مقاله با عنوان فوق که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.
محل برگزاری کنفرانس:شیراز
سال برگزاری کنفرانس:1389
تعداد صفحات مقاله:
محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf
نویسندگان:
[ مهران رضوانی ] - عضو هیئت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
[ زینب یزدان پناه ] - کارشناسی ارشد مدیریت کارافرینی،دانشگاه تهران
چکیده
مقاله حاضر به معرفی و بررسی تبلیغات کلامی به عنوان یکی از تکنیک های ترفیع کارآفرینانه در صنعت بیمه و به طور خاص بیمه عمر و سرمایه گذاری پرداخته است و با ارائه پیشنهاد هایی درصدد کمک به ارتقاء فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری از طریق استفاده از تبلیغات کلامی و تقویت آن می باشد. در این پژوهش از مطالعه اسنادی و کتابخانه ای استفاده شده است. یافته های پژوهش حاکی از آنست که تأثیر تبلیغات کلامی در بازار خدمات بسیار زیاد است و با توجه به عدم استقبال مناسب از بیمه های عمر در ایران و عدم آگاهی مردم از خدمات بیمه ای جدید، تبلیغات کلامی می تواند راه حل مفیدی برای افزایش دانش و آگاهی مردم از خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری و در نتیجه ارتقاء فروش این نوع خدمات باشد.
شناسایی کارکردهای تبلیغات کلامی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری