لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:33
فهرست مطالب:
بازنگری مختصری از الگوهای برنامه ریزی آموزشی فعلی یا جاری
طرحی برای مدل توسعه و پژوهش
به علاوه چنین مدلهایی ویژگیهایی ذیل را دارند:
اجرا و عملی بودن:
رویکرد جانشین برای بهبود نمای داده ها ذیلاً پیشنها می شود:
یادداشت ها
- مرجح است که پدیدة دموگرافیک را به منظور تمایز رخدادهایی که سیستم آموزش می تواند مسئولیت آنرا بر عهده گیرد به طور ضمنی مورد توجه قرار داد. دو پدیدة دموگرافیکی که به طور طبیعی در مدل مقطع- گذار نادیده گرفته می شوند. مهاجرت مهمترین آنهاست مشکل اصلی این است که داده های مربوط به مهاجرت دانش آموزان به ندرت موجود هستند.
- مدل مقطع – گذار به طور طبیعی صرفاً به طور سالیانه طرحریزی می شود در حالیکه مدل کوهورت به طور معمول سالیانه یا فصلی طرحریزی میشود.
- تمام این تکنیک ها در سیستم پیگیری توسعة آموزشی (Step) اجرا می شوند که بوسیلة مؤسسة مثلث پژوهش در پروژة bridjes توسعه یافتند.
- به منظور آموزش هر چه بیشتر زنان جهت کنترل زاد و ولد، آنها مجبور به دسترسی به خدمات تنظیم خانواده و رواج وسایل جلوگیری از آبستن خواهند بود، اما این تأثیر بر زاد و ولد مشابه آنچه که در یک تبلیغات تنظیم خانواده مستقیم است نمی باشد.
- ممکن است فردی موافق این باشد که مدل زیملمن به شدت ساده است و در بسیاری از موارد اگر بودجه به شدت کم باشد تمام آنچه که اتفاق می افتد این است که مدارس پر ازدحام و شلوغ خواهند شد کسی می تواند چنین استدلال کند که بودجه های ناکافی بیشترین تأثیر را بر نرخ تکرار و ترک تحصیل و همچنین نرخ ورودی ممکن است داشته باشد با وجود این نگاهی منصفانه به زیملمن محتملاً او بر این قصد نبوده است که مدلی را با هدف آشکار درونی کردن یک نرخ توسعه دهد.
تحقیق در مورد به سوی نسل بعدی جمعیت و الگوهای برنامه ریزی آموزشی