فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی باکتری ها

اختصاصی از فی فوو دانلود درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی باکتری ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی باکتری ها


 دانلود درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی باکتری ها

 دانلود درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی باکتری هاکامل و آماده با فرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 29

در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است

اهداف  هدف کلی : 

آشنایی فراگیران با باکتریهای موجود در محیط  هدف های جزئی :  محیط زندگی باکتری ها را بشناسند 0  اندازه و شکل های مختلف باکتری ها را بدانند 0  فایده های باکتری ها را بفهمند 0  باکتری های مضر را تشخیص دهند 0  نحوه تولید مثل باکتری ها را درک کنند  هدف های رفتاری :  باکتری ها را از لحاظ تعداد و محل زندگی ، توضیح دهند ( مهارتی )  اندازه و شکل باکتری ها را با رسم اشکال آنها شرح دهند ( مهارتی )  باکتری های مفید و مضر را با هم مقایسه کنند  ( مهارتی )  چند نوع از فایده های باکتری ها را نام ببرند  ( دانستنی )  نحوه تولید و مثل باکتری ها را نقاشی کنند 0  نکات کلیدی :  باکتری ها ، اندازه باکتری ها ، شکل باکتری ها ، فایده باکتری ها ، تولید و مثل باکتری ها ، زیان های باکتری ها     مواد و وسایل مورد نیاز :  میکروسکوپ – تصاویر و اشکال مختلف باکتری ها – انگور – سرکه – گچ – تخته سیاه  فضا و مدل کلاس :  کلاس معمولی درس  روش ها و راهبرد های انتخابی تدریس :  برنامه ای – خطی  راهبرد ایجاد انگیزه :  معلم : با چسباندن تصاویری از انواع باکتری ها روی تابلوی کلاس توجه دانش آموزان را به آنها جلب می کند 0  ارزشیابی تشخیصی :  1 - جلبک ها چه نوع از جاندارانی می باشند ؟  2 - غیر از جلبک ها چه نوع دیگری از جانداران ساده را می شناسید نام ببرید ؟  3 - کدام گروه از جانداران ساده اگر نباشند تقریب همه جانوران ساکن آب از بین می روند ؟  4 - کدام یک از جانداران زیر تک سلولی است ؟  الف) انسان      ب) باکتری     ج) درخت      د ) ماهی  مراحل تدریس :  مرحله اول : استخراج اهداف  معلم با توجه به اهداف درس قاب ها یا کارت های آموزشی را تنظیم می کند 0  مرحله دوم :تعیین نوع آموزش برنامه ای  روش برنامه ای خطی انتخاب می کند  مرحله سوم :ساخت قاب ها یا گام ها  معلم مراحل اجرای روش را بر اساس هدف های درس تنظیم می کند  مرحله چهارم :اجرای گام ها به وسیله دانش آموزان  قبل از انجام کاردانش آموزان ،معلم با راهنمایی کار آنها را تعیین می کند 0  این مجموعه 10 سوال ، که در 20 کارت تهیه شده است  مراحل این روش باید به دنبال هم باشد  هنگام نیاز به کتاب درسی هم مراجعه گردد(صفحه های 80-79-78 )

آنچه در این مجموعه وجود دارد:
چکیده
مقدمه  
بیان مسئله
تبین ضرورت و اهمیت موضوع
یک دوره درس پژوهی
برنامه ریزی درس پژوهشی
اهداف کلی
هدف درس پژوهی
حیطه عاطفی
نحوه تقسیم کار
ویژگی های طرح درس ( سناریو  )
زمان بندی نحوه اجرا
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
ارزشیابی تدریس
طرح درس
تدریس اول
*بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه
جلسه دوم درس پژوهی
تعیین امکانات مورد نیاز
ارزشیابی تدریس
معایب تدریس :
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی
ارایه گزارش پایانی
دیدگاه اعضای شرکت کننده در درس پژوهی پیرامون نقاط قوت و ضعف
راهبرد های یاد دهی – یادگیری
ابزار و امکانات مورد نیاز گروه
چالش های فرا روی گروه :
روش تعیین اثر بخشی نتایج اجرای درس پژوهی:
امکانات مورد نیاز گروه
نتایج حاصله:
فهرست منابع و مآخذ :


دانلود با لینک مستقیم


دانلود درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی باکتری ها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.