فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کارآموزی اداره مخابرات

اختصاصی از فی فوو دانلود گزارش کارآموزی اداره مخابرات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی اداره مخابرات


دانلود گزارش کارآموزی اداره مخابرات

 

مشخصات این فایل
عنوان:اداره مخابرات
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات :  31

این گزارش کارآموزی درمورد اداره مخابرات می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از گزارش کارآموزی اداره مخابرات

اصول کار با word
محیط تایپ : این محیط اصلی ترین قسمت برنامه است.
این قسمت محل تایپ ، حروف چینی و صفحه آرایی شماست . تمام عملیاتی که باید در مورد کارتان انجام دهید در این محل خواهد بود .
مکان نما : محل حرف بعدی را که تایپ خواهد شد نشان میدهد.
کلیک راست : قرار دادن اشاره گر بر روی موضوعی خاص و کلیک دکمه سمت راست ماوس با این عمل منوی میانبری ظاهر میشود که کاربر میتواند از آن فرمانی را انتخاب نماید.
یا نکته ابزار : کافیست با ماوس روی یکی از کلید ها قرار بگیرید و کمی مکث کنید خواهید دید یک جعبه متن Screen Tip   کوچک به نام نکته ابزار باز خواهد شد و نام آن کلید را نشان خواهد داد.
Status Bar یا نوار وضعیت : این نوار پائین ترین قسمت پنجره می باشد که به شما اطلاعاتی در مورد شماره صفحه ، قسمت ، کل صفحه ، فاصله از بالای صفحه، خط روی صفحه ، وضعیت کاراکتر و... می دهد توسط این سطر یا نوار شما میتوانید موقعیت خود  را بیابید که اکنون در کدام صفحه و کدام سطر قرار گیرد......(ادامه دارد)

ایجاد سر صفحه و پا صفحه
همان گونه که قبلا نیز ذکر شد ،سر صفحه و پا صفحه دو ناحیه بالا و پایین صفحه هستند که کلیه عناصر موجود در انها در تمام صفحات سند تکرار می شوند . بدین معنی که اگر برای مثال مایل به وارد کردن عبارت به خصوصی در بالا یا پایین کلیه صفحات سند وارد کنید  تا به طور خودکار در سایر  صفحات نیز نمایان شود.
نواحی سر صفحه و پا صفحه به طور پیش فرض در کلیه اسناد موجود بوده و ناحیه معینی را در بالای اولین سطر و پایین اخرین سطر سند به خود اختصاص داده اند .بنابراین توجه کنید که انچه از به عنوان ایجاد سر صفحه  و یا پا صفحه یاد می کنیم ، در واقع تولید عناصری  در محدوده سر صفحه و پا صفحه است. عناصر موجود در سر صفحه و پا صفحه در نمای page layout به صورت کمرنگ تر از ایتم های اصلی سند قابل رویت هستند ،اما در نمای  .....(ادامه دارد)

توانایی کار با نمودار ها در Excel
یکی از کارهایی که به وسیله نرم افزار Excel قابل انجام است. ایجاد یک نمودار
براساس داده های موجود در صفحه کاری است . استفاده از نمودار های رنگا رنگ موجب سهولت نمایش داده ها می شود و با وجود نمودارها، دیگر نیازی به بررسی داده ها در خانه های صفحه کاری ندارید . همیشه به خاطر  داته باشید  که نمودارهاتصاویر تمام رنگی از داده های شما هستند و چیزی مجزا از دادهایی که در خانه های صفحه کاری وارد کرده اید ، نیستند .
با وجود نمودارها  کار تجزیه و تحلیل داده ها با سهولت بیشتری انجام شده و نمودارها شم را قادر می سازند که اطلا عات  را به طور واضح تر مشاهده کنید . همچنین نمودارها به طوروسیعی در زمینه  اموزش و ارایه تو ضیحات مختلف  درباره دادها مورد استفاده قرار می گیرند.
   انواع مختلفی از نمودارها را میتوانید از طریق کادر محاوره chart wizard
که با کلیک روی دکمه chart wizard ظاهر می شود ، انتخاب نمایید . همچنین می توانید داده ها را به صورت ستونی یا سطری نشان دهید  به این تر تیب که با استفاده از سری هایی که در ناحیه فهرست علایم و با رنگ های مختلف نمایش داده می شوند، داده هایی را که در ستونهای مختلف وجود دارند مشخص کرده و با استفاده از درجه بندی  های محور طبقه بندی نشان دهیم .
برای راحتی تشخیص مقادیر یا طبقه بندی ها، می توانید از خطوط شبکه بندی افقی و عمودی که به خطوط درجه بندی اصلی major و خطوط درجه بندی فرعی  minorتقسیم می شوند ، استفاده کنید ......(ادامه دارد)

مزایا:
1-1)دوره کاراموزی بسیار دوره خوبی برای دانشجویان در طول تحصیلاتشان می باشد چون کاراموز به صورت عملی با کار در قسمت های مختلف اداره اشنا می شود.
2-1)حتی ماموریتهای کارکنان نیز همگی دستی تهیه می شوند ، بعد محاسبات را وارد کامپیوتر کرده و دیسکت تهیه شده را به بانک میبرند که این اطلاعات فوق    را با استفاده از Excel ، وارد سیستم نمودیم.
  3-1) نکته حایز اهمیت این است که اگر یک backup نیز از کلیه اطلاعات در سرور بجنورد باشد  این مشکل پیش نمی اید.
معایب:
1-2) متاسفانه برای اشنایی وروشن کردن کاراموز در مورد کار و چگونگی انجام کار با کاراموز همکاری لازم انجام نمی شودکه دلیل ان را نیز جلوگیری از اشتباه بیان می کنند.
2-2)در مدت کاراموزی خود شاهد خرابی های زیادی در سیستم کامپیوتری اداره بودم که ان قسمتی از اطلاعات امور خرید به طور کلی پاک شد و با استفاده از بایگانی خود دوباره ان را بازنویسی کردند که بسیار وقت گیر بود......(ادامه دارد)

خدمات رسانی با شبکه IN
شبکه IN عبارتست از یک بستر هوشمند متشکل از گروهای سخت افزاری   ونرم افزاری که از طریق یک محیط انتقال با استفاده از پروتکل های توصیف شده و انجام واکنش های لازم امکان ارایه خدمات خاص وپیشرفته را در شبکه فراهم می کند .
مزایای به کارگیری شبکه هوشمند :
امکان معرفی سریع تر و ساده تر خدمات جدید در شبکه
مدیریت قابل انعطاف خدمات
افزایش کنترل پارامتر ی مختلف توسط مشترکان
امکان در اختیار گذراندن منابع شبکه در اختیار مشترکان
فراهم ساختن محیطی مناسب جهت ارایه خدمات پیشرفته در شبکه
ارایه خدماتی که بدون این بستر امکان پذیر نیست.
افزایش درامد
امکان استفاده بهینه از منابع شبکه .....(ادامه دارد)

  تاریخچه مخابرات ایران
اداره مخابرات ایران به منظور تمرکز بخشیدن به امور ارتباطی و مخابراتی کشور به تصویب مجلس قانون گذاری  در سال1350 تشکیل و با استناد به اساس نامه قانونی فعالیت خود را اغاز کرد، در سال  1374 با گسترش فعالیت های ارتباطی و توسعه روز افزون مخابرات در کشور و با پیروی از سیاست تمرکز زدای در اجرای ماده 7 رکتی به نام اداره مخابرات ایران که در این قانون شرکت میباشد تشکیل میدهد .
اداره مخابرات وابسته به وزارت پست و تلگراف و تلفن است و تمامی  سهامداران متعلق به دولت است.اداره مخابرات داری یک  شخصیت حقوقی می باشد و به صورت بازرگانی ادره می شود. و مهلت و زمان ان نامحدود است و عملیات خود را طبق مقررات اساسنامه و قانون تجارت اجرا می کند . .....(ادامه دارد)

کار ها و خدماتی که اداره مخابرات انجام می دهد:
به صورت تفضیل به شرح تقسیم بندی می گردد:
تلفن ثابت :
1-واگذاری تلفن  2- تغییر نام تلفن  3- قطع  شخصی  4 - وصل تلفن 
5- واگذاری تلفن استیجاری   6- قطع موقت  7- تعویض شماره8- سرویس های ویژه تلفن ثابت  9- کشف مزاحمت  10- واگذاری خط  11- کابل ویژهو کابل اختصاصی  12- بازو بسته کرددن صفر دوم ( بین الملل)  13-انتقال تلفن به خارج از مرز  14- تلفن موقت و تخلیه ان  15- قطع وصل ابونمان  16- قطع و وصل غیر مجاز 17- قطع مانع نصب  18- تلفن های بازداشتی  19- رفع بازداشت  20- کنترل مزاحمت  21- تخلیه تلفن  22- استرداد و تخلیه تلفن همگان استیجاری 23- حذف و  اضافه مشخصات در 118   24- تبدیل تلفن استیجاری به عادی.
تلفن همراه:.....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب گزارش کارآموزی اداره مخابرات

مقدمه  04
فصل اول :اشنایی با مکان کاراموزی
تاریخچه مخابرات ایران 07
تاریخچه مخابرات شیروان 08
نوع فعالیت اداره مخابرات شیروان 09
خدمات رسانی با شبکه IN  11
مکان کاراموزی  12
چارت سازمانی 13
فصل دوم:ارزیابی بخش های مرتبط با فعالیت کار اموزی
ا صول کار با15 WORD
ایجاد جدول16   
 ایجاد سرصفحه و پا صفحه18               
 ایجاد پاورقی 19                                      
حاشیه بندی صفحات سند19              
 چاپ بخشی از متن20                         
  توانایی کاربا نمودار ها در Exce 21
گزارشات کاراموزی23
گزارشات روزانه23
گزارشات هفتگی27
گزارشات ماهانه 29
فصل سوم :ارزیابی اموخته ها وارائه پیشنهادات
مزایا 31
معایب31
نتیجه گیری32

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی اداره مخابرات
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.