فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد کاغذ و مقوا

اختصاصی از فی فوو تحقیق در مورد کاغذ و مقوا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد کاغذ و مقوا


تحقیق در مورد کاغذ و مقوا

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه44

کاغذ و مقوا:

تاریخچه کاغذ همان تاریخ تحول بشری و فرهنگ اوست. مصریان، یونانیان و رومی های باستان بر روی پاپیروس یا مواد شبه کاغذ می نوشتند. کاغذ های امروزی برای اولین بار در چین ساخته و استفاده شدند و در آنجا توسعه یافتند.

کاغذ به عنوان مهمترین حمل کننده اطلاعات در گذشته مطرح بود. تنها با توسعه و افزایش تولید کاغذ بود که انتقال اطلاعات، دانش و آموزش به بخش اعظمی از جامعه امکان پذیر شد. با کاغذ بود که امپراطوری های بزرگ راحت تر توانسته امپراطوری خود را اداره کنند. در گذشته کاغذ محصولی بسیار با ارزش بود کاغذ سازی یک هنر ارزنده- هنری که معمولا مخفی نگه داشته می شد به دلیل فواید فراوانی که داشت.

امروزه، کاغذ از یک ماده صنعتی – هنری کمیاب به یک کالای مصرفی و با ارزش کاربردی بالا در ارتباطات در آموزش، هنرف مواد بهداشتی و آرایشی و ... تبدیل شده است. هیچ کس نمی تواند دنیای بدون کاغذ را تصور کند. انواع بسیار متنوعی از کاغذ تولید می شود تا نیازهای خاص هر کاربرد را بپوشاند. کاغذهای گرافیکی ،کاغذهای بسته بندی و مقوا، کاغذهای بهداشتی و انواع خاص کاغذ را می توان بصورت اشباع شده، روکش دار، لایه لایه، بصورت الیاف درشت و حتی در قالب درست کرد. فراورده های کاغذی خانه های ما را زینت می دهند و محصولات بهداشتی کاغذ زندگی روزمره را راحت تر می کند. یک زندگی راحت تر با تعداد کافی از چک های بانکی داخل کیف شما ممکن تر است کاغذهای بسته بندی و مقوا در بسته بندی محصولات تهیه مواد لازم فروشگاها کاربرد دارند. کاغذهای چاپ کامپیوتری و اگر کاغذهای گرافیکی مثل روزنامه ها، جملات و کتابها ما را در زندگی خود یاری می کنند. حتی امروزه زندگی دیجیتال کاغذ یک وسیله قابل اعتماد برای حفظ و ذخیره داده ها و مدارک است.

مصرف جهانی کاغذ به طور پیوسته در طول سالیان افزایش یافته است. مصرف کاغذ در کشورهای مختلف مرتبط است با تولید ناخالصی های ملی و بنابراین افزایش مصرف کاغذ و مقوا در کشورهای مختلف متفاوت است و بستگی دارد به اینکه آیا اقتصاد آن کشور اشباع است یا نه.

مثل آمریکا و اروپای مرکزی و یا تقاضا در حال رشد سریع است مثل چین. نسبت مصرف جهانی انواع مختلف کاغذ و مقوا نیز نسبت به گذشته تغییر کرده است و در آینده، نیز براساس تحولات اجتماعی و صنعتی و پیشرفت های کشورهای مجزا و یا کل جهان تغییر خواهد کرد.

اجزا مورد استفاده در تولید جهانی کاغذ و مقوا شکل 1-11 آورده شده است. امروزه کاغذهای بازیافتی به مهمترین منبع برای تولید کاغذ تبدیل شده است و بعد از آن به ترتیب خمیرهای شیمیایی. خمیرهای مکانیکی، رنگدانه ها و پر کننده ها و افزودنی های شیمیایی قرار دارند. کاغذ عمدتا براساس فیبرهای حاصل از چوب های فرآوری شده ساخته می شوند که این ماده یک ماده خام برگشت پذیر و قابل بازیافت است. خصوصیت ویژه این فیبرها این است که نه مقاومت کاغذ،حاصل از پیوندهای هیدروژنی بین فیبرهای مجزاست. در موارد مشخصی با اضافه کردن آهار و یا افزودنی های افزاینده مقاومت، پیوندهای فیبری، بهبود می یابند. پیوندهای هیدروژنی با جنس شدن دوباره کاغذها سست می شوند که این باعث راحتی بازیافت می گردد.

افزایش بازیافت کاغذ و درختکاری های پایدار به حفظ منابع چوب زمین کمک می کنند. صنایع کاغذ سازی نیز پیوسته استانداردها خود را بهبود داده و خود را با نیازهای زیست محیطی سازگار می کنند از جمله در مصرف آب در مقابل فاضلاب تولیدی، مصرف انرژی و مصرف اولیه و ثانویه فیبر، این استانداردها باید حفظ و حتی در بهبود یابند درآینده، زیرا منابع محدود است و مصرف کاغذ و مقوا با افزایش روافزون مواجه است. بازار کاغذ و مقوا بازار جهانی است و در صنایع کاغذسازی ادغام های واضحی صورت پذیرفته است. در 1950، 150 تا از بزرگترین کمپانی های در حدود 45% کاغذ را تولید می کردند. در 2000 این مقدار به 70% رسید در حالیکه بازار کلی حدودا دو برابر یعنی از 170 میلیون تن در سال به 320 میلیون تن در سال رسیده بود. به نظر می رسد که این فرایند تمرکز بافتی تولید کاغذ هنوز به پایان نرسیده است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد کاغذ و مقوا

تحقیق در مورد کاربرد صنعت ادبی از دیدگاه زیبایی شناسی در شعر صائب

اختصاصی از فی فوو تحقیق در مورد کاربرد صنعت ادبی از دیدگاه زیبایی شناسی در شعر صائب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد کاربرد صنعت ادبی از دیدگاه زیبایی شناسی در شعر صائب


تحقیق در مورد کاربرد صنعت ادبی از دیدگاه زیبایی شناسی در شعر صائب

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه211

بخشی از فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق.. 8

مقدمه: 2

بیان مساله: 2

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق: 3

مرور در ادبیات وسوابق تحقیق: 3

اهداف تحقیق.. 6

فرضیه‌های پژوهش.. 6

سوالات تحقیق: 6

جنبه نوآوری و جدید بودن تحقیق.. 7

روش و نوع تحقیق.. 7

روش گردآوری اطلاعات.. 7

ابزار گردآوری اطلاعات.. 7

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 7

فصل دوم: زندگی نامه صائب تبریزی.. 8

2-1- مقدمه: 9

2-2- شاعر. 12

2-3- صوفی.. 15

فصل سوم: صنعت تشبیه و زیبایی شناسی شعر صائب.. 16

3-1- مقدمه: 17

3-2- تعریف تشبیه از دیدگاه شاعران معاصر: 18

3-3- اجزاء و پایه‌های تشبیهی در شعر صائب.. 20

3-4-گونه‌های تشبیه در شعر صائب تبریزی.. 21

الف) طرفین تشبیه از نظر حسی یا عقلی بودن: 21

ب)تشبیهات خیالی و وهمی.. 22

ج) گونه‌های تشبیه براساس مفرد و مرکب بودن: 22

د) تشبیه و استخدام. 25

شواهدی از تشبیه و استخدام: 25

تشبیه و حسامیزی.. 26

ه) تشبیه و اغراق.. 27

و)تشبیه و تناقض‏.... 29

ن) تشبیه و ایهام تناسب.. 30

ل) تشبیه و ایهام تضاد. 32

ک) تشبیه و تضاد. 32

گ) تشبیه و جناس.. 34

س)تشبیه و حسن‏تعلیل. 35

ش) تشبیه و عکس.. 36

ط) تشبیه و تلمیح. 36

ظ) تشبیه با مراعات نظیر. 38

ص)تشبیه و تکرار. 39

5-3- تشبیه از نظر حسی یا عقلی بودن طرفین تشبیه. 40

فصل چهارم: استعاره  در غزلیات صائب تبریزی.. 141

4-1 تعریف استعاره : 142

4-2- تعریف استعاره از دیدگاه شاعران معاصر. 142

4-3 اقسام استعاره : 143

6-4 ابیات اضافه استعاری.. 170

فصل پنجم: آرایه های  ادبی در شعر صائب تبریزی.. 185

مقدمه: 186

آرایه های ادبی لفظی :.. 186

: نمونه های آرایه ادبی« اسلوب معادله» در شعر صائب.. 191

مجاز در شعر صائب تبریزی: 194

حقیقت و مجاز. 194

3-1- حقیقت.. 194

3-2- مجاز. 195

3-3- انواع مجاز. 196

3-4- انواع مجاز مرسل. 197

نتیجه گیری و جمع بندی: 201

منابع و مأخذ. 202

 


مقدمه:

 

بررسی دیوان صائب از نظر جلوه‏های متناقض‏نما نشان می‏دهد که این شاعر نکته‏سنج و مضمون‏یاب بیش از همة شاعران معاصر خود در جستجوی معنی بیگانه برای آشنایی‏زدایی و غرابت بخشیدن به کلام تلاش می‏کند و در این راه از هیچ نکته و مضمونی فروگذار نمی‏کند. در کنار استفاده از صنعت ادبی نظیر استعاره، تشبیه، کنایه، مبالغه و ایهام، برای آشنایی‏زدایی و شکستن هنجارهای عادی زبان و تصویرهای معتاد هنری، بیان متناقض‏نما را چنان با آن صنعت می‏آمیزد که زبان شعر را از حالت تکراری و عادی خارج کرده، به کلامی شگفت‏انگیز و غریب بدل می‏کند. صائب بسیاری از مباحث مجرد و فراعقلی و مضامین بلند عرفانی را که بیان آن‏ها با زبان هنری معتاد ممکن نیست، با استفاده از زبان تصاویر و مفاهیم متناقض‏نما ممکن می‏سازد. صائب در کنار استفادة ابزاری از زبان پارادوکسی، برای بیان افکار و اندیشه‏های خود از جنبة زیبایی‏آفرینی آن غافل نمانده است. به خصوص پارادوکس‏های لفظی را که بهترین وسیلة زیبایی‏آفرینی بوده، بیشتر مورد توجه قرار می‏دهد. فرجام سخن این که متناقض‏نما صائب در خدمت ابداع زیبایی‏هاست و زیبایی حاصل از پارادوکس تأثیری دو چندان بر اذهان مخاطبان می‏گذارد. روی این اصل صائب در آفریدن صور و معانی بدیع به این شیوة زیبایی شناختی متوسل می‏گردد و آن را درون مایة شعر خویش قرار می‏دهد.

 

 

 

 بیان مساله:

 

صائب تبریزی  را به عنوان یکی از شعرای موفق در به کاربردن صنعت ادبی تلقی می کنند. سبک شعر صائب هندی است و در اشعار وی تمثیل و لطافت اندیشه فراوان دیده می‌شود.  در شعر صائب تبریزی ، زیبایی های زیادی به چشم می خورد . این زیبایی شناسی ناشی از  نوع و نگاه خاص صائب تبریزی به شمار می رود. در شعر صائب نوعی پارادوکس وجود دارد که از منظر زیبایی شناسی قابل طرح و مطالعه است. صائب این نوع پارادوکس ها را به قصد زیبایی آفرینی ساخته است. چون در صناعت شعر، ایجاد غرابت از امور لازم شمرده شده است و شعر تا زمانی که غرابت و تازگی نداشته باشد، ارزش هنری پیدا نمی کند. در معنی پارادوکس های لفظی، تتاقض وجود ندارد اما در آن الفاظی هست که در یک معنی با هم تناقض دارند و در معنی دیگر متناقض نیستند. پارادوکس های لفظی  موجود در شعر صائب تبریزی صرفاً یکی از شیوه های آشنایی زدایی و زیبایی آفرینی هستند و ارتباطی با مفاهیم متناقض ندارند. پارادوکس های لفظی اغلب بر مبنای تشبیه، استعاره، مجاز، کنایه و غلو به وجود می آیند. لذا در این تحقیق ، پژوهشگر بر ان است که به موضوع زیبایی شناسی شعر صائب تبریزی بپردازد.

 

 

 

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق:

 

باتوجه به اهمیت شعرصائب در ادبیات ایران، به نظر می‌رسد انجام پژوهش و تحقیقاتی که بتواند از زوایای مختلف به شناسایی و معرفی صائب کمک نماید اهمیت داشته و ضروری است.

 

همچنین اهمیت این تحقیق از آنجا ناشی می‌شود که با بررسیهای به عمل آمده مشخص گردید که تاکنون تحقیقات معدودی پیرامون شعر صائب بویژه در زمینه صنعت  ادبی و زیبایی شناسی در شعر صائب انجام شده است لذا با انجام این پژوهش می‌توان به شناسایی مهمترین صنعت ادبی که مورد استفاده صائب بوده‌اند پرداخت و چرایی استفاده از صنعت ادبی را متوجه گردید.

 

همچنین اهمیت و ضرورت انجام این تحقیق از آنجا ناشی می‌شود که نتایج و یافته‌های آن می‌تواند مورد استفاده محققان و پژوهشگران علاقمند به مطالعه در صنعت ادبی و شعر ایران قرار گیرد.

 

 

 

مرور در ادبیات وسوابق تحقیق:  

 

سیده معصومه سپهرنوش اسماعیلی (1388) به  بررسی تطبیقی حکمت در شعر متنبّی و صائب تبریزی پرداخته است. در این رساله وی اعتقاد دارد که  ارتباط آشکار اعراب با سایر ملل، به ظهور اسلام باز می‌گردد. به گواهی تاریخ از همان عصور اولیّه‌ی گسترش این دین، ارتباط زبان عربی و فارسی عمیق بوده و در عرصه ‌ی ادبیات، شاعران و افکار آنان را به یکدیگر پیوند داده است. در این تحقیق در قالب ادبیات تطبیقی و با پشتوانه ی قوانین آن که همان یافتن ویژگی مشترکِ آشکار و پنهان بین دو زبان و پدیده ی تأثیر و تأثر است، اشعار حِکَمی متنبّی عرب‌زبان و صائب فارسی‌زبان با بررسی دیوان ایشان و مطالعه‌ی کتب مربوط، مورد تطبیق و مقایسه قرار گرفته است. آن چه که بیش از همه جالب توجه می باشد، اثرپذیری شعر هر دو شاعر از محیط است که باعث القای تجربه‌ای ویژه به آن دو و متبلور شدن آن در حکمتی خاص است. همین طور تشابه فرهنگی عمیق و کهن دو زبان از گذشته‌های دور، و اندیشه‌ی دینی هر دو شاعر، باعث تشابه حِکَم آن‌ها گردیده است.

 

محمد مشهدی (1388) به بررسی جلوه معشوق در سبک هندی با بررسی صائب تبریزی و بیدل دهلوی پرداخته است. در این رساله نگارنده معتقد است که  اصلی‌ترین موضوع شعر غنایی عشق و مهم‌ترین رکن مضامین عاشقانه معشوق است. معشوقی که در ادوار مختلف شعر فارسی تحول یافته است. این تغییر و تحول زاییدة شرایط اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعة عصر شاعر است. بر این اساس، معشوق گاهی در اختیار عاشق بوده است یعنی جزوی از دارایی‌های عاشق به شمار می‌آمده است. گاهی نیز لباس رزم به تن کرده و در میدان جنگ حضور می‌یابد و گاهی نیز در کوی و محله ظاهر گشته و عاشقان را به دنبال خود می‌کشاند. گذشته از آن باید توجه داشت که در هیچ دوره‌ای یک نوع معشوق خاص در توصیفات شاعران مدّ نظر نبوده است، بلکه گاهی چند معشوق حضور داشته‌اند ولی بسامد توصیفات آنان با یکدیگر متفاوت می‌باشد. شاعران سبک خراسانی معشوقی را توصیف می‌کردند که قابل درک و در محدودة نگاه آنان بود. در سبک عراقی با ظهور معشوق عرفانی و گسترش آن توصیفات شاعران رنگ انتزاعی به خود گرفت. در این دوره معشوق اساطیری و آرمانی سایة خود را بر غزل شاعران گستراند. به علت گسترش مکتب وقوع در دورة تیموری معشوق در یک نگاه متأثر از وقوع‌گویی به توصیف درآمد و ویژگی‌های شعر این دوره در توصیفات معشوق به کار گرفته شد. اما اصطلاحات ادبی شاعران چندان در این توصیفات نقش ندارد. از جمله این ویژگی‌ها گسترش تشبیه و استعاره و نو کردن وجوه تشبیهات آن‌هاست که در توصیف اعضا و جوارح و خصوصیات اخلاقی معشوق به کار گرفته می‌شود.

 

فاطمه سیاه چین (1389) در پایان نامه کارشناسی ارشد خود به بررسی انسانگرایی در غزلیات صائب تبریزی پرداخته است. به اعتقاد وی انسان گرایی (اومانیسم) یکی از دستاورد های رنسانس در مغرب زمین است که پیروان این مکتب هدف خود را اصالت بخشیدن به انسان و احترام به او عنوان کرده اند و ادعا می کنند که برای اولین بار این مکتب به انسان اصالت بخشید. اگر انسان گرایی را به معنای رایج آن یعنی بشر دوستی بپذیریم، باید قبول کنیم که مهد این نظریه اروپا نیست؛ بلکه شرق و مذاهب شرقی و به ویژه دین مبین اسلام که از انسان دوست ترین ادیان و مذاهب است، از پایه گذاران این نظریه اند. در آثار شعراء و نویسندگان ایران اسلامی به تبعیت از دین اسلام، انسان ارزش خاص خود را دارد. صائب تبریزی از جمله ی این شاعران انسان گراست. در غزلیات او روح دینی و اسلامی به طرز زیبایی با مفهوم انسان گرایی گره خورده است. نگارنده در این پژوهش با دقّت در اشعار صائب به ترتیب، رابطه انسان با خدا، مبحث انسان گرایی و موانع آن را مورد تحلیل و تبین قرار داه است. در بحث رابطه انسان با خدا، اشعار صائب در زمینه اهمیّت دین، ارتباط انسان با خدا و الطاف خداوند به انسان قابل ملاحظه است. در مبحث انسان گرایی جوانب مختلف روابط ناب انسانی، از جمله کمک به همنوع، مهمان-نوازی، احسان و دستگیری از نیازمندان و غیره نمود پیدا کرده است. مضامین و مفاهیمی مانند حسد، حرص، بخل و دیگر صفات ناپسند، تحت عنوان موانع انسان گرایی آورده شده است. نگاه تحلیلی نگارنده به مفاهیم اشعار صائب نشان می دهد او شاعری مردمی است که سعی دارد با بیان اهمیّت دین و دینداری و با درس های اخلاقی و نکته های انسان گرایانه، انسان ها را به مدینه ی فاضله ای که در ذهن خود ساخته وارد کند. در اشعار او صفات ناپسند مانعی می شوند بر سر راه انسان گرایی؛ چرا که سبب می شوند افراد مقام و مرتبه عالی خود و دیگران را مد نظر قرار ندهند و به دیده تحقیر به آن ها بنگرند

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد کاربرد صنعت ادبی از دیدگاه زیبایی شناسی در شعر صائب

تحقیق در مورد کلاچ و گیربکس

اختصاصی از فی فوو تحقیق در مورد کلاچ و گیربکس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد کلاچ و گیربکس


تحقیق در مورد کلاچ و گیربکس

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه13

بخشی از فهرست مطالب

   دستگاه مبدل لنگر(گیرباکس)   

 

قسمتهای مختلف دستگاه مبدل لنگر(گیرباکس) به شرح زیر می باشد:

 

کلاچ   

 

دستگاه درگیرکننده (کلاچ):

 

نوع کلاچ اصطکاکی متداول در ماشین های سواری و اکثر ماشین های باری از نوع کلاچ یک صفحه ای با اصطکاک خشک است. در بعضی از خودروهای سنگین و بعضی از سوپراسپرت ها و همین طور اکثر دستگاههای انتقال قدرت اتوماتیک کلاچ های چند صفحه ای و با اصطکاک روغنی (هیدرولیکی) به کار می روند.

 

منظور از طراحی و ساخت و کاربرد کلاچ در صنایع اتومبیل : کلاچ وسیله ای برای جدا کردن دستگاه مولد قدرت (موتور) از سایر قسمتهای استفاده کننده از قدرت می باشد. قطع کردن نیرو یا لنگر به دلایل زیر لازم است:

 

1- افزایش  و ذخیره ی لنگر مورد نیاز برای به حرکت دراوردن چرخ ها

 

2- سهولت در تعویض دنده

 

3- با گرفتن کلاچ در هنگام راه اندازی موتور (استارت) لنگر اینرسی قسمتهای دوار را به حداقل می رسانیم که در راحت روشن شدن موتور تاثیر دارد.

 

 

 

مواد اولیه ی کلاچ :

 

معمولا اعضای متحرک کلاچ از چدن ساخته می شود و ذرات گرافیت به ان اضافه می شوند. گرافیت به این دلیل اضافه می شود که چدن را به صورت یک فلز روغن کاری شده دراورده و مانع از خط خطی شدن و خوردگی غیر عادی می شود. گاهی فولاد با درصد کربن زیاد نیز به جای چدن به کار برده می شود زیرا مقاومت ان در مقابل سوختگی ناشی از اصطکاک شدید بیشتر است. هر دو قسمت متحرک کلاچ سنگین وزن هستند تا عمل اصلی چرخ طیار(ذخیره ی لنگر) تامین شده و نیز دارای ظرفیت جذب حرارت زیاد باشد.

 

صفحه ی کلاچ از فولاد دارای خاصیت فنری

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد کلاچ و گیربکس

دانلود پاوروینت کامل اصول و مهارت های فروشندگی حرفه ای

اختصاصی از فی فوو دانلود پاوروینت کامل اصول و مهارت های فروشندگی حرفه ای دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاوروینت کامل اصول و مهارت های فروشندگی حرفه ای


دانلود پاوروینت کامل اصول و مهارت های فروشندگی  حرفه ای

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

افسانه های فروش

مدل علمی اصول و مهارت های فروشندگی حرفه ای

«ویژگی‌های شخصیتی فروشندگان حرفه ای»

هنر ترغیب

روشهای مختلف ترغیب
چه وقت بایستی از منطق استفاده شود

مشتری‌یابی

دلایل نیاز به مشتری‌یابی

ارزشیابی مشتریان اختمالی

سیستم‌‌های مشتری‌یابی

برنامه‌ریزی ملاقاتهای فروش

اهداف فعالیتهای قبل از ارتباط با مشتری احتمالی
 ویژگیهای کارکنان شرکت (با فرض اینکه کارکنان در استخدام شرکت هستند)

ویژگیهای شرکت

عملیات خرید شرکت

مصاحبه‌های فروش

 اهداف مصاحبه‌های فروش

 پله‌‌های ایجاد اعتماد جهت اخذ سفارش و فروش

جنبه‌‌های مختلف مصاحبه‌‌های فروش که مناسب شخصیت‌‌های خریداران گوناگون است.

استراتژیهای زیر بنایی مصاحبه

استراتژی‌های پاسخگویی به ایرادات خریداران

 راهبرد‌های کلی برای پاسخگویی به ایرادات و اعتراضات مشتریان

قبل از پاسخگویی به ایرادات اقدامات زیر را انجام دهید

تعیین ایرادات مخفی

انواع ایراد‌های مرتبط با تصمیم‌گیری‌‌های خرید

ارائه دلایل کافی برای خرید فوری

نهایی نمودن فروش و اخذ سفارش

دلایل عدم موفقیت در نهایی نمودن فروش و اخذ سفارش

روش‌های کلی نهایی نمودن فروش

علائم خرید

روش‌های سنتی نهایی نمودن فروش

پیگیری های پس از فروش

فعالیتهای وزیتورها پس از هر فروش که برروی روابط آنها با مشتریان اثر می‌گذارد

ایجاد روابط درازمدت با مشتریان

منافع مشارکت برای وزیتور

اهمیت مشارکت

 چگونگی ایجاد روابط مشارکتی با مشتریان

برنامه توسعه روابط مداوم با مشتریان

مدیریت شکایت مشتریان ( CCM)

مدیریت شکایت مشتریان

پنچ نوع مشتری در ارتباط با شکایت‌ها وجود دارد

هشت گام برای پاسخگویی به شکایت‌های مشتریان:

تکمیل فرم شکایت به صورت حضوری، تلفنی، پستی و پست الکترونیک

وظایف مدیریت شکایت مشتریان

ساختار سازمانی مناسب

سخن پایانی

جلب رضایت مشتریان

چگونگی جلب رضایت مشتریان

اصول جلب رضایت مشتریان

روش‌‌های اخذ اطلاعات برای اندازه‌گیری رضایت مشتری به صورت کیفی

 تعداد اسلاید: 59 صفحه

با قابلیت ویرایش

مناسب جهت ارائه سمینار و گزارش و تحقیقات


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاوروینت کامل اصول و مهارت های فروشندگی حرفه ای

تحقیق در مورد کهکشان راه شیری و منظومه شمسی

اختصاصی از فی فوو تحقیق در مورد کهکشان راه شیری و منظومه شمسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد کهکشان راه شیری و منظومه شمسی


تحقیق در مورد کهکشان راه شیری و منظومه شمسی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه103

بخشی از فهرست مطالب

پیشگفتار

1

چکیده

2

مقدمه

3

کهکشان راه شیری

  • قسمت‌های اصلی کهکشان
  • ماهیت راه شیری
  • قسمت نورانی راه شیری
  • خانواده راه شیری

4

6

9

10

11

ستاره ها و خصوصیات آنها

14

فاصله ستاره ها از یکدیگر

17

نحوه اندازه گیری سرعت و جهت حرکت ستاره

18

تشکیل پیش ستاره در مرکز توده های چرخان

20

تعادل نیروها در ستاره

22

ستاره هایی مانند خورشید

23

ستارگان سنگین‌تر از خورشید 

24

چرخه عمر یک ستاره

26

نحوه پیدا کردن ستاره قطبی در آسمان شب

30

صور فلکی در کره سماوی

  • صور فلکی فصل بهار
  • صور فلکی فصل تابستان
  • صور فلکی فصل پائیز
  • صور فلکی فصل زمستان

33

34

35

36

38

محاسبه فاصله زمین تا ستاره

42

منظومه شمسی

44

  • مقدمه

44

  • خورشید

44

  • خانواده منظومه شمسی

50

سیارات منظومه شمسی

50

ماه

52

عطارد

58

ناهید(زهره)

62

زمین

65

بهرام(مریخ)

70

مشتری

73

کیوان(زحل)

76

اورانوس

81

نپتون

85

پلوتون

90

سدنا

95

نتیجه گیری

96

فهرست منابع و ماخذ

97

 


 

 

پیشگفتار:

 

 

 

 

 

در عصر انفجار اطلاعات و با وجود پیشرفت‌های چشمگیر انسان و یافته‌های آنان در مورد پدیده‌های طبیعی، هنوز رازهای بزرگی از خلقت خداوند ناشناخته و مرموز باق مانده است. مخصوصا شگفتی‌های آسمان با تحقیقات و کشف‌های دانشمندان در مورد اجرام آسمانی، ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است.

 

هر اندازه  که مطالعات و تحقیقات محققین اجرام آسمانی، منظومه‌های شمسی و ستارگان دامنه‌دارتر می‌شود، عظمت و شکوه خالق چنین دستگاه عظیمی بیشتر هویدا می‌گردد و انسان را به تفحص و تدبیر وا‌ می‌دارد و بی‌درنگ خود را با این سوال مواجه می‌بیند که چنین نظمی در گردش آسمان و زمین حکایت از وجود ناظمی بزرگ که شایسته ستایش و پرستش است، دارد.

 

ما نیز به نوبه خود تصمیم گرفتیم تا با کنکاش و بررسی و غوطه‌ور شدن در سیل عظیم اطلاعات، سوالات متعدد ذهن خود را هرچند اندک  و در حد توان، جوابی داده باشیم و وجود خالق یکتا را بیش از پیش در کنار خود حس کرده، عظمت او را بستاییم.

 

تحقیق حاضر فرصتی را مهیا ساخت تا شگفتی‌های طبیعت و هستی را با دید تازه‌ای نگریسته و با این تحقیق دیگر همنوعان خود را مجاب سازیم تا در هستی و آفرینش تفکر و تاملی دگرباره داشته باشند.


چکیده:

 

 

 

اگر می خواهید دریابید بخشی از جهان که شامل زمین و ساکنان ان است چقدر کوچک است این کار را انجام دهید:در شبی تیره و صاف از خانه بیرون بروید و دور از چراغهای شهر به ان نوار کمرنگ مه مانندی که اسمان را در بر گرفته است بنگرید.این نوار راه شیری نام دارد.تا سال1609 میلادی که نخستین تلسکوپ ساخته شد کسی نمی دانست که راه شیری چیست.سپس کشف شد که راه شیری مجموعه ای از میلیاردها ستاره کم نور است.در حدود سال1800 ستاره شناسان دریافتند که ستارگان راه شیری در مجموعه بزرگی به صورت یک کلوچه  گرد امده اند.این مجموعه ستارگان کهکشان نامیده میشود. کهکشان مارپیچی ما   تمام کهکشان ها همشکل نیستند.بسیاری از انها بیضوی یا تخم مرغی شکل اند. بعضی دیگر مارپیچی اند و شکلی مسطح وگرداب وار دارند. راه شیری ما کهکشانی است مارپیچی.بخشهای خارجی آن از خطوط طویل  و منحنی شکل ستارگان موسوم به بازوهای مارپیچی تشکیل شده است. این بازوها به صورت منحنی وارد بخش مرکزی کهکشان می شوند.بخش مرکزی شامل نود درصد کل ستارگان موجود در کهکشان است اخترشناسان. این بازوهای مارپیچی را با تعقیب غولهای ابی جوان موجود در انها ردیابی می کنند.خورشید ما درون بازوی جبار قرار گرفته است.این بازو سومین بازوی راه شیری است.بازوهای قنطورس و قوس به مرکز کهکشان نزدیکتر و بازوی برساووش از مرکز کهکشان دورتر است.همه ستارگان موجود در این بازوها دور مرکز کهکشان می گردند.خورشید هر دویست و سی سال یکبار دور مرکز کهکشان می گردد.


 مقدمه:

 

 

 

دانشمندان به توده های بزرگی از ستاره ها که به دلیل نیروی جاذبه کنار هم قرار دارندن کهکشان (Galaxy) می گوید شاید بدانید در تقسیم بندی کهکشان ها، آنها را درسه دسته مختلف قرار می دهند که عبارتند از مارپیچی (Spiral)، بیضوی (Elliptical) و بی قاعده (Irregular). وجه نام گذاری آنها طبیعتا" به آنگونه که این کهکشانها از بیرون دیده می شوند باز می گردد.

 

برخلاف تصور بسیاری از ما کهکشان راه شیری (Milk Way) یعنی جایی که زمین و منظومه شمسی جزوی از آن هست بصورت یک روبان نیست، بلکه از نوع مارپیچی می باشد. هنگامی که از بیرون به کهکشان راه شیری نگاه می کنید ممکن است آنرا بعنوان توده ای از ابر و یا غبار تعبیر کنید اما آن چیزی نیست جز تعداد غیرقابل شمارش از ستاره ها که برای چشم قابل رویت نیستند.

 


راه شیری را تقریبا" می توان مسطح در نظر گرفت که تنها قسمت مرکزی این کهکشان کمی برآمدگی دارد. قطر این کهکشان چیزی حدود 120 هزار سال نوری بوده و اگر ابرهای پیچی اطراف آنرا هم در نظر بگیریم این قطر می تواند به 300 هزار سال نوری هم برسد.

 


فاصله خورشید ما از مرکز کهکشان راه شیری چیزی حدود 30 هزار سال نوری میباشد و برآوردها نشان می دهد که حدود 400 بیلیون ستاره در کهکشان ما وجود دارد. برای درک عظمت هستی همین بس که تا کنون برآورد دانشمندان از تعداد کهکشان هایی که وجود دارد به عددی حدود 120 بیلیون میرسد.


کهکشان را ه شیری

 

 

 

   

 


در شبی تاریک و صاف ، ستارگان چنان می‌درخشند که گویی می‌توان با دست آنها را لمس کرد. در واقع بیشتر ستارگان قابل دید برای چشم غیر مسلح ، در محدوده یک هزار سال نوری واقع هستند. گذشته از ستارگان چشمک زن ، نواری مه مانند و کم نور در سرتاسر آسمان کشیده شده است که به آن راه شیری می‌گوییم. این مه حفره فام ، دهها هزار سال نوری با ما فاصله دارد. با دوربین دو چشمی یا تلسکوپ کوچک ، به صورت اجتماع انبوهی از هزاران هزار ستاره کم نور دیده می‌شود.

 

 

 

گرچه این ستارگان بسیار دور دست هستند، ولی مجموع نور آنها را می‌توان با چشم دید . کهکشان راه شیری ، کهکشانی مارپیچی است که شامل حدود ۵۰۰ میلیارد ستاره است.

 

دانشمندان به توده های بزرگی از ستاره ها که به دلیل نیروی جاذبه کنار هم قرار دارندن کهکشان (Galaxy) می گوید. شاید بدانید در تقسیم بندی کهکشان ها، آنها را درسه دسته مختلف قرار می دهند که عبارتند از مارپیچی (Spiral)، بیضوی (Elliptical) و بی قاعده (Irregular). وجه نام گذاری آنها طبیعتا" به آنگونه که این کهکشانها از بیرون دیده می شوند باز می گردد.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد کهکشان راه شیری و منظومه شمسی