی خوبی برای امتیاز حسی برای انواع مختلف پنیر چدار بدست آورند.

میسپری و کاسپرسون [3] افزایش در سختی و شکنندگی پنیر چدار با چربی پایین را بمجرد افزایش محتوی نمک مشاهده کردند. اگرچه اخیراً فینی و همکارانش [4] لزوم اختصاص ممارست بیشتر برای بدست آوردن ارتباط زیاد بین دستگاه اندازه گیری و داده های حسی برای پیشگویی بافت پنیر را نشان دادند .

آک و گوناسکاران [5] مدول الاستیک (G') و ویسکوز (G") پنیر موزارلای با رطوبت پایین را در 10 و 20 درجة سانتیگراد در طی یک ماه انبار در سردخانه تعیین کردند. در هر دو دما G' همواره بزرگتر از G" بود. در طی انبار در10 درجة سانتیگراد G' از 90 به 630 کیلوپاسکال افزایش پیدا کرد و G" از 44 به 52 کیلوپاسکال افزایش یافت.

در حالیکه افزایش در G' و G" در 20 درجة سانتیگراد به ترتیب از 28 به 190 کیلوپاسکال و از 14 به 53 کیلوپاسکال بود.

سوتراواتانانودا و باستین [6] پارامترهای رئولوژی تنشی پویا را به کار گرفتند تا قابلیت ذوب پنیر فرآیند را بررسی و نظارت کنند .

چانگ و میولنت[7] آنالیز رئولوژیکی بنیادی را به واسطة یک رئومتر پویای تنشی کنترل شده به کار گرفتند تا ویژگیهای بافت پنیر را پیش گویی کنند.

اگرچه آنها نتوانستند یک همبستگی و ارتباط خوب بین آزمون های تغییر شکل جامع و ویژگیهای بافت برقرار کنند.

حسن و لوسی [8] خواص ذوب شدن پنیر چدار را با استفاده از رئولوژی پویای نوسانی با میدان نوسان پایین و آنالیز نیمرخ ذوب توصیف کردند.

یوآن و همکارانش [9] هنگامی که بر روی اثر PH و انبارداری بر رفتار رهایی تنش پنیر موزارلا کار می کردند دریافتند که تنش متعادل فرضی در حضور یشتر کلسیم در PH بالاتر که باعث شبکة ساختمانی قوی تر می شود بیشتر است.

ویوم و کوئیست [10] اظهار داشتند که شکنندگی تنش چه به تنهایی و چه با همراهی با دیگر پارامترها بواسطة فشردگی محوری می بایست بمنظور توصیف خصوصیات بافتی پنیر ساخته شده از شیر فراپالایش استفاده گردد.

 

شامل 26 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تولید پنیر

دانلود مقاله کنسرو نخود سبز در محلول نمک

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله کنسرو نخود سبز در محلول نمک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کنسرو نخود سبز در محلول نمک


دانلود مقاله کنسرو نخود سبز در محلول نمک

گونه های نخود به در صورت برای تولید کنسرو مورد استفاده قرار می گیرد . یکی   نخود سبز یا در واقع نخود نارس که دارای رنگ سبز و بافت نرم است و دیگری نخود رسیده که مراحل تکامل آن به اتمام رسیده است . گونه های این دو فراورده متفاوت هستند .

درکشور ما بیشتر از نخود سبز برای تولید کنسرو آن استفاده می شود که فرآیند آن به طور خلاصه به شرح زیر است :

انتخاب گونه مناسب و برداشت محصول ، بهترین زمان برای برداشت نخود سبز از مزرعه زمانی است که پیله یا غلاف نخود به خوبی  برآمده و پر به نظر رسد که در این صورت نخود موجود در آن ، دارای بافت مطلوب خواهد بود . اگر بیش از 24 ساعت از این زمان بگذرد بافت نخود سبزسفت شده واز کیفیت محصول نهایی آن کاسته خواهد شد .

برای اطمینان از آمادگی نخود سبز برای برداشت و تبدیل شدن به کنسرو ، میتوان از آزمونهای مختلف تعیین کنند ، میزان رسیدگی و تردی بافت استفاده نمود . عملی ترین نوع آن استفاده از Tendermeter است . این دستگاه دارای یک قسمت استوانه ای با سوراخهایی است که نخود سبز مورد آزمون در آن جای میگیرد و دارای قسمت دیگری است که تعداد میله با قطر کمتر از سوراخهای تعبیه شده در قسمت اول است . گاهی قسمت استوانه ای  دارای یک محافظه است که سطح خارجی آن دارای سوراخهایی برای ورود میله می باشد . در هر صورت محفظه یا سوراخهای موجود در استوانه را با دانه های نخود سبز مورد آزمون  برای تعیین میزان رسیدگی و تردی پر کرده و برای آزمون آماده می کنند ، طراحی دستگاه به نحوی  است که در برابر سوراخها یک میله قرار می گیرد . با شروع آزمون ، میله ها برای ورود به سوراخهای قسمت استوانه ای شکل با مقاومت دانه ها مواجه می شوند و هر قدر این مقاومت بیشتر باشد ، دلیل بر سفتی دانه ها است . برای اطمینان از یکنواختی نخود سبز آن را درجه بندی نمود . برای این منظور از آزمون شناور کردن دانه ها در آب نمک استفاده می شود و نحوه انجام عمل به این ترتیب است که : دانه ها را در داخل آب نمک با غلظت 5/13 – 5/9 % می ریزند . دانه های خیلی سبک روی  سطح آب جمع می شوند . پاره ای از دانه ها معلق می مانند و پاره ای دیگر ته نشین می شوند و با توجه به این که دانه های ترد و جوان دانسیته کمتری دارند به این ترتیب می توان آنها را درجه بندی نمود .

میزان تردی معیاری برای قیمت گذاری است .

 

شامل 10 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کنسرو نخود سبز در محلول نمک

دانلود فایل فلش فارسی سامسونگ i9505 ورژن XXUGNH8 اندروید 4.4.2 با لینک مستقیم ( 4 فایل + PIT )

اختصاصی از فی فوو دانلود فایل فلش فارسی سامسونگ i9505 ورژن XXUGNH8 اندروید 4.4.2 با لینک مستقیم ( 4 فایل + PIT ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

 دانلود فایل فلش فارسی سامسونگ i9505 ورژن XXUGNH8 اندروید 4.4.2 با لینک مستقیم

( 4 فایل + PIT )

AP_I9505XXUGNH8_2309103_REV06_user_low_ship_MULTI_ CERT.tar.md5
BL_I9505XXUGNH8_2309103_REV06_user_low_ship_MULTI_ CERT.tar.md5
CP_I9505XXUGNH8_2309103_REV06_user_low_ship_MULTI_ CERT.tar.md5
CSC_OJV_I9505OJVFNG1_481100_REV06_user_low_ship_MU LTI_CERT.tar.md5
JELTE_EUR_OPEN.pit

با لینک مستقیم می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود نمایید
با تشکر تیم بای فایل  


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش فارسی سامسونگ i9505 ورژن XXUGNH8 اندروید 4.4.2 با لینک مستقیم ( 4 فایل + PIT )

• چگونه توانستم خط نوشتاری دانش آموزم را بهبود بخشم؟ • چگونه توانستم ضعف تعدادی از دانش آموزان را در درس ریاضی کاهش بدم

اختصاصی از فی فوو • چگونه توانستم خط نوشتاری دانش آموزم را بهبود بخشم؟ • چگونه توانستم ضعف تعدادی از دانش آموزان را در درس ریاضی کاهش بدم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

• چگونه توانستم خط نوشتاری دانش آموزم را بهبود بخشم؟ • چگونه توانستم ضعف تعدادی از دانش آموزان را در درس ریاضی کاهش بدم


•	چگونه توانستم خط نوشتاری دانش آموزم را بهبود بخشم؟  •	چگونه توانستم ضعف تعدادی از دانش آموزان را در درس ریاضی کاهش بدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

• چگونه توانستم خط نوشتاری دانش آموزم را بهبود بخشم؟

• چگونه توانستم ضعف تعدادی از دانش آموزان را در درس ریاضی کاهش بدم

تهیه شده با فرمت ورد قابل ویرایش و طبق نگارش آموزشی و پرورشی

 

فهــــــرست مطالب


چگونه توانستم خط نوشتاری دانش آموزم را بهبود بخشم؟
چکیده 2
مقدمه 3
پیشینه ی تحقیق 10
گرداوری اطلاعات (شواهد1) 14
تجزیه و تحلیل 15
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن 20
گردآوری اطلاعات ( شواهد 2 ) 21
ارزش تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن 23
پیشنهادات 24
فهرست منابع 25
چگونه توانستم ضعف تعدادی از دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی را در درس ریاضی کاهش بدم
مقدمه : توصیف وضعیت موجود 27
گردآوری اطلاعات (شواهد 1) 28
خلاصه یافته های اولیه 28
چگونگی اجرای راه های جدید 33
گردآوری اطلاعات ( شواهد2 ) 34
نتایج 35
نتیجه گیری 36
فهرست منابع 37

 

 

چگونه توانستم خط نوشتاری دانش آموزم را بهبود بخشم؟

 

 

 

چکیده
اینجانب ،.............. ( لیسانس آموزش ابتدایی و .............. سابقه خدمت ) آموزگار پایه ی چهارم در اوایل سال تحصیلی با دیدن مشق و املای " مهدیه " متوجه مشکل بدخطی او که گاهی تا حد نارسا نویسی نیز می رسید ، شدم. با شواهدی که من از این مشکل مهدیه داشتم با همکارانم تصمیم گرفتیم در جهت بهبود خط نوشتاری اش به او کمک نماییم ما در این اقدام پژوهی سعی کردیم دانش آموز روش صحیح نوشتن ، مداد در دست گرفتن ، شکل صحیح حروف ، اندازه ی بیاض و سواد حروف ، ابتدا و انتهای نگارش حروف و ... را یاد بگیرد. و همچنین برای تقویت عضلات ماهیچه ای دست دانش آموز و هماهنگ تر شدن بیشتر چشم و دست او هنگام نوشتن، فعالیت هایی را در زنگ های هنر و ورزش با همکاری و مساعدت های مدیر و مربی تربیت بدنی انجام دادیم.و همچنین برای رفع موانع فیزیکی،جسمی و نگارشی تا رسیدن به وضع مطلوب تلاش کردیم.


واژه های کلیدی:نارسانویسی،خط نوشتاری،اقدام پژوهی

 

 


دانلود با لینک مستقیم


• چگونه توانستم خط نوشتاری دانش آموزم را بهبود بخشم؟ • چگونه توانستم ضعف تعدادی از دانش آموزان را در درس ریاضی کاهش بدم