فرهنگ واژگان کامپیوتر
طرح درس و اهداف درس مدیریت استراتژیک در رشته مدیریت بازرگانی :
استراتژی تصویر جامعی از هدفهای بلند مدت، مقاصد و هدفهای کوتاه مدت و سیاستها و برنامه های عمده برای تحقق هدفهایی است که در آن رسالت موجود یا آتی سازمان و شخصیت موجود یا آتی سازمان تبیین شده است.
درتعریف مزبور مفاهیم زیر جلب نظر می کند:
داشتن تصویر جامع از محیط اطراف سازمان و تعیین جایگاه سازمان در آن ،در این مسیر سازمان میتواند تهدید ها و فرصت ناشی از عناصر محیطی را شناخته و با توجه به توانمندی و استعدادهای درونی موقعیت خود را تعریف کند.
داشتن هدفهای بلند مدت و پیدا کردن فرصتهای آن برای رونق آینده و احتراز از غافل گیری که این در سایه تعیین هدف غایی و رسالت امکان پذیر است. تعیین رسالت به سازمان قداست آرمانی می دهد و بستر رشد، ترقی و انگیزش برای رشد و تعالی
بر قرار می کند.
شناخت منابع ،امکانات و پیدا کردن نگرش منطقی بلند مدت در تخصیص منابع به طوری که نقاط قوت و توانمندی افزایش یابد و نقاط ضعف و کمبود جبران گردد.
پیدا کردن دید سیستمی و اقتضایی در تعیین اهداف، استراتژی، سیاستها و به طور کلی تصمیمات سازمان و ایجاد بستر مناسب کار تیمی و گروهی که حاصل آن تلفیق اهداف فردی و سازمانی خواهد شد.
ضرورت حرکت استراتژیک تیزبینی، هم قدمی، تکیه بر وجوه مشترک، تکیه بر توانها و شناخت و مبارزه سازنده با ضعفها و نارسایها است. ایجاد دیدگاه استراتژیک با توجه به مبانی اعتقادی و ایدئولوژیکی در کشور ما به ویژه در بخش بازرگانی زمینه رشد و توسعه بنگاه های اقتصادی را فراهم خواهد کرد.
مدیریت استراتژیک، برنامه ای هماهنگ، جامع و پیوسته است که استعداد ممتاز سازمان را با محیط ارتباط می دهد و منظور از آن تحقق هدفهای سازمان درچارچوب اجرای صحیح مدیریت است.
اولین قدم در تدوین مدیریت استراتژیک در سالهای آخر دهۀ پنجاه برداشته شد. مدیران روشی ابداع کردند که برای کجایی و چرائی حرکت مؤسسه خود تصمیم گیری کند، قسمت تحلیلی این روش را (طراحی استراتژی) نامیده و فرایند طراحی گروهی آن را (برنامه ریزی استراتژیک)خوانده اند.
گردآوری شده در 36 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش
فهرست مطالب
چکیده......................................... 1
مقدمه :................................... ...2
بیان مسئله و توصیف وضعیت موجود........... 4
تعریف کلید واژه ها......................... 5
گردآوری اطلاعات شواهد1...................... 7
مطالعات تحقیقات گذشته..................... 12
تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها.............. 16
یافته های علمی............................. 20
انتخاب راه جدید موقتی..................... 26
اجرای راه حل و نظارت بر آن............... 28
گردآوری اطلاعات شواهد2..................... 31
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن 33
پیشنهادات................................... 34
منابع........................................ 36
چکیده:
پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس ، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می باشد.
و اما پژوهش حاضر در مورد فاطمه دانش آموز پایه سوم راهنمایی است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس ریاضی است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.
کلید واژه : اضطراب – نگرانی – دانش آموز - پایه سوم راهنمایی
خلاصه ی کتاب برنامه سازی رایانه با عنوان برنامه نویسی پیشرفته c تالیف دکتر داوود کریمزادگان مقدم همراه با آزمون های جامع با پاسخ نامه .
این بسته شامل موارد زیر است:
نکات مهم فصول مختلف کتاب
10 دوره آزمون جامع با پاسخنامه منطبق با آزمون های پایان ترم دانشگاه پیام نور
نوع محصول : پاورپوینت
قابلیت ویرایش : دارد
تعداد صفحات (پاور) : 38
برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید.
......................................
برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.
........................................
برای دیدن موضوعات مشابه روی عبارت زیر کلیک کنید.
دسته بندی : انسان طبیعت معماری
...............................
برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید.
خرید از این سایت بسیار امن و سریع و آسان است و تحویل فایل بلافاصله پس از خرید به ایمیل شما فرستاده می شود.
آموزش خرید اینترنتی 1 ..... آموزش خرید اینترنتی 2 ..... آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP